Tariqat_Sapiii
-
bayzin bunu yazdı:
-----------------------------
Ya engin aslında iyidir ama çok boş hareketler yapıyor.Nerde ne söleyeceğini bilmiyor ağır olamıyor.Durması gereken yeri bilmiyor.Yani biraz sakin olsa banlanacak bir mürid değil.
-----------------------------
gözlemledigim kadarıyla gladionun banı haksız sizce?
-
Paradox21 bunu yazdı:
-----------------------------
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------engin istese bugün tekrar üye olur :)
çevresi geniştir kefillikte sıkıntı yaşamazzz :)
-----------------------------Ben söledim ama istenmediğm yre gelmem diyo snmıorum alperim:)
-----------------------------bende olsam bende öyle derim :)
-
çok mutlu oldum
NOT:seviyesiz adamları hiç sevmem
-
sabri ağaoğlu ile demin konuştuk oda abisi olarak arkasındaymış
-
kim bu velet hakkında 7 sayfa yazı yazılmıs?vay anasını biraz siteye ugramadık kimler türemiş
-
Küfüre ve argoya karşı değilim.Yeri geldimi kullanılmasından yanayım.Doğru yerde doğru zamanda kullanıldığı vakit kendini okutturur okuyanı oturtturur.Ancak,bir çok kişinin kullandığı bu tip portalları babasının yeri gibi kullanıp msnden kurulan arkadaşlık sohbet ilişkisini buraya taşıyıp sırf geyik yapanların her zaman siktirip gitmesi kanaatindeyim.İsabetli bir karar olmuş.Gerci merhumun arkasından konuşmak olmazda onun gibi daha çok adam var sitede.Hepsinin akibeti aynı olduğunda özlenilen günlere geri dönülecektir.
-
EntelKoylu bunu yazdı:
-----------------------------
bayzin bunu yazdı:
-----------------------------
Ya engin aslında iyidir ama çok boş hareketler yapıyor.Nerde ne söleyeceğini bilmiyor ağır olamıyor.Durması gereken yeri bilmiyor.Yani biraz sakin olsa banlanacak bir mürid değil.
-----------------------------
gözlemledigim kadarıyla gladionun banı haksız sizce?
-----------------------------konuyu bılmeden yorum yapmayın bu adam nasıl konusacağını bılmyor adimne bıle serefsız dıyo banda demıs kendısıne hıc bısey yapmadım halbukı fotografını koymus konuya elstrdım gururuna yedıremedı postu edıtledı mosquit0 ya ayagım gırsın dedı hocam buraya fotoğrafını koyuyosan elestırıye acık olucaksın burası tahribat farkına varamamıs herhalde neyse ayrıca o akdar asagılıyıcı bısey demedım konuyu takıp edenler varsa bılır sonra ailemedeklerı karıstırdı bende kufur bastım sonucunda ban yedım admınlerde zaten elemanı takıp edıyomus onada ban atmıslar olay bundan ıbaret ayrıca kımse kımseyı kayırmıyo!
-
hocam tariqat_sapiii arkadaşımız eğlenceli birisiydi. bunun süresiz ban değilde max 1 hafta banlanıp uyarılması daha uygun olurdu diye düşündüm. taaaki reneye atılan mailde gladio ya şerefsiz diyene kadar. :)
-
EntelKoylu bunu yazdı:
-----------------------------
bayzin bunu yazdı:
-----------------------------
Ya engin aslında iyidir ama çok boş hareketler yapıyor.Nerde ne söleyeceğini bilmiyor ağır olamıyor.Durması gereken yeri bilmiyor.Yani biraz sakin olsa banlanacak bir mürid değil.
-----------------------------
gözlemledigim kadarıyla gladionun banı haksız sizce?
-----------------------------konuyu tam detaylı bilmiyorum banın ana sebebi sürekli tekrarlanan seviyesizlik galiba, diger taraftan tarigat sapiii nın tepkisel uslubü admin konumunda biri için çok fazla olmamışmı...
yani yanlışlıkla boka batmış, bilinçsiz çırpınmış ensonunda bogulmuş
saygılı ifade edilen istegin yada ceza indirim isteginin her seferinde buradan boş çevirilmedigini senelerdir canlı örnekleriyle şahit olduk sayısız yaşandı bunlar, söz dönüp dolaşacak olursa uslüp ve davranış biçimlerine takılır onun için haksız diye bi taraf göremiyorum
-
Hocam başta bu konuyu açmak biraz gereksiz. Çünkü destek@tahribat.com'a attıktan sonra gerisini adminler veya mailleri sürekli olarak okuyan arkadaş mesajı uygun görüp gerekli işlemi yapar ki zaten yapmaktadırlar.
