Tbt Halı Saha Macı Nasıl Olur?
-
Ark. bir halı saha macı düzenlesek nasıl olr ya.Organizator mürid excalibur msnde değil.Acık olsaydı ona sölicektim.Böle bişey yapalım mı İstanbulda?
-
yapacaz yapacaz onuda yapacaz heyecan yapmain :B
-
en çok isteyen benim
büdüt:exca yavşasıı ne zaman yazdın :|
-
yap ilk beni yazz mevkim forvett ona göre :|
-
ben oynarım amk :A
-
hedeflerde
istanbuldan sakaryaya akı$
istanbuldan bursaya akı$
istanbuldan ankaraya akı$ (hızlı tren olursa ilk seferinde gideris :F)
istanbulda caddeb0stan süreyya plajı temmuz ortası gibi denize :F
vsbunların arasına halı sahayI sıkı$tırırırs -
Erzurumdan bir takım cıkarmı :S
-
beyler tbt için daha saha üretilmedi :D üye sayımız biraz fazla biliyorsunuz şimdi birileri oynıcak diyerleri izlicek gibi bir şey olamaz demi buyüzden vaz geçin bundan :D
-
izmirde de yapak loo:D
-
Kara_Mc bunu yazdı:
-----------------------------
izmirde de yapak loo:D
-----------------------------Merah etme sen :D
-
emuxa bunu yazdı:
-----------------------------
beyler tbt için daha saha üretilmedi :D üye sayımız biraz fazla biliyorsunuz şimdi birileri oynıcak diyerleri izlicek gibi bir şey olamaz demi buyüzden vaz geçin bundan :D
-----------------------------daha paintball da sayıyı toparlıyamadık bundamı sıkıntı çekcez adam fazlalıgından :B
