TBT İstanbul Bisiklet Günleri
-
Yarın Iruretta ile beraber 13 gibi galeria'nın önünde olacağız.
-
Yarın saat 13,30 da Galeria AVM önünde görüşmek üzere,
gelmek isteyen tüm müridleri bekliyoruz,
Not; performans sürüşü olmayacak yani biraz daha keyfini çıkartarak süreceğiz yani herkes katılabilir
ayrıca bisiklet seçip kiralayabilirsiniz buluşma noktasında
Carlsaganandcat tarafından 10/Ağu/13 22:38 tarihinde düzenlenmiştir -
Ben de geliom hocalar
-
HolyOne bunu yazdı
Ben de geliom hocalar
Gel gel hocam sensiz olmaz :D
-
bende geliyorum eğer bakarım duruma sizin tempoyu kesiyosam ayrılırım :D ayak bağı oluyom diye denize atmayında :D
yunusdogan tarafından 11/Ağu/13 12:30 tarihinde düzenlenmiştir
edit: klima çarptı kazık gibi dolanıyorum evde.. gelemicem :( -
Galeri a nın önündeyim ana giriş kapısında
-
Arkadaşlar biz geldik Neredesiniz
Irtibat 554 292 5692
-
vay be ne güzel tbt olarak buluşup bisiklet sürmek, eylülü bekliyorum okul açılsın ben de isanbula bisikleti getirmeyi düşünüyorum. sonra bu geziler devam ederse ben de katılırım :)
-
Evet beyler bitirdik bu rotayı.
Katılan arkadaşların hepsi milli bisikletçi gibi biraz yavaş kaldım şahsen ama ölmeden bitirdim =)

-
HolyOne bunu yazdı
Evet beyler bitirdik bu rotayı.
Katılan arkadaşların hepsi milli bisikletçi gibi biraz yavaş kaldım şahsen ama ölmeden bitirdim =)
Aytek abi siz aldınız başınız gittiniz ben tıkandım kaldım benim cücük bisikletle. :/ Kusura bakmayın beyler.
