Tbt Halı Saha Macı Nasıl Olur?
-
Dayı oynarsa sorun yok demektir :)
-
Onu bırakın çarşamba günü topluca gidip bi yerde almanya maçını seyredelım
-
Swool bunu yazdı:
-----------------------------
Dayı oynarsa sorun yok demektir :)
-----------------------------işin gücün dayı demi seninde dürzü :D
-
santrafor niteliğimle kadrodaki yerimi aldım :P
-
:d yatar bu iş ya :d
-
apache_taner bunu yazdı:
-----------------------------
:d yatar bu iş ya :d
-----------------------------
:d nie :d ? -
Beyler yatar matar demeyin yav.Karar alınırsa hemen ayarlayalım halı sahayı.
-
ExcaliburTBT bunu yazdı:
-----------------------------hedeflerde
istanbuldan sakaryaya akı$
istanbuldan bursaya akı$
istanbuldan ankaraya akı$ (hızlı tren olursa ilk seferinde gideris :F)
istanbulda caddeb0stan süreyya plajı temmuz ortası gibi denize :F
vsbunların arasına halı sahayI sıkı$tırırırs
-----------------------------
ne zaman geliyonuz lan -
Beyler hep istanbul hep izmir hep ankara birazda buralarda bişey yapalım hiç Antalyalı mürid yokmu yaa
Antalyada bi buluşma ayarlansa fena olmaz hani
-
tahta bunu yazdı:
-----------------------------Beyler hep istanbul hep izmir hep ankara birazda buralarda bişey yapalım hiç Antalyalı mürid yokmu yaa
Antalyada bi buluşma ayarlansa fena olmaz hani
-----------------------------İstanbul Türkiyenin merkesi hocam.Hem en cok mürid İst. kanımca
