Tahribat Bölücüymüş...
-
olm derdin ne sana ne oluyor anlamadım nedir bu triplerin senin?
Bi hatamı işledin?
İşlediğin hatayı bildiysen problem yok. Tarikat büyüktür. Büyükler affedici..
Ne yaptın açık açık anlat bakem.. -
biz burasını ve buradaki müritleri tanıyoruz rene hocam hiç şüphen olmasın..
bunları bilmeyenlerin bi taraflarına girdi zaten bu sözlerin :)
tek kelimeyle bizi çekemiyolar...ve bizi birbirimize düşürmeye çalışıyolar...
ama avuçlarını yalasınlar :) -
bir süre laf yiyeceksin yapacak birşey yok öyle başlık açmaman lazımdı. eline diline sikhine sahip olacaksın.
-
rene hocam çok gerekli bi iş yapmıssın valla tebrik ediyorum..
forum birbirine girmişti yaa. Bak simdi nası duruldu. :D:D -
tbtnin bölücü olduu kanıtlanırsa
hepinize vercem -
ahahahahahha :D :D :D :D koptum lem uçan kus sıçan kartal :D
-
eheuehu tahribatmı bölücü? a.q salakları ya :D Ama admin fena kaymıs :D
-
tahribat bu böler, çarpar, toplar ,çıkarır,kadın erkek affetmez ******nokta.
-
tarikat böler affetmez ucankus sıçankartal farketmez :p
-
Rene İyi Güzel Yazmışsında Bu Bölücülük Muhabbetinde Senden Sora Yazan Arkadaşlar Sen Ötünce Ötmüş Ne Eziqliq.
Ya Arkadaşlar Bu Ne Ya Admin Konuşunca Ardından Konuşmayın.Ya Sizde Önder Olun Yada Skerim Sükerim Ayağı Yapmayın.
Saygılar.
(Sitenin Tarafsız Olduğunu Ezelden Bilen Biri)
Toplam Hit: 9681 Toplam Mesaj: 62
