folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder Tanrı"Nın Konuştuğu Dil



Tanrı"Nın Konuştuğu Dil

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Antikky
    Antikky's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2003
    Erkek
    din felsefesinin gözünü yiim,bu baskılar olmasa ülkemin yarısı filozof çıkacak ama işte din iman derken millet düşünemez sorgulayamaz oluyor.bana faydası olmayan klisenin papazını sikiyim hesabı bana faydası olmayan düşünmediğim beyni ne yapayım? haywandan hani farkım wardı?

    Umursamaz Tavrımın Hastası Olunuz.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AntiOksidan
    AntiOksidan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2005
    Erkek
    HAY AK .tÜRKÇE OLSUN TABİ Anlamadıktan sonra ne anlamı olacak dinin.
    bağnazlıkta son nokta ak...
    sürekli bırakın öle kalsın şöle olsun.
    yargılama değerlendirme yok.Tanrı sana Türkçe du okuyon die de ezan sölüon d,e de kızmaz...
    biraz yargılasanız.yok olmaz böle gelmiş böloe gidecek illa ki ...
    ne olmuş Türkçe olsa.bi de dio ALLahın işine karışma.
    yav Allah demedi kimseye bu arapça olacak.O zaman Tanrıya IRKÇI demiş oluruz...
    insan anlamadığı dii ne yapsın.antiki doru söelmiş bana hayrı olmayan kiliisenin papazını skeim.ha şimdi bunu yazdı olayı farklı yerler çekecek olanlar da var o ayrı mesele.....
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Efendi
    Efendi's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Nisan/2006
    Erkek
    Ne yani ezan türkçe olunca herkes anlayıp namazamı koşacak ?
    Yine herkes kendi bildigiyle devam edecek. Hem arapça ezanın anlamını bilmiyor muyuz ? Tamam türkçe olsun ama türkçe olunca birşeyin degişecegini sanmıyorum..

    Harabat ehlini hor görme Zakir, defineye malik viraneler var...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    student
    student's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    komik bi durum , ibadetini yapan kisilerin , 5 vakit namazini kilan kisilerin , Kur an okuyan kisilerin turkce olsun diye bi problemi yok ama bu ibadetleri yapmayanlarin boyle bi problemi var , bahane bunlar, Kur ani Kerim in turkce meali var bu kisiler caba hic okudu mu? Okusalar zaten boyle bi problemleri olmaz , boyle bisey teklif etmezler . gercekten komik bi durum
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Connection
    Connection's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Temmuz/2005
    Erkek
    la yargıc sen kafayı yıyecen

    "Çevrelerine uymak için kendini yontanlar,tükenip giderler" Connection® MSN: koray@maviates.org
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AntiOksidan
    AntiOksidan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2005
    Erkek
    komik olan durum senin ki...
    araplara özenti olmaktn başak bişiy değil bu.
    islama araplardan daha çok katkımıs var. ama siz herşeyi j kabul edin yok bu gunah olacak şöle böle.aslına bakarsanız bence siz tembelsiniz de (:
    türkçe olması işinise gelmior
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    student
    student's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    size demistim ya acaba Turkce olmasini isteyenler kac defa Kuranin turkce maelini okudular ?
    antioksidan okumus olsaydi boyle konusmazdi . bizim kabul ettigimiz seylerin hepsi Kuranda yazan seyler , zahmet edip veya merak edip Kurani okusaydin boyle sacmalamazdin.
    Hadi diyelim ibadetlerinizi yapmiyorsun , bazi guynahlari isliyorsun ( hepimizin hatalari var ) ama hic mi neye inandigini veya musluman olarak kabul ettigin kitapta ne yazdigini merak etmiyorsun.Belki okusan kabul etmeyeceksin muslumanligi ( o senin bilecegin birsey ) mecburda degilsin musluman olmaya ama ne olur bilmedigin konular hakkinda yorum yapip kendini kucuk dusurme ,
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ertan
    ertan's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    ilk iki cevap Antioksidan a


    1-Kuran'da Allah diye bahsediliyor
    2- Türkçe ibadete karşı değilsen ve senin gibi düşünenlere bir ayet vereceğim türkçe.Bunun bana tam olarak yorumun yaparsan bende karşı olmayacağım.Yapamazsan sesini kesip oturman gere

    3- mcyargic'in anlattığı olayı da çevirmişler,aslında olay farklı ama anlatmak istediği aynı

    Bundan sonra sadece insan olanlarla muhattap olacağım.. Ona göre karşıma gelin...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kurdo
    kurdo's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek
    doktor rahat bırakın dedi...

    kendinize ayığ olunuz
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DkN
    DkN's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ocak/2006
    Erkek
    student kafanmı guzel ne iş anlamadım oku oku die zırvalıon da once otur kendin oku amk kur'an da din arapça die bi ibaremi var?? ben goremedim ole bişi yazıosa tam yerini solede burda hepimiz bakalım dimi kendine musluman olma madem oleyse... ertan a gelince eet kur'an da Allah die bahsedilior farklı bişi demedik zaten ama Allah arapca bir kelimedir zaten islamiyette arap milletine inmiştir bildiginiz gibi(yani tum insanlıga inmiş tabiki ama arap kavmine gelmiş)bu yuzden araplara kitabın ingilizce yollancak hali yok.bizim soledigimis sey din arapca olcak die bi kural yok ee ozaman ben nie kendi dilime cevirmiimki.bazı insanlar din turkce olunca insanları kandıramıcaklarını bildikleri için engel olamya calısolar dier insanlarıda bu konuda kandırıp kendisi gibi yapıolar.. bi ornek verim arkın telefonda ezan varmıs muziklere bakarken onuda actı yanlıslıkla ordan biri fırladı kapatın onu gunah dedi amk salagı sen bilionmu orda ne dio hatırladıgım kadarıyla Allah a ibadet edin Allah a gelin gibi seylerdi turkcesi e amk salagı bunun nesi gunah işte bilmioki turkcesini bilmedigi içinde gunah munah kandırmıslar zavallı insancıgı oda gelmis gunah gunah die millete anlatıo.dinin turkceye cevrilmesini istemizin sebebi bu insanların cahilliginden yararlanıpta kandırılmalarını onlemek onlarında dinin dogrusunu ogrenmesini saglamak yoksa bilioruzki ertanın dedigi gibi turkce biraz kelime bakımından kıt bir dil arapca kelimelerin tam karsılıgı bulunamayabilir.ama en azından insanların neyin ne oldugunu anlamasını saglar....

    Vatan ne Türkiye"dir Türklere, ne Türkistan; Vatan büyük ve müebbet bir ülkedir: Turan. ~ Saga qaygı kelgende qorqup qaşsam taa saga, Qayday betpen qararman aytaş yurtum men saga? Ne dermen dep aytarman sütün bergen anamga? Ne dermen dep aytarman maga sengen atamga? ~ Kök Bayraq"a selam olsun !
Toplam Hit: 8678 Toplam Mesaj: 52