folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Tbt Halı Saha Macı Nasıl Olur?



Tbt Halı Saha Macı Nasıl Olur?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dreamtn
    Dreamtn's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2007
    Erkek
    iiddalı istanbullular anadolu yakasında olanlar ben varım desin halı sahaya gelirim hepinizi hayran ederim diyen gelsin hayran edemeyende gelsin söylesin maltepede maç ayarlayalım yapalım hatta ben ayarlyım
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lordvader89
    lordvader89's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 02/Mayıs/2007
    Erkek
    zamansehri bunu yazdı:
    -----------------------------

    Dünyanın en iyi sol ayağı olarak gösterilen ben.....Sol açıkta harikalar yaratıyorum...Uzun boyumla bir aralar büyük klüplerin dikkatini çektim ama sakatlığım nedeniyle futbol yaşantım söndü şimdi sadece halı sahalarda oynuyorum....SOL AYAK tekrar düşün kimse sol benm gibi vuramaz...Kaleciler frikiklerimden korksun....

     

    NOT: İSTANBUL FRİKİK YARIŞMASINDA 2:LÜK ÖDÜLÜ

     

    Edit: NOTU salladım:D :):):):


    -----------------------------
    :)) habib solda benim kadar hızlı vur...bırakırım daha oynamam futbol falan :) okadar diyorum :| :D
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BuZuL
    BuZuL's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek
    lordvader89 bunu yazdı:
    -----------------------------
    zamansehri bunu yazdı:
    -----------------------------

    Dünyanın en iyi sol ayağı olarak gösterilen ben.....Sol açıkta harikalar yaratıyorum...Uzun boyumla bir aralar büyük klüplerin dikkatini çektim ama sakatlığım nedeniyle futbol yaşantım söndü şimdi sadece halı sahalarda oynuyorum....SOL AYAK tekrar düşün kimse sol benm gibi vuramaz...Kaleciler frikiklerimden korksun....

     

    NOT: İSTANBUL FRİKİK YARIŞMASINDA 2:LÜK ÖDÜLÜ

     

    Edit: NOTU salladım:D :):):):


    -----------------------------
    :)) habib solda benim kadar hızlı vur...bırakırım daha oynamam futbol falan :) okadar diyorum :| :D
    -----------------------------
    valla solu sağı farketmez bi oturursa ayağıma ya kaleci bayılıyor ya kolu kırılıyor bizzat test edilip tescillenmiştir gebertici vuruşlarım yeterki ayağıma otursun güzelce önümde boş olsun birde 20 metre olsun en fazla kale yeterli :D

    DAĞDA ÜÇ BEŞ KOYUN SÜRÜSÜ, TUTTURMUŞ BİR KÜRDİSTAN TÜRKÜSÜ, ELİNE ALMIŞ BAYRAK DİYE BİR MASA ÖRTÜSÜ, SATSAN BEŞ PARA ETMEZ NE DİRİSİ NE DE ÖLÜSÜ, SOYU SOYSUZ OLAN SENSİN TOPRAK SENİN NEYİNE, İTE İTLİK YAPIP KAFA TUTMA BEYİNE, ANLASA DEDİĞİMİ SOKAKTAKİ KÖPEK AĞLAR HALİNE, DUY ULAN SOYSUZ NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE.......
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zamansehri
    zamansehri's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Ağustos/2006
    Erkek
    lordvader89 bunu yazdı:
    -----------------------------
    zamansehri bunu yazdı:
    -----------------------------

    Dünyanın en iyi sol ayağı olarak gösterilen ben.....Sol açıkta harikalar yaratıyorum...Uzun boyumla bir aralar büyük klüplerin dikkatini çektim ama sakatlığım nedeniyle futbol yaşantım söndü şimdi sadece halı sahalarda oynuyorum....SOL AYAK tekrar düşün kimse sol benm gibi vuramaz...Kaleciler frikiklerimden korksun....

     

    NOT: İSTANBUL FRİKİK YARIŞMASINDA 2:LÜK ÖDÜLÜ

     

    Edit: NOTU salladım:D :):):):


    -----------------------------
    :)) habib solda benim kadar hızlı vur...bırakırım daha oynamam futbol falan :) okadar diyorum :| :D
    -----------------------------

     

    maçta grş esadcımm kim daha iyi vuruyo topa :e


    dün, bugün, iki gün önce ...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zamansehri
    zamansehri's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Ağustos/2006
    Erkek
    BuZuL bunu yazdı:
    -----------------------------
    lordvader89 bunu yazdı:
    -----------------------------
    zamansehri bunu yazdı:
    -----------------------------

    Dünyanın en iyi sol ayağı olarak gösterilen ben.....Sol açıkta harikalar yaratıyorum...Uzun boyumla bir aralar büyük klüplerin dikkatini çektim ama sakatlığım nedeniyle futbol yaşantım söndü şimdi sadece halı sahalarda oynuyorum....SOL AYAK tekrar düşün kimse sol benm gibi vuramaz...Kaleciler frikiklerimden korksun....

     

    NOT: İSTANBUL FRİKİK YARIŞMASINDA 2:LÜK ÖDÜLÜ

     

    Edit: NOTU salladım:D :):):):


    -----------------------------
    :)) habib solda benim kadar hızlı vur...bırakırım daha oynamam futbol falan :) okadar diyorum :| :D
    -----------------------------
    valla solu sağı farketmez bi oturursa ayağıma ya kaleci bayılıyor ya kolu kırılıyor bizzat test edilip tescillenmiştir gebertici vuruşlarım yeterki ayağıma otursun güzelce önümde boş olsun birde 20 metre olsun en fazla kale yeterli :D
    -----------------------------

    BUZUL benm ayağımda oturmasada vuruom :e


    dün, bugün, iki gün önce ...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lordvader89
    lordvader89's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 02/Mayıs/2007
    Erkek
    zamansehri bunu yazdı:
    -----------------------------

     

    maçta grş esadcımm kim daha iyi vuruyo topa :e


    -----------------------------
    bana uyar :) ama şimdiden söylim kendini hayal kırıklığına hazırla :F

    nasa'da işe başlicam mekik fırlatmalrında yardımcı olcam ayıpdır söylemesi nasa'daki kankalarım füzeci esat diyolar bana (H)

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dreamtn
    Dreamtn's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2007
    Erkek
    hacılar hepiniz istte misiniz isteyseniz yapalım :) gösterelmi ayaklarımızı :)
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    Dreamtn bunu yazdı:
    -----------------------------
    iiddalı istanbullular anadolu yakasında olanlar ben varım desin halı sahaya gelirim hepinizi hayran ederim diyen gelsin hayran edemeyende gelsin söylesin maltepede maç ayarlayalım yapalım hatta ben ayarlyım
    -----------------------------

    Avrupadakilerde gelsin hocam.Ama bak bu arada cok tehlikeliyimdir aynen dediğin gibi "hepinizi hayran ederim" diyorum.Mürid yeterliliği sağlanırsa bi şu maçı ayarlayalım da orda görüsek bide :)

    Benim kaleciliğimde vardır bunuda araya sıkıştırayım :)

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Naps
    Naps's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2006
    Erkek
    kalecilik yapabilirim maç olursa...

    Hayat Ölüme Giden Yolda Bir Düştür...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zamansehri
    zamansehri's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Ağustos/2006
    Erkek
    olm herkes avrupada anadoluda maç edecek sayısı az....

    dün, bugün, iki gün önce ...
Toplam Hit: 7865 Toplam Mesaj: 71