folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder TBT İstanbul Buluşması



TBT İstanbul Buluşması

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZeroCooL
    ZeroCooL's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2005
    Erkek
    msdead bunu yazdı:
    -----------------------------
    ZeroCooL` bunu yazdı:
    -----------------------------
    msdead bunu yazdı:
    -----------------------------

    bayan murid geliyorsa gelebilirim :) gezecek yer ve adam ariyorum zaten :D

    secim sonrası olursa süper olur , ozaman kesin gelirim....


    -----------------------------
    Sen İlk Olursun Abla İste Ne guzel KArdeş Toplantısı Kaynasma Falan filan Ya gercekten Cok Guzel olacak Sanırım Hemde Birbirimiz Tanıyacaz
    -----------------------------
    sıkıntım tek bayan olmam degil de,sizi rahatsız etmekten cekinirim :) sizin icin sorun olmazsa benim icinde olmaz gelirim :) belirlediginiz bir tarih varmı?


    -----------------------------
    estafurullah abla nedemek sıkıntı olmaz amac tanısmak vede dost edinmek ben Cumartesş Gunu Saat 17:00 Nasıl olur diye dusunuyorum..

    Yaşam ve Ölüm arasındaki ince çizgide alırken nefes bazen mutlu bazen mutsuz herkes...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Chaoser
    Chaoser's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek
    msdead bunu yazdı:
    -----------------------------

    bayan murid geliyorsa gelebilirim :) gezecek yer ve adam ariyorum zaten :D

    secim sonrası olursa süper olur , ozaman kesin gelirim....


    -----------------------------

    greycells gelir belki gene hem o da ada buluşması gibi sıkılmaz. Ben 24'ü iyi diyorum şahsen ya da 28'inde topluca pentagram konserine gidelim :d


    dünyada en güzel 3 şey vardır; et yemek, ete binmek, etin içine et koymak.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    qaMbLer
    qaMbLer's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek
    Chaoser bunu yazdı:
    -----------------------------
    msdead bunu yazdı:
    -----------------------------

    bayan murid geliyorsa gelebilirim :) gezecek yer ve adam ariyorum zaten :D

    secim sonrası olursa süper olur , ozaman kesin gelirim....


    -----------------------------

    greycells gelir belki gene hem o da ada buluşması gibi sıkılmaz. Ben 24'ü iyi diyorum şahsen ya da 28'inde topluca pentagram konserine gidelim :d


    -----------------------------

    iyi olur lem murat pentagram :)

    bu arada taksim olmasın bencede zaten sıcak olur sIkILIrIz

    gulhane güzel olurda ora nere :P

     


    Burdan bütün kızlara sesleniyorum. Malın Varsa Zekatını Vereceksin Kardeşim
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Chaoser
    Chaoser's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek
    qaMbLer bunu yazdı:
    -----------------------------
    Chaoser bunu yazdı:
    -----------------------------
    msdead bunu yazdı:
    -----------------------------

    bayan murid geliyorsa gelebilirim :) gezecek yer ve adam ariyorum zaten :D

    secim sonrası olursa süper olur , ozaman kesin gelirim....


    -----------------------------

    greycells gelir belki gene hem o da ada buluşması gibi sıkılmaz. Ben 24'ü iyi diyorum şahsen ya da 28'inde topluca pentagram konserine gidelim :d


    -----------------------------

    iyi olur lem murat pentagram :)

    bu arada taksim olmasın bencede zaten sıcak olur sIkILIrIz

    gulhane güzel olurda ora nere :P

     


    -----------------------------

    sultanahmetten tramvay yolunu takip edip aşağı duru sal kendini önünde giden sarışın finlandalıyı takip et bulursun :d


    dünyada en güzel 3 şey vardır; et yemek, ete binmek, etin içine et koymak.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Quetzalcoatl
    Quetzalcoatl's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2006
    Erkek
    gülhane taksimden daha merkez bi yerde a.q :D
    hem serin serin otururuz ağaçların içinde.. =)
    sonra akşama doğru sultanahmet e falan gideriz nargile içeriz sürüyle imkan var orada yani =)

    Özgürlüğü anladıkça ona daha az sahip olursun.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZeroCooL
    ZeroCooL's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2005
    Erkek
    bu tarihi işi bıraz cıkmaza sokuyo olayı Cumartesi saat 17:00 de olsun arkadaslargelecekler yazsın...

    Yaşam ve Ölüm arasındaki ince çizgide alırken nefes bazen mutlu bazen mutsuz herkes...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gastarbeiter
    ExcaliburTBT
    ExcaliburTBT's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Aralık/2005
    Erkek
    La bırakın gülhaneyi falan orman cart aq :D Kene börtü böcek vs kıl olurum aq :D yakarım $erefsizim oraları. amk taxim de olabilir fakat bu dead bodiz v i$birlikçileri yine bizi rak ßara falan götürür :D en iyisi kadıköy falan olsun aq :D sahil mahil hatunlar falan vs :D
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RemotE
    RemotE's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek
    msdead bunu yazdı:
    -----------------------------
    ZeroCooL` bunu yazdı:
    -----------------------------
    msdead bunu yazdı:
    -----------------------------

    bayan murid geliyorsa gelebilirim :) gezecek yer ve adam ariyorum zaten :D

    secim sonrası olursa süper olur , ozaman kesin gelirim....


    -----------------------------
    Sen İlk Olursun Abla İste Ne guzel KArdeş Toplantısı Kaynasma Falan filan Ya gercekten Cok Guzel olacak Sanırım Hemde Birbirimiz Tanıyacaz
    -----------------------------
    sıkıntım tek bayan olmam degil de,sizi rahatsız etmekten cekinirim :) sizin icin sorun olmazsa benim icinde olmaz gelirim :) belirlediginiz bir tarih varmı?


    -----------------------------
    msdead gerek yok bunlara gel biz seninle beraber buluşmaya gidelim ikimiz olsak yeter ne gerek bu muridlere :) biz onların yerinede buluşuruz :P

    Bizi Satanı Biz Bedavaya Veririz..! http://www.intikal.org - http://www.ohbea.com
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RemotE
    RemotE's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek
    Seçimlerden sonra ciddi buluşalım :) ama sadece benle msdead :P seçimler nedeniyle partileri geziorum işlerim söz konusu zaten :)

    Bizi Satanı Biz Bedavaya Veririz..! http://www.intikal.org - http://www.ohbea.com
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    qaMbLer
    qaMbLer's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek
    Chaoser bunu yazdı:
    -----------------------------
    qaMbLer bunu yazdı:
    -----------------------------
    Chaoser bunu yazdı:
    -----------------------------
    msdead bunu yazdı:
    -----------------------------

    bayan murid geliyorsa gelebilirim :) gezecek yer ve adam ariyorum zaten :D

    secim sonrası olursa süper olur , ozaman kesin gelirim....


    -----------------------------

    greycells gelir belki gene hem o da ada buluşması gibi sıkılmaz. Ben 24'ü iyi diyorum şahsen ya da 28'inde topluca pentagram konserine gidelim :d


    -----------------------------

    iyi olur lem murat pentagram :)

    bu arada taksim olmasın bencede zaten sıcak olur sIkILIrIz

    gulhane güzel olurda ora nere :P

     


    -----------------------------

    sultanahmetten tramvay yolunu takip edip aşağı duru sal kendini önünde giden sarışın finlandalıyı takip et bulursun :d


    -----------------------------

    la olm finlandiyalı deilde rus sa napıcam ak :S

    bide tro cıkarsa :D puhahahaha

     

    neyse ayarlayında bulusak özledim ben sizi akm :(


    Burdan bütün kızlara sesleniyorum. Malın Varsa Zekatını Vereceksin Kardeşim
Toplam Hit: 6509 Toplam Mesaj: 78