folder Tahribat.com Forumları
linefolder Tahribat.Com - Açık Kapılar Önünde
linefolder Tahribat.Com Upload Sistemi Yeniden Hizmetinizde / İstek Üzerine



Tahribat.Com Upload Sistemi Yeniden Hizmetinizde / İstek Üzerine

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unstopable
    unstopable's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2003
    Erkek
    dayofdeath bunu yazdı:
    -----------------------------
    az sonra kurban diskografisini tek parca olarak uploadlamaya cal$cam xD daha sonra video klasörünü komple cekicem^^ xD
    -----------------------------
    abü hangi şarkıları var içinde 1 tam albüm değil galiba o??

    ut veniant omnes!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KorteX
    KorteX's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Ağustos/2006
    Erkek
    Düş Sokagı SAkinleri HAstası Olarak Sizlere Düş Sokagı SAkinlerinin Tüm SArkılarını Upload Ediyorum :D 10 gb rap war onlarıda mı etsem acep ? :D gece 110 gb arşiv upload ederim artıkım :D

    Yetim düşler bekçisi
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    B0LDPiL0T
    B0LDPiL0T's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2007
    Erkek
    YaRaMaZ bunu yazdı:
    -----------------------------

    heh $una bagin hele :)

    http://rapidshare.com/files/49712980/tahribat.com_.avi


    -----------------------------

     

    wuhahaha zuhahaah puhahaahaha :D :D :D :D :D ::D :D :D

    yok artık bide index de eskiler tanır system is offline diyo :D :D :D 


    Kendine özgü fikir ve görüşü olmayıp, sadece başkalarının ağızlarının içine bakarak yorum yapabilmek nasıl bir duruştur, nasıl bir kişilik profilidir hiç anlayamamışımdır.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CAGRI
    CAGRI's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2007
    Erkek

    unstopable bunu yazdı:
    -----------------------------
    dayofdeath bunu yazdı:
    -----------------------------
    az sonra kurban diskografisini tek parca olarak uploadlamaya cal$cam xD daha sonra video klasörünü komple cekicem^^ xD
    -----------------------------
    abü hangi şarkıları var içinde 1 tam albüm değil galiba o??
    -----------------------------

    abi 4 albümü vardı da bi türlü upload olmadı istedigin albm varsa onu $arkı $arkı ataym ben xD


    en cok nick dei$tiren mürid
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xursi
    xursi's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2005
    Erkek
    saykohack bunu yazdı:
    -----------------------------

    yurdum heykırları iş başında :D

    hack.html  >>> hacked by the_@krep
    index.asp >>> hacked by cybermafia
    hacked.html >>> hacked by 38
    index.html >>> bilisimsecurity.com :) bu index de buraya da üye Buzul'un ismide yazıyo :) :)

    asp server a C99 ve r57 atan zihniyetler ayrı tabi :D


    -----------------------------

    Hatırlıyorum da bir kaç kişi inndex.html ve indexx.php die dosyalarda atmıştı. Hatta yılın en salakları giibim bişiler olmuşlardı :D:D

         O günler geri geldi demekki artık index'i doğru yazmayı öğrenmişler amma uzantılarda hala sorunlar yaşanıyor.. 10-15 yıl sonra hayklerler bunlar kesin:D:d

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    IRF
    IRF's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    yuklenen seyler nie silindi yaa.. yoksa bendemi bi problem war :S:S:S ha bu arada butun txt leri arşivliyorum :):)  herkes nickini yazsın dosyanın içine :P

     


    ...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    affetmez
    affetmez's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek
    adult videolar bile var :D :D
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek
    IRF bunu yazdı:
    -----------------------------

    yuklenen seyler nie silindi yaa.. yoksa bendemi bi problem war :S:S:S ha bu arada butun txt leri arşivliyorum :):)  herkes nickini yazsın dosyanın içine :P

    -----------------------------

    hoca banlanırsın :)


    Sanıyorum kendi atasözümü yaptım, kaynak belirterek kullanabilirsiniz. 10.05.2013 tarihli google arama sonucu : Aradığınız - "herşeyin hayırlısı rampanın bayırlısı" - ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil. Not : Söyleyeni belli olduğu için(Ben) atasözü değil, özlüsöz oluyormuş, dolayısı ile kendi özlüsözümü yapmış oldum :)
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    muhbir
    muhbir's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 25/Mayıs/2007
    Erkek

    adultlar inmior

    sanırım kotadan dolayı 2,5 mb mı neymiş ya =) 


    muhbir-tbt@hotmail.com
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NighT-7
    NighT-7's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek

    e-book bölümüne index atanların sitesi : http://www.hack-alem.org/forum/ ne kadar mal, lamer ve ezik oLduklarını daha iyi anlamak isteyen sadecesiteye girsin. ya ne olursa oLsun yazacam banlasam bile artık eyter zaten çıldırmış durumdayım :

    lan skimin salakları hala daha index atıyosunuz beynininz yok mu sizin  ne kadar malsınız o.cocukları siz nesiniz aq yaa.ya bukadar mı mallık olur beyin özürlü sıçmıklar. ya bide indexler karizma oLsa neyse aq tüm mahalleyi yazmışlar bide yok daha aklımıza gelmeyen diğer tim üyeleri... :S Ne mutlu Türküm diyene yazmışlar. Sanki bura gavur sitesi. Lan o lafı yazdınız ama indexte yabancı müzik çalıyo. aq varya sizin ailenizi sikiyim beyninizi sikiyim hackinizi skim.
    ohh laa


    ...
Toplam Hit: 13461 Toplam Mesaj: 89