Tahribatta Doktor Var Mı? (Ölüyom)
-
arkadaşlar acil bi doktora danışmam gerek.. eğer aranızda doktor varsa lütfen cvp yazsın, msnden veya pm den görüşmem lazım.. teşekkürler..
-
ibnetor'a pm at o ilgileniyor bu işlerle , işinin ehli yani
-
ok çok saol.. başka varsa hemen ulaşabileceğim cvp yazarsa ii olur..
-
sorun ne hacim :) cinselse Nicksiz Dumen var burada ona sor :)
-
tahribat.com irc e gir belkim ordan anlık yardım alırsın
-
Lan CW ye git :D oralarda var CWdoktoray,CwHemşireay,CWhastabakıcıay vs vs vs :P
-
Açılın ulen! kalabalık yapmayın ben doktorum :))
-
amannn doktorr
canim doktor
ataşım çıktı
bi söndür
dohtorrr
:D -
Babam doktor aga ne lazımdı???
-
bi taşşak yapmayın ya adam önemLi demiş!
hackman in babası varmş işte hocam sor adam yardımcı olsn
-
ibnetor vardı forumda doktorum demişti.istersen bi pm at
Toplam Hit: 6520 Toplam Mesaj: 60
