Steam 2014 Yaz İndirimi
-
beyler fiyatlarda damping yapıyorum %20 indirm ile istediğiniz oyunu alır gift olarak yollarım
edit: lütfen 10 dolar altı içn uğraştırmayınız
costantin tarafından 20/Haz/14 23:14 tarihinde düzenlenmiştir -
Oyunlar cok dandik ya. Bi amnesia var bugunde alinabilecek.
-
Illegal_Character bunu yazdıMaxeL bunu yazdı
beyler dayz alın da oynayak ya
hacı nası bişidir bu dayz
hocam dayz hayatta kalma oyunu zombilerin işgal ettiği dünyada silahs toplayip hayatta kalmaya calisiyorsun ama ana kural kimseye güvenme s herkes düşman.
http://onurtemiz.com/dayz-inceleme-dayz-nedir-dayz-konusma-tusu-dayz-modu-hakkinda/
videolarla inceleye bilirsin
-
Bugunkulerde gelistirilen beta tarzda oyunlar. Ne bu amk indirim diye bekledik uc gundur tırt.
Edit: age of empires var gerci, alsakta multi mi yapsak :)
NoToLeRaNcE tarafından 21/Haz/14 20:17 tarihinde düzenlenmiştir -
Skyrim legendary edition an itibariyle $13.59
-
yok aga bugünde yok düzgün.bu comunity choices un amk geçen 8 saatte arma 3 %50 insurgency %80 seçmediler :W
-
whopper bunu yazdı
yok aga bugünde yok düzgün.bu comunity choices un amk geçen 8 saatte arma 3 %50 insurgency %80 seçmediler :W
çünkü oylayanların yarısını benim gibi rastgele basıyor sırf kart almak için :P
beyler paypalda 9.3 liram var bunla skyrim almak istiyorum bi yolu varmı amk
KAAMOS tarafından 21/Haz/14 20:33 tarihinde düzenlenmiştir -
Enpara ile alıyorum ben 3 gün içinde %50 iade yapıyorlar :) Skyrim, game dev tycoon, dont starve aldım.
-
KAAMOS bunu yazdıwhopper bunu yazdı
yok aga bugünde yok düzgün.bu comunity choices un amk geçen 8 saatte arma 3 %50 insurgency %80 seçmediler :W
çünkü oylayanların yarısını benim gibi rastgele basıyor sırf kart almak için :P
beyler paypalda 9.3 liram var bunla skyrim almak istiyorum bi yolu varmı amk
sadece skyrim al hocu legendry alırsan boşuna dlc parası ödüyon
-
whopper bunu yazdı
yok aga bugünde yok düzgün.bu comunity choices un amk geçen 8 saatte arma 3 %50 insurgency %80 seçmediler :W
asdfjdsaf community choices de hep dandik olana basıyorum ben yıllardır :D
