folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder Tayyip Erdoğan Ve Cumhurbaşkanlığı



Tayyip Erdoğan Ve Cumhurbaşkanlığı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HolySeclorum
    HolySeclorum's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek
    Bazı arkadaşalar demokrasi, halk seçti gibisinden şeyler yazmışlar. Hükümet halkın sadece %40 lık kısmını temsil ediyor. Hal böyleyken demokrasiden söz edilemez. Hükümet Akp nin tekelinde, istedikleri makamdan çalıyorlar. Yeni seçiminde bişeyleri değiştireceğine inanmıyorum. Değişim olması için ortada ülkeyi yönetecek adam gibi insanların olması lazım. Kendimi bildim bileli hep aynı insanlar yönetimde, bi b*k beceremedik s***rip gidelim yenisi gelsin diyen yok..

    Her Hakkım Saklıdır
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zamansehri
    zamansehri's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Ağustos/2006
    Erkek
    Tayyip Erdoğan ve Cumhurbaşkanlığı ikiside çok farklı şeyler...Unutmayın hojalar çiftçi NAMUSTUR...

    dün, bugün, iki gün önce ...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mcking
    mcking's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    İşte benim Atam,işte benim Başbakanım!

    http://img251.imageshack.us/img251/6051/deneme102oa3.jpg
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Antikky
    Antikky's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2003
    Erkek
    Pardonda,o askerleri camidenmi seçiyorlar.Allahsızıda TÜRK askeri,imamhatip mezunuda.Din için değil,MEMLEKET için canını veriyor o insanlar.

    unutma PKK da müslüman,ALLAH ve MUHAMMEDİN askeri!

    Umursamaz Tavrımın Hastası Olunuz.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    morportakal
    morportakal's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2006
    Erkek
    mehmetcikten bahsetmedim...harp okulunu kazanan fetullahın okullarından yada şeriatci kesimden egitimcilerin evlerine giden şu an harp okulunda okuyan insanlardan bahsediyorum

    bassinyourface
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gladiator
    Gladiator's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2006
    Erkek
    yaw ii tamam da ne cabuk kırizlerii unuttunuz cebimizdeki parayı harcıyamıyoduk korkudan (bir onceki donemde) simdi işler rayına biraz girince yok laiklik elden gidiyo yok bilmem ne gidiyo bu gune kadar naptılar bu ulkeye sarhos meclis baskanları (hatırlayan hatırlar) işin aslı gelsinler bakalım napacaklar zaten istesekde istemesekde geliyolar..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek
    Senin askeriyede bile dediğin yer,mehmetçiktir,Muhammedin askerleridir,Mustafa Kemal"in Askere Din Dersi diye kitap dağıttığı kurumdur...
    ----------
    Atatürk kitap dağıttığında şimdiki gibi tarikatçi pezevenkler yoktu ülkeyi bitirici cami içinde adam kesici.Elemanlar değildi herkez kendisi için yapıyordu bu işi.Şimdiye bak bide..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarantula
    Tarantula's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2006
    Erkek
    hoca fiikirler değişir ona eyvallah. herkes fikrini soylesin.
    tayyip cumhurbaşkanı olursa da göreceksiniz gül gibi geçinip gitmeye devam edecez. Kaos falan olmayacak.
    Ama islam düşmanlığı yapılması, hoş olmuyo.

    Olmayacak şeyler tasarlıyorum, işim bu..
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Antikky
    Antikky's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2003
    Erkek
    Gül gibi uyutulmaya devam ediceksiniz,bak medyaya şerefsiz satılmış medyaya nasılda konuşamıyor.

    Hüriyetin başındaki pezevenk kim? Okt@y ek$i denen puşt,hükümetin adamı.


    Götümüzü sikerler,ama kuru sikmezler kuru sikilince anlarız yawaş yawaş ıslak ıslak.

    Senelerdir sikiyorlar,ey insanım Akıllan!

    Umursamaz Tavrımın Hastası Olunuz.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek
    islam düşmanlığı değil tarikat düşmanlığıdır bizim yaptıklarımız yetti be senelerdir milleti tarikatler sikti.Beyin yıkamalar gizliden gizliye yardımlar.Adamın dükkanı var herif para kazanamıyor niye dişğer şerefsize tarikatten para yardımı geliyor.

    Yeter be tarikat size yardım ediyor ne yaptınız para almak için kendinizi sattınır dürst kendi için dinine bağlı biri olamadınız kendinizi sattınız kendisini satan ülkesini hayli hayli satar.
Toplam Hit: 5551 Toplam Mesaj: 47