TBT İstanbul Buluşması
-
msdead bunu yazdı:
-----------------------------
ZeroCooL` bunu yazdı:
-----------------------------
msdead bunu yazdı:
-----------------------------bayan murid geliyorsa gelebilirim :) gezecek yer ve adam ariyorum zaten :D
secim sonrası olursa süper olur , ozaman kesin gelirim....
-----------------------------
Sen İlk Olursun Abla İste Ne guzel KArdeş Toplantısı Kaynasma Falan filan Ya gercekten Cok Guzel olacak Sanırım Hemde Birbirimiz Tanıyacaz
-----------------------------
sıkıntım tek bayan olmam degil de,sizi rahatsız etmekten cekinirim :) sizin icin sorun olmazsa benim icinde olmaz gelirim :) belirlediginiz bir tarih varmı?
-----------------------------
estafurullah abla nedemek sıkıntı olmaz amac tanısmak vede dost edinmek ben Cumartesş Gunu Saat 17:00 Nasıl olur diye dusunuyorum.. -
msdead bunu yazdı:
-----------------------------bayan murid geliyorsa gelebilirim :) gezecek yer ve adam ariyorum zaten :D
secim sonrası olursa süper olur , ozaman kesin gelirim....
-----------------------------greycells gelir belki gene hem o da ada buluşması gibi sıkılmaz. Ben 24'ü iyi diyorum şahsen ya da 28'inde topluca pentagram konserine gidelim :d
-
Chaoser bunu yazdı:
-----------------------------
msdead bunu yazdı:
-----------------------------bayan murid geliyorsa gelebilirim :) gezecek yer ve adam ariyorum zaten :D
secim sonrası olursa süper olur , ozaman kesin gelirim....
-----------------------------greycells gelir belki gene hem o da ada buluşması gibi sıkılmaz. Ben 24'ü iyi diyorum şahsen ya da 28'inde topluca pentagram konserine gidelim :d
-----------------------------iyi olur lem murat pentagram :)
bu arada taksim olmasın bencede zaten sıcak olur sIkILIrIz
gulhane güzel olurda ora nere :P
-
qaMbLer bunu yazdı:
-----------------------------
Chaoser bunu yazdı:
-----------------------------
msdead bunu yazdı:
-----------------------------bayan murid geliyorsa gelebilirim :) gezecek yer ve adam ariyorum zaten :D
secim sonrası olursa süper olur , ozaman kesin gelirim....
-----------------------------greycells gelir belki gene hem o da ada buluşması gibi sıkılmaz. Ben 24'ü iyi diyorum şahsen ya da 28'inde topluca pentagram konserine gidelim :d
-----------------------------iyi olur lem murat pentagram :)
bu arada taksim olmasın bencede zaten sıcak olur sIkILIrIz
gulhane güzel olurda ora nere :P
-----------------------------sultanahmetten tramvay yolunu takip edip aşağı duru sal kendini önünde giden sarışın finlandalıyı takip et bulursun :d
-
gülhane taksimden daha merkez bi yerde a.q :D
hem serin serin otururuz ağaçların içinde.. =)
sonra akşama doğru sultanahmet e falan gideriz nargile içeriz sürüyle imkan var orada yani =) -
bu tarihi işi bıraz cıkmaza sokuyo olayı Cumartesi saat 17:00 de olsun arkadaslargelecekler yazsın...
-
La bırakın gülhaneyi falan orman cart aq :D Kene börtü böcek vs kıl olurum aq :D yakarım $erefsizim oraları. amk taxim de olabilir fakat bu dead bodiz v i$birlikçileri yine bizi rak ßara falan götürür :D en iyisi kadıköy falan olsun aq :D sahil mahil hatunlar falan vs :D
-
msdead bunu yazdı:
-----------------------------
ZeroCooL` bunu yazdı:
-----------------------------
msdead bunu yazdı:
-----------------------------bayan murid geliyorsa gelebilirim :) gezecek yer ve adam ariyorum zaten :D
secim sonrası olursa süper olur , ozaman kesin gelirim....
-----------------------------
Sen İlk Olursun Abla İste Ne guzel KArdeş Toplantısı Kaynasma Falan filan Ya gercekten Cok Guzel olacak Sanırım Hemde Birbirimiz Tanıyacaz
-----------------------------
sıkıntım tek bayan olmam degil de,sizi rahatsız etmekten cekinirim :) sizin icin sorun olmazsa benim icinde olmaz gelirim :) belirlediginiz bir tarih varmı?
-----------------------------
msdead gerek yok bunlara gel biz seninle beraber buluşmaya gidelim ikimiz olsak yeter ne gerek bu muridlere :) biz onların yerinede buluşuruz :P -
Seçimlerden sonra ciddi buluşalım :) ama sadece benle msdead :P seçimler nedeniyle partileri geziorum işlerim söz konusu zaten :)
-
Chaoser bunu yazdı:
-----------------------------
qaMbLer bunu yazdı:
-----------------------------
Chaoser bunu yazdı:
-----------------------------
msdead bunu yazdı:
-----------------------------bayan murid geliyorsa gelebilirim :) gezecek yer ve adam ariyorum zaten :D
secim sonrası olursa süper olur , ozaman kesin gelirim....
-----------------------------greycells gelir belki gene hem o da ada buluşması gibi sıkılmaz. Ben 24'ü iyi diyorum şahsen ya da 28'inde topluca pentagram konserine gidelim :d
-----------------------------iyi olur lem murat pentagram :)
bu arada taksim olmasın bencede zaten sıcak olur sIkILIrIz
gulhane güzel olurda ora nere :P
-----------------------------sultanahmetten tramvay yolunu takip edip aşağı duru sal kendini önünde giden sarışın finlandalıyı takip et bulursun :d
-----------------------------la olm finlandiyalı deilde rus sa napıcam ak :S
bide tro cıkarsa :D puhahahaha
neyse ayarlayında bulusak özledim ben sizi akm :(
