folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder TBT İstanbul Buluşması



TBT İstanbul Buluşması

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZeroCooL
    ZeroCooL's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2005
    Erkek

    Yaklaşık 5 sene siteyi uye olmadan takip ettikten sonra Resmi olarak 2005 yılında tBt müridleri arasına katıldım ve siz dostlarıma bir önerim olacak tabi sizde bu oneriyi benim gibi olumlu gorurmusunuz bilmiyorum ben diyorum ki yüksek müsadelerinizla iStanbulda oturan tBt müridleri bulusmaya nedersiniz :) lakin ole büyük bir restoranda falan bulusmayı beklemeyin benim bütcem kaldırmaz.. :) Diyorum ki Siz dostalrımla taksimin en önemli mekanlarından olan simit sarayında neden olmasın bunu siz dostlarıma bırakıyorum eğer kabul ederseniz tarihi beraber belirliyelim..


    Yaşam ve Ölüm arasındaki ince çizgide alırken nefes bazen mutlu bazen mutsuz herkes...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tabela Fatihi
    kaygusuz
    kaygusuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek
    taksim buluşması olmuştu :) tekrar olur mu bilmem...

    Türkiye’deki emekli yaşlı insanları sevmiyorum. Ailemde emekli olanlarda dahil. Geleceğimizin çalınmasına izin verdiler. Umarım ızdırap dolu bir çileli hayat çekip elveda deyip bu dünyadan gidersiniz. Siz gençleri zırnık düşünmediniz hayallerini mahvettiniz.14.500TL ile hiçbirşey almadan karnınızı doyurun gelecek nesili düşünmeden yaşadığınızı sanıp gidin bu dünyadan.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Webmaster61
    Webmaster61's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2005
    Erkek

    neden olmasın? :D

    ama daha 10gün önce buluşma yaptık. hala götüm agrıyor:D

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZeroCooL
    ZeroCooL's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2005
    Erkek
    Ben diyorum ki tüm tBt iStanbuL bu Bulusmada olsun tBt nin tarihine İşlensin :)

    Yaşam ve Ölüm arasındaki ince çizgide alırken nefes bazen mutlu bazen mutsuz herkes...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    qaMbLer
    qaMbLer's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek

    yürüme koşma bisikleet barfix mekik şınav yoksa

    gelirim :D

    bide başlıgı öle acma ban gelir :D

    benimde kıcım agrıor akkk :D


    Burdan bütün kızlara sesleniyorum. Malın Varsa Zekatını Vereceksin Kardeşim
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Webmaster61
    Webmaster61's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2005
    Erkek

    iy i hos diyosunda :D

    1.si sitenin yarısı istanbuldadır heralde :D o kadar kişi biraz enteresan olur taksimde :D

    2.si zaten kimse gelmez en fazla 10kişi gelir:D

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZeroCooL
    ZeroCooL's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2005
    Erkek

    Yok yok sadece Bulusucaz...

    İsteyenler o dediklerini yaparlar :)


    Yaşam ve Ölüm arasındaki ince çizgide alırken nefes bazen mutlu bazen mutsuz herkes...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZeroCooL
    ZeroCooL's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2005
    Erkek
    Olsun 10 tBt den 10 kişi birbiriyle real de kaynaşsa bu bile güzel bir olayy.. Ben ve Remote 2 Kişi Ediyoruz Başka Gelmek İstiyen Yokmu Sayıyı Arttırmak İsteyen.. :)

    Yaşam ve Ölüm arasındaki ince çizgide alırken nefes bazen mutlu bazen mutsuz herkes...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    qaMbLer
    qaMbLer's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek

    gelmem 10 kişi gelicekse

    dar agacına götürselerde gelmem :D


    Burdan bütün kızlara sesleniyorum. Malın Varsa Zekatını Vereceksin Kardeşim
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gastarbeiter
    ExcaliburTBT
    ExcaliburTBT's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Aralık/2005
    Erkek

    Yaptınızda gelmedik mi aq? Ben yarın (08.07.07) Codemaster la taximde yim isteyen varsa gelsin aQ :D ama haftaya falan olursa yine geliris :D Cebit öncesi kaynassın millet :D

     

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZeroCooL
    ZeroCooL's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2005
    Erkek
    Ben 10 Kişi Diye Bir Kısıtlama Koymuyorum İsterse 100 Kişi olsun Nede Olsa Orası Taksim Alısık Bole Seylere :))

    Yaşam ve Ölüm arasındaki ince çizgide alırken nefes bazen mutlu bazen mutsuz herkes...
Toplam Hit: 6511 Toplam Mesaj: 78