TBT İstanbul Buluşması
-
ak 5 senedir tbt deyim diosun ama cebit nedir bilmiosun :| brawo sana Cebit tarikatımızın Dergahı hersene tr nin v hatta dı$ ülkeden gelen müridlerin akın ettiği bi yer :D Bi nevi Kaße gibi bi yer!:P Tavaf falan edioruz ondan sonra dağılıoruss.
-
Excalibur001 bunu yazdı:
-----------------------------ak 5 senedir tbt deyim diosun ama cebit nedir bilmiosun :| brawo sana Cebit tarikatımızın Dergahı hersene tr nin v hatta dı$ ülkeden gelen müridlerin akın ettiği bi yer :D Bi nevi Kaße gibi bi yer!:P Tavaf falan edioruz ondan sonra dağılıoruss.
-----------------------------
Gercekten bilmiyodum a.q ama neyse saol senden oğrendim bunu unutmam aslaHa bu arada bunu bilmememin sebebi askerden geleli 5 ay olmasıdır vede 2 sene askerlik yapmıs olmam dır
-
Kelv1n bunu yazdı:
-----------------------------
ZeroCooL` bunu yazdı:
-----------------------------
Kelv1n bunu yazdı:
-----------------------------
şöyle yani cebitte ztn 30-40-50-60 kişi olucaz oturun oturdugunuz yerde diyor :)
-----------------------------
Kardeşim kusura bakma Fransız Kaldım Cebit ne :))
-----------------------------
her sene istanbulda bir fuar düzenleniyor. Rusya Federasyonundan gelen bu firma rus kızları getiriyor hersene bizde topluca gidiyoruz 10-15 tane kiralayıp takılıyoruz çok süper oluyor :)
-----------------------------eee sonra :)
-
la zero sallama la:D
5 yıldır tbt i biliyosundur ama
takip etmiosundur yoksa :D
cebiti bilmemen imkansız !
exca bak satıcaksan ilk benm haberim olsun bende gitmicem cünkü sen yoksan bende yokum
-
qaMbLer bunu yazdı:
-----------------------------la zero sallama la:D
5 yıldır tbt i biliyosundur ama
takip etmiosundur yoksa :D
cebiti bilmemen imkansız !
exca bak satıcaksan ilk benm haberim olsun bende gitmicem cünkü sen yoksan bende yokum
-----------------------------
aqa yanlsı biliyosun toplam 5 yıldır tbt deyim resmi olarak nick imi 2005 yılında kayıt altına aldım ama ondan oncede saten sadece bir seyler oğrenmek için takip ediyodum bu kadar ilgili değpildim ve bir de askerde olmam beni tbt den ep ey bi uzaklastırdı inamayan remote ye sorabilir ben remote sayensinde bu siteyi tanıdım -
Satmıcam söz gelicam.
-
Excalibur001 bunu yazdı:
-----------------------------
Satmıcam söz gelicam.
-----------------------------
Cok saol Exx seni beklicem :)) -
Civcivvari
En
Büyük
İbibikleme
Tarikatı na cebit deniliyor ben sana acılımını yaptım...senin bu dünyada yasadıgından şüpheliyim:))))))) -
ZeroCooL` bunu yazdı:
-----------------------------
qaMbLer bunu yazdı:
-----------------------------la zero sallama la:D
5 yıldır tbt i biliyosundur ama
takip etmiosundur yoksa :D
cebiti bilmemen imkansız !
exca bak satıcaksan ilk benm haberim olsun bende gitmicem cünkü sen yoksan bende yokum
-----------------------------
aqa yanlsı biliyosun toplam 7 yıldır tbt deyim remi olarak nick imi 2005 yılında kayıt altına aldım ama ondan oncede saten sadece bir seyler oğrenmek için takip ediyodum bu kadar ilgili değpildim ve bir de askerde olmam beni tbt den ep ey bi uzaklastırdı inamayan remote ye sorabilir ben remote sayensinde bu siteyi tanıdım
-----------------------------yok ebesinin hörekesi :D
o zaman cebiti bilmemen imkansız yani sende bi sorun war sanırım bi doktora gözük :)
-
hocam bence bosa ümitlenme sen :) herkez tatıle gıder iş güç ole ha diyince olmuo bulusma 30 kısı gelırım dese 20si gelıo :) cebiti bekle bence :) bu arada tbt 2002de acılmadımı sen dıosun 7 senedr burdaım =)
