Tantum Verde Hakkında...
-
tantum ke$i müridler 1 kutu aldım suanda elimde ve ilk defa içicem:D tavsiyeleriniz
-kaçtane ataayım
-yan etkileri neler
-hazırda 112 bulunsunmu :D
kafa etkilerini paylaşıcam.
-
xous bunu yazdı:
-----------------------------tantum ke$i müridler 1 kutu aldım suanda elimde ve ilk defa içicem:D tavsiyeleriniz
-kaçtane ataayım
-yan etkileri neler
-hazırda 112 bulunsunmu :D
kafa etkilerini paylaşıcam.
-----------------------------bende birazdan cıkıcam almaya :D 5 ile ba$lamayı dü$ünüorm. 112 lik bi durum yok bence :S
-
Hacılar bu ilaç reçeteyle alınmıyomu nasıl aldınız yaa??
-
la yutmayın zehirleneceksiniz. :D
-
gençlik hapçı yolunda sağlam adımlarla ilerliyo :F
ex bulamazsa gargarayı keşfediyo :| lan az biraz başka şeylere kafa yorun :)
-
etkisi ne kadar sürüyo bu hapın?
-
kutusu 4 ytl :|
aldım duruo burda. bu gece kullanıcam sanırım.
-
4.5 YTL ye almıştım ben en son.
Ayrıca 20 tanesini 10 alıp
1 saat sonra 10 daha olmak üzere alırsanız uzun suruyor etkısı.
6 - 8 saat kadar
Ayrıca uykusuzluga sebep oluyor.
İnsan içine de çıkmayın.
Ama tantum aldıktan 2.5 - 3 saat sonra
Bir bar a gitmek çok eglencelı olabılır.
Denemek lazım : ))
-
Sahton bunu yazdı:
-----------------------------Arkadaşlar elimde bu gargaradan var . Henüz kullanmadım, biyerden okumuştum halüsinatif etkisi olduğuna dair.. Bu ilaç hakkında anısı olanlar anlatsın .. [[kafanın 1 milyon olduğu anlar mesela]]
NOT: Aslında normal tantum draje kullanmayı denerdim ama yemedi .. kusura bakmayın :D
-----------------------------Kardeş seneler önce kulanmıştım Acayip sinir yapar, agresif yapar insanı, 3 yaşındaki yeğenim benden ilgi istiyor diye nerdeyse olanca gücümle şamar atacaktım ki bir anda kendime geldim artık allah mı tuttu ne deyim... Sonra bırkatım... Geçen senelerde bir arkadaşımda aynı "son günlerde çok agresifim çocuğa şiddet uygulayacaktım nerdeyse " deyince ( o sıralar boğaz iltihabı vardı ) "Ne kullanıyorsun, Tantum verde " deyince " hemen bırak onu " dedim...
Tabi bunlar normal dozlardaki yan etkileri ... Fazlasını denemedim denmek de istemem......
-
f1kr3t bunu yazdı:
-----------------------------kutusu 4 ytl :|
aldım duruo burda. bu gece kullanıcam sanırım.
-----------------------------
İçtikten sonra yorumlarını yazsana yarın bende almayı düşünüyorum
