folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Tahribatta Doktor Var Mı? (Ölüyom)



Tahribatta Doktor Var Mı? (Ölüyom)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lupin
    Lupin's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Nisan/2006
    Erkek
    Senin doktora değil ilgiye ihtiyacın var kardeşim..
    Başka yöntemler denesen daha etkili olur diye düşünüyorum..
    İnsanların sana acımasını sağlama..
    Aksine birşeyler yapabileceğini göster..

    Rus ile aldatmayanı etmeli takdir,tek biri ile uslanmayanın hakkı köçektir.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviBere
    MaviBere's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2006
    Erkek
    mavibere onası laf hoca alındım valla.
    lafımı ciddiye mi aldın yoksam. Heerkes gibi dalga yaıoz takıl işte..
    --------------------------------------------------------------------------
    tarantula kardesim aybedion ya kalp kırmak istemedim bende şaka yaptım be,alınacagını bilsem yazmazdım.

    hız emniyettir...!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cold-m4
    cold-m4's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2007
    Erkek
    yaw matrax kimsenin acımasını istediğim yok, mürid kardeşlerimle paylaşayım dedim..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ultrAsker
    ultrAsker's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ağustos/2005
    Erkek
    ilgi çekmek için açmışsa topigi yinede ilgi gösterin abü oda psikolojik rahatsızlıgı oldugunu gösterir yani yine hasta vah yawrum :S

    i ve got nothing against god. its his fan club i cant stand.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarantula
    Tarantula's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2006
    Erkek
    buyuksun mavibere

    Olmayacak şeyler tasarlıyorum, işim bu..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cold-m4
    cold-m4's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2007
    Erkek
    hajı ben hem hepatit war bi de piskolojik bozukluk war ama psikolojik çoktandır var.. e ikisi birleşince tırlattım abi nabiyim benim gibi sağlığına dikkat eden birinde olmasını beklemezdim.. gerçi cüğara içiyoz ama ciğerlerim dışında tüm organlarım sapasağlam..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nazmanya
    nazmanya's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2005
    Erkek
    arkadaşlar ben hafif dinsiz biri olarak soruyorum size. bu topicte yazılan mesajların birinde "Allah rahmet eylesin deyin bari a.q." yazıyor. bu nedir gerçekten hem allahın adını büyük harfle yaz saygı duy sonrada a.q. yaz. bu ne saçmalık açıklayabilen varmı. lütfen hıyarın biri çıkıp ağız alışkanlığı işte her laftan sonra söylenir bu a.q. falan demesin.

    http://www.speedtest.net/result/926625321.png
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    retrem
    retrem's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Kasım/2005
    Erkek
    nazmanya ya katılıom a.q demein Allah yazdıkdan sonra e-e laf
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Noyan
    Noyan's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Temmuz/2003
    Erkek
    kimi angutlarda karıya allah allah allah diye hücüm ediyolar. şimdi bi küfür edecem . .!'^%+^'!%+% cahilleri !!!!

    Akıllı insan her düşündüğünü söylemez ama her söylediğini düşünür.
Toplam Hit: 6521 Toplam Mesaj: 60