Tantum Verde Hakkında...
-
yahu siktirikten bir diş ilacı ama dabbeyi izlerken yanında şekerleme gibi yiyince koltuklar canavara dönüşüyo ve kurtulmak için balkondan atlamaya çalışıyorsun.
tabi benim gibi şanslıysan yanındaki arkadaşın son anda yakalayıp atlamanı engelliyor, tabi onu da saldıran canavar sanıp suradına saydırıyosun yumrukları o da ayrı :|
-
Hacılar bu draje kesin bişeyler yapıyo onu biliyorum. Ama bu verde olanı yani gargara versiyonu yapıyormu onu sormak istiyorum... Ekşisözlüğe baktım orda adamlar matrixvari halusinasyonlar gösteriyo demiş. Doğrumu???
-
-
Hocalar sağolun draje işi sakat geldi.. Ben bi gargarayla denicem. ((deneyenler yazarsa sevinirim))
-
gargaradan bir sik olmaz
-
dediii dooru benimde bildiim kadarıyla fısfıslar bi ishe yaramıo =)))
-
Bally Rulz :F
-
Arkadaşlar: Bu tür ilaçlar ın amacı uyuşturmak.Ağrı kesici özeliği var Sadece "Tantum deil eczanede satılar gargaralar
Ayrıca tad almada değişiklik dil ucunda yanma batma susuzluk, yanak kısmının uyşması gibi. yan etkileri mevcut
Şimdi siz tutupta ağrınız sızınız olmadan kullandığınız zaman kafanız 2 milyon defa güzel olur..
Tantum tb aynı şekilde çoğunluk Dr. diş ağrılarında kullanmada yazar. Siz tutupta ağrınız sıznız olmadığı zaman kullanırsanız Çok büyük rahatsız olursunuz..
Hani illede kafam güzel olsun istiyorsanız.. tariflerim mevcut. buraya yazmaya çekindim...(:
-
kotusirine bunu yazdı:
-----------------------------Arkadaşlar: Bu tür ilaçlar ın amacı uyuşturmak.Ağrı kesici özeliği var Sadece "Tantum deil eczanede satılar gargaralar
Ayrıca tad almada değişiklik dil ucunda yanma batma susuzluk, yanak kısmının uyşması gibi. yan etkileri mevcut
Şimdi siz tutupta ağrınız sızınız olmadan kullandığınız zaman kafanız 2 milyon defa güzel olur..
Tantum tb aynı şekilde çoğunluk Dr. diş ağrılarında kullanmada yazar. Siz tutupta ağrınız sıznız olmadığı zaman kullanırsanız Çok büyük rahatsız olursunuz..
Hani illede kafam güzel olsun istiyorsanız.. tariflerim mevcut. buraya yazmaya çekindim...(:
-----------------------------
pm de atabilirsin :D farketmez :D
-
bi pm de bana at yaw merak ettim şimdi :)
