Tbt Halı Saha Macı Nasıl Olur?
-
iiddalı istanbullular anadolu yakasında olanlar ben varım desin halı sahaya gelirim hepinizi hayran ederim diyen gelsin hayran edemeyende gelsin söylesin maltepede maç ayarlayalım yapalım hatta ben ayarlyım
-
zamansehri bunu yazdı:
-----------------------------Dünyanın en iyi sol ayağı olarak gösterilen ben.....Sol açıkta harikalar yaratıyorum...Uzun boyumla bir aralar büyük klüplerin dikkatini çektim ama sakatlığım nedeniyle futbol yaşantım söndü şimdi sadece halı sahalarda oynuyorum....SOL AYAK tekrar düşün kimse sol benm gibi vuramaz...Kaleciler frikiklerimden korksun....
NOT: İSTANBUL FRİKİK YARIŞMASINDA 2:LÜK ÖDÜLÜ
Edit: NOTU salladım:D :):):):
-----------------------------
:)) habib solda benim kadar hızlı vur...bırakırım daha oynamam futbol falan :) okadar diyorum :| :D -
lordvader89 bunu yazdı:
-----------------------------
zamansehri bunu yazdı:
-----------------------------Dünyanın en iyi sol ayağı olarak gösterilen ben.....Sol açıkta harikalar yaratıyorum...Uzun boyumla bir aralar büyük klüplerin dikkatini çektim ama sakatlığım nedeniyle futbol yaşantım söndü şimdi sadece halı sahalarda oynuyorum....SOL AYAK tekrar düşün kimse sol benm gibi vuramaz...Kaleciler frikiklerimden korksun....
NOT: İSTANBUL FRİKİK YARIŞMASINDA 2:LÜK ÖDÜLÜ
Edit: NOTU salladım:D :):):):
-----------------------------
:)) habib solda benim kadar hızlı vur...bırakırım daha oynamam futbol falan :) okadar diyorum :| :D
-----------------------------
valla solu sağı farketmez bi oturursa ayağıma ya kaleci bayılıyor ya kolu kırılıyor bizzat test edilip tescillenmiştir gebertici vuruşlarım yeterki ayağıma otursun güzelce önümde boş olsun birde 20 metre olsun en fazla kale yeterli :D -
lordvader89 bunu yazdı:
-----------------------------
zamansehri bunu yazdı:
-----------------------------Dünyanın en iyi sol ayağı olarak gösterilen ben.....Sol açıkta harikalar yaratıyorum...Uzun boyumla bir aralar büyük klüplerin dikkatini çektim ama sakatlığım nedeniyle futbol yaşantım söndü şimdi sadece halı sahalarda oynuyorum....SOL AYAK tekrar düşün kimse sol benm gibi vuramaz...Kaleciler frikiklerimden korksun....
NOT: İSTANBUL FRİKİK YARIŞMASINDA 2:LÜK ÖDÜLÜ
Edit: NOTU salladım:D :):):):
-----------------------------
:)) habib solda benim kadar hızlı vur...bırakırım daha oynamam futbol falan :) okadar diyorum :| :D
-----------------------------maçta grş esadcımm kim daha iyi vuruyo topa :e
-
BuZuL bunu yazdı:
-----------------------------
lordvader89 bunu yazdı:
-----------------------------
zamansehri bunu yazdı:
-----------------------------Dünyanın en iyi sol ayağı olarak gösterilen ben.....Sol açıkta harikalar yaratıyorum...Uzun boyumla bir aralar büyük klüplerin dikkatini çektim ama sakatlığım nedeniyle futbol yaşantım söndü şimdi sadece halı sahalarda oynuyorum....SOL AYAK tekrar düşün kimse sol benm gibi vuramaz...Kaleciler frikiklerimden korksun....
NOT: İSTANBUL FRİKİK YARIŞMASINDA 2:LÜK ÖDÜLÜ
Edit: NOTU salladım:D :):):):
-----------------------------
:)) habib solda benim kadar hızlı vur...bırakırım daha oynamam futbol falan :) okadar diyorum :| :D
-----------------------------
valla solu sağı farketmez bi oturursa ayağıma ya kaleci bayılıyor ya kolu kırılıyor bizzat test edilip tescillenmiştir gebertici vuruşlarım yeterki ayağıma otursun güzelce önümde boş olsun birde 20 metre olsun en fazla kale yeterli :D
-----------------------------BUZUL benm ayağımda oturmasada vuruom :e
-
zamansehri bunu yazdı:
-----------------------------maçta grş esadcımm kim daha iyi vuruyo topa :e
-----------------------------
bana uyar :) ama şimdiden söylim kendini hayal kırıklığına hazırla :Fnasa'da işe başlicam mekik fırlatmalrında yardımcı olcam ayıpdır söylemesi nasa'daki kankalarım füzeci esat diyolar bana (H)
-
hacılar hepiniz istte misiniz isteyseniz yapalım :) gösterelmi ayaklarımızı :)
-
Dreamtn bunu yazdı:
-----------------------------
iiddalı istanbullular anadolu yakasında olanlar ben varım desin halı sahaya gelirim hepinizi hayran ederim diyen gelsin hayran edemeyende gelsin söylesin maltepede maç ayarlayalım yapalım hatta ben ayarlyım
-----------------------------Avrupadakilerde gelsin hocam.Ama bak bu arada cok tehlikeliyimdir aynen dediğin gibi "hepinizi hayran ederim" diyorum.Mürid yeterliliği sağlanırsa bi şu maçı ayarlayalım da orda görüsek bide :)
Benim kaleciliğimde vardır bunuda araya sıkıştırayım :)
-
kalecilik yapabilirim maç olursa...
-
olm herkes avrupada anadoluda maç edecek sayısı az....
