folder Tahribat.com Forumları
linefolder Vukuatlar
linefolder Tantum Verde Hakkında...



Tantum Verde Hakkında...

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xous
    xous's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2007
    Erkek

    tantum ke$i müridler 1 kutu aldım suanda elimde ve ilk defa içicem:D tavsiyeleriniz

    -kaçtane ataayım

    -yan etkileri neler

    -hazırda 112 bulunsunmu :D

    kafa etkilerini paylaşıcam.


    sokayım onun tezine...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikret
    Fikret's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2007
    Erkek

    xous bunu yazdı:
    -----------------------------

    tantum ke$i müridler 1 kutu aldım suanda elimde ve ilk defa içicem:D tavsiyeleriniz

    -kaçtane ataayım

    -yan etkileri neler

    -hazırda 112 bulunsunmu :D

    kafa etkilerini paylaşıcam.


    -----------------------------

    bende birazdan cıkıcam almaya :D 5 ile ba$lamayı dü$ünüorm. 112 lik bi durum yok bence :S


    screw you guys! i"m goin" hoooome!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sahton
    Sahton's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Haziran/2008
    Erkek

    Hacılar bu ilaç reçeteyle alınmıyomu nasıl aldınız yaa??


    bukadarolurmudemeyinalinsizdedeneyindimiama@windowslive.com uzun kacti biraZ FASTOTTOMAN HOCAMA SELAMLAR :)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kotusirine
    kotusirine's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2007
    Dişi

    la yutmayın zehirleneceksiniz. :D

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MbK
    MbK's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    gençlik hapçı yolunda sağlam adımlarla ilerliyo :F

    ex bulamazsa gargarayı keşfediyo :| lan az biraz başka şeylere kafa yorun :)


    Çok özel kadınlar tanıdım. Bana hayatı onlar tanıttılar...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kutengri
    Kutengri's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2008
    Erkek

    etkisi ne kadar sürüyo bu hapın?

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikret
    Fikret's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2007
    Erkek

    kutusu 4 ytl :|

    aldım duruo burda. bu gece kullanıcam sanırım.


    screw you guys! i"m goin" hoooome!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Musket
    Musket's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2002
    Erkek

    4.5 YTL ye almıştım ben en son.

    Ayrıca 20 tanesini 10 alıp

    1 saat sonra 10 daha olmak üzere alırsanız uzun suruyor etkısı.

    6 - 8 saat kadar

    Ayrıca uykusuzluga sebep oluyor.

    İnsan içine de çıkmayın.

    Ama tantum aldıktan 2.5 - 3 saat sonra

    Bir bar a gitmek çok eglencelı olabılır.

    Denemek lazım : ))

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ltcelik
    ltcelik's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mayıs/2007
    Erkek

    Sahton bunu yazdı:
    -----------------------------

    Arkadaşlar elimde bu gargaradan var . Henüz kullanmadım, biyerden okumuştum halüsinatif etkisi olduğuna dair.. Bu ilaç hakkında anısı olanlar anlatsın .. [[kafanın 1 milyon olduğu anlar mesela]]

     

     

    NOT: Aslında normal tantum draje kullanmayı denerdim ama yemedi .. kusura bakmayın :D


    -----------------------------

    Kardeş seneler önce kulanmıştım Acayip sinir yapar, agresif yapar insanı, 3 yaşındaki yeğenim benden ilgi istiyor diye nerdeyse olanca gücümle şamar atacaktım ki bir anda kendime geldim artık allah mı tuttu ne deyim... Sonra bırkatım... Geçen senelerde bir arkadaşımda aynı "son günlerde çok agresifim çocuğa şiddet uygulayacaktım nerdeyse " deyince ( o sıralar boğaz iltihabı vardı ) "Ne kullanıyorsun, Tantum verde " deyince " hemen bırak onu " dedim...

    Tabi bunlar normal dozlardaki yan etkileri ... Fazlasını denemedim denmek de istemem......


    Din Kitaplarını Okuyup Anlayana Ateist, Okuyup Anlamayanlara "dindar" denir... Nikola TESLA.. ben mi? Ne okurum ne anlarım... Kendi kendime de uyuz oluyorum ama olamıyorum.. "Ama efsaneyi çıkarıp atarsan ve yaptıkları eylemlere bakarsan... ..Jedi'ların mirası başarısızlıktır. İkiyüzlülüktür, kibirdir."
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kutengri
    Kutengri's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2008
    Erkek

    f1kr3t bunu yazdı:
    -----------------------------

    kutusu 4 ytl :|

    aldım duruo burda. bu gece kullanıcam sanırım.


    -----------------------------
    İçtikten sonra yorumlarını yazsana yarın bende almayı düşünüyorum

Toplam Hit: 29606 Toplam Mesaj: 76