TBT İstanbul Buluşması
-
Yaklaşık 5 sene siteyi uye olmadan takip ettikten sonra Resmi olarak 2005 yılında tBt müridleri arasına katıldım ve siz dostlarıma bir önerim olacak tabi sizde bu oneriyi benim gibi olumlu gorurmusunuz bilmiyorum ben diyorum ki yüksek müsadelerinizla iStanbulda oturan tBt müridleri bulusmaya nedersiniz :) lakin ole büyük bir restoranda falan bulusmayı beklemeyin benim bütcem kaldırmaz.. :) Diyorum ki Siz dostalrımla taksimin en önemli mekanlarından olan simit sarayında neden olmasın bunu siz dostlarıma bırakıyorum eğer kabul ederseniz tarihi beraber belirliyelim..
-
taksim buluşması olmuştu :) tekrar olur mu bilmem...
-
neden olmasın? :D
ama daha 10gün önce buluşma yaptık. hala götüm agrıyor:D
-
Ben diyorum ki tüm tBt iStanbuL bu Bulusmada olsun tBt nin tarihine İşlensin :)
-
yürüme koşma bisikleet barfix mekik şınav yoksa
gelirim :D
bide başlıgı öle acma ban gelir :D
benimde kıcım agrıor akkk :D
-
iy i hos diyosunda :D
1.si sitenin yarısı istanbuldadır heralde :D o kadar kişi biraz enteresan olur taksimde :D
2.si zaten kimse gelmez en fazla 10kişi gelir:D
-
Yok yok sadece Bulusucaz...
İsteyenler o dediklerini yaparlar :)
-
Olsun 10 tBt den 10 kişi birbiriyle real de kaynaşsa bu bile güzel bir olayy.. Ben ve Remote 2 Kişi Ediyoruz Başka Gelmek İstiyen Yokmu Sayıyı Arttırmak İsteyen.. :)
-
gelmem 10 kişi gelicekse
dar agacına götürselerde gelmem :D
-
Yaptınızda gelmedik mi aq? Ben yarın (08.07.07) Codemaster la taximde yim isteyen varsa gelsin aQ :D ama haftaya falan olursa yine geliris :D Cebit öncesi kaynassın millet :D
-
Ben 10 Kişi Diye Bir Kısıtlama Koymuyorum İsterse 100 Kişi olsun Nede Olsa Orası Taksim Alısık Bole Seylere :))
