Tbt Halı Saha Macı Nasıl Olur?
-
ilk önce heybeliadaya demir atacaz sonra oynarız...
-
Haklısın hoca ama canımız çekiyo ya istanbula gelemiyoruz.Bizde insanız bizde tanışıp kaynaşmak istiyoruz Biyerlerimiz şişecek sonra
-
bnı de yaz hoca gelırım . sag acıkta fenayımdır
-
Beni de yazın , ortasahanın göbeğinde oynarım :)
saha çok büyük ya ,
-
Bide bize top toplayıcı ve güvenlik görevlileri lazım beyler.Düşündüğünüz gibi sahaya fanatik taraftarlar falan atlamaya kalkar :)
-
valla ankarada olursa ben gelirim şahsen :D
-
Odysseus bunu yazdı:
-----------------------------
ExcaliburTBT bunu yazdı:
-----------------------------hedeflerde
istanbuldan sakaryaya akı$
istanbuldan bursaya akı$
istanbuldan ankaraya akı$ (hızlı tren olursa ilk seferinde gideris :F)
istanbulda caddeb0stan süreyya plajı temmuz ortası gibi denize :F
vsbunların arasına halı sahayI sıkı$tırırırs
-----------------------------bu planları kimle yaptın :|
-----------------------------muhaaajahhah diğer organizatörün bi pokdan haberi yok exca kopmuş gitmiş :D
-
harbiden çok güzel olur halı saha maçı bi ayarlansa her türlü oynarım bende:)
-
nie ankarada yapmıyoruz ? :(
-
la herkes dumancı kosacak adam yok..
Toplam Hit: 7864 Toplam Mesaj: 71
