TBT İstanbul Buluşması
-
RemotE bunu yazdı:
-----------------------------Deadddddddddddddddddddddddddd .... bul beni kurtar beni yalnızlığımdan :Ppp
-----------------------------
tamam canım dedim ya geliyorum bekle az :D -
msdead bunu yazdı:
-----------------------------
RemotE bunu yazdı:
-----------------------------Deadddddddddddddddddddddddddd .... bul beni kurtar beni yalnızlığımdan :Ppp
-----------------------------
tamam canım dedim ya geliyorum bekle az :D
-----------------------------
yaa sen benim kalbimi kırıyorsun ama küserim :) olmaz böylee yaa hayatım dedik canım dedik gariban gördünüz dövdünüz vurdunuz ühüü :)) -
bu benim 9,ban 10,banı yapıp siteye girmicem bekleyin gene gelicem...
-
Muhbircan dier üyeliğinide bana söle :D yine ben bannatıram seni :D
-
off be bi bulasalım kaynmasalım dedik nerden nereye..
-
Eğer vakit bulursam bende gelirim de.. konu içerisinde başka olaylar dönüyor :D
-
SpyßreaK bunu yazdı:
-----------------------------
Eğer vakit bulursam bende gelirim de.. konu içerisinde başka olaylar dönüyor :D
-----------------------------
hakklısın herkes sacmalamaya basladı
Toplam Hit: 6508 Toplam Mesaj: 78
