Tariqat_Sapiii

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EntelKoylu
    EntelKoylu's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2005
    Erkek
    bayzin bunu yazdı:
    -----------------------------
    Ya engin aslında iyidir ama çok boş hareketler yapıyor.Nerde ne söleyeceğini bilmiyor ağır olamıyor.Durması gereken yeri bilmiyor.Yani biraz sakin olsa banlanacak bir mürid değil.
    -----------------------------
    gözlemledigim kadarıyla gladionun banı haksız sizce?

    ANDY // Burası mezopotamya, küresel oyunun bumerang cehennemi. Tanrı bile dünya düzeni için peygamberlerini hep buraya göndermiş. Çünkü burası aslında yeryüzü cennetiymiş. Daha Fazla Bilgi İçin Profilimi İnceleyiniz...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    Paradox21 bunu yazdı:
    -----------------------------
    DJ_Alper bunu yazdı:
    -----------------------------

    engin istese bugün tekrar üye olur :)

    çevresi geniştir kefillikte sıkıntı yaşamazzz :)


    -----------------------------

    Ben söledim ama istenmediğm yre gelmem diyo snmıorum alperim:)


    -----------------------------

    bende olsam bende öyle derim :)


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manhyak
    manhyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2006
    Erkek

    çok mutlu oldum

     

    NOT:seviyesiz adamları hiç sevmem

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Allura
    Allura's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mayıs/2009
    Erkek
    sabri ağaoğlu ile demin konuştuk oda abisi olarak arkasındaymış

    "
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fenerist07
    fenerist07's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2005
    Erkek
    kim bu velet hakkında 7 sayfa yazı yazılmıs?vay anasını biraz siteye ugramadık kimler türemiş

    Amphetamine Logic.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Blackjack
    Blackjack's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Eylül/2007
    Erkek
    Küfüre ve argoya karşı değilim.Yeri geldimi kullanılmasından yanayım.Doğru yerde doğru zamanda kullanıldığı vakit kendini okutturur okuyanı oturtturur.Ancak,bir çok kişinin kullandığı bu tip portalları babasının yeri gibi kullanıp msnden kurulan arkadaşlık sohbet ilişkisini buraya taşıyıp sırf geyik yapanların her zaman siktirip gitmesi kanaatindeyim.İsabetli bir karar olmuş.Gerci merhumun arkasından konuşmak olmazda onun gibi daha çok adam var sitede.Hepsinin akibeti aynı olduğunda özlenilen günlere geri dönülecektir.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mosquit0
    mosquit0's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Mart/2008
    Erkek

    EntelKoylu bunu yazdı:
    -----------------------------
    bayzin bunu yazdı:
    -----------------------------
    Ya engin aslında iyidir ama çok boş hareketler yapıyor.Nerde ne söleyeceğini bilmiyor ağır olamıyor.Durması gereken yeri bilmiyor.Yani biraz sakin olsa banlanacak bir mürid değil.
    -----------------------------
    gözlemledigim kadarıyla gladionun banı haksız sizce?

    -----------------------------

    konuyu bılmeden yorum yapmayın bu adam nasıl konusacağını bılmyor adimne bıle serefsız dıyo banda demıs kendısıne hıc bısey yapmadım halbukı fotografını koymus konuya elstrdım gururuna yedıremedı postu edıtledı mosquit0 ya ayagım gırsın dedı hocam buraya fotoğrafını koyuyosan elestırıye acık olucaksın burası tahribat farkına varamamıs herhalde neyse ayrıca o akdar asagılıyıcı bısey demedım konuyu takıp edenler varsa bılır sonra ailemedeklerı karıstırdı bende kufur bastım sonucunda ban yedım admınlerde zaten elemanı takıp edıyomus onada ban atmıslar olay bundan ıbaret ayrıca kımse kımseyı kayırmıyo!


    adaletin bu suçu önleyemiyecek olduğunu düşünüyorsan yargıçda sen ol cellad da
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DarkFall
    DarkFall's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek

    hocam tariqat_sapiii arkadaşımız eğlenceli birisiydi. bunun süresiz ban değilde max 1 hafta banlanıp uyarılması daha uygun olurdu diye düşündüm. taaaki reneye atılan mailde gladio ya şerefsiz diyene kadar. :)


    Nerde o eski TBT...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    buruksu
    buruksu's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Eylül/2003
    Erkek

    EntelKoylu bunu yazdı:
    -----------------------------
    bayzin bunu yazdı:
    -----------------------------
    Ya engin aslında iyidir ama çok boş hareketler yapıyor.Nerde ne söleyeceğini bilmiyor ağır olamıyor.Durması gereken yeri bilmiyor.Yani biraz sakin olsa banlanacak bir mürid değil.
    -----------------------------
    gözlemledigim kadarıyla gladionun banı haksız sizce?

    -----------------------------

    konuyu tam detaylı bilmiyorum banın ana sebebi sürekli tekrarlanan  seviyesizlik galiba, diger taraftan tarigat sapiii nın tepkisel uslubü admin konumunda biri için çok fazla olmamışmı...

    yani yanlışlıkla boka batmış, bilinçsiz  çırpınmış ensonunda bogulmuş

    saygılı ifade edilen  istegin yada ceza indirim isteginin her seferinde buradan boş çevirilmedigini senelerdir canlı örnekleriyle  şahit olduk sayısız yaşandı bunlar, söz dönüp dolaşacak olursa uslüp ve davranış biçimlerine takılır onun için haksız diye bi taraf göremiyorum


    :) mutluyum, huzurluyum
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Branxian
    Branxian's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mart/2009
    Erkek
    Hocam başta bu konuyu açmak biraz gereksiz. Çünkü destek@tahribat.com'a attıktan sonra gerisini adminler veya mailleri sürekli olarak okuyan arkadaş mesajı uygun görüp gerekli işlemi yapar ki zaten yapmaktadırlar.

    Kurtla sevişen mazoşist koyun
Toplam Hit: 23775 Toplam Mesaj: 94