folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder TBT İstanbul Buluşması



TBT İstanbul Buluşması

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gastarbeiter
    ExcaliburTBT
    ExcaliburTBT's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Aralık/2005
    Erkek

    ak 5 senedir tbt deyim diosun ama cebit nedir bilmiosun :| brawo sana Cebit tarikatımızın Dergahı hersene tr nin v hatta dı$ ülkeden gelen müridlerin akın ettiği bi yer :D  Bi nevi Kaße gibi bi yer!:P Tavaf falan edioruz ondan sonra dağılıoruss.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZeroCooL
    ZeroCooL's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2005
    Erkek
    Excalibur001 bunu yazdı:
    -----------------------------

    ak 5 senedir tbt deyim diosun ama cebit nedir bilmiosun :| brawo sana Cebit tarikatımızın Dergahı hersene tr nin v hatta dı$ ülkeden gelen müridlerin akın ettiği bi yer :D  Bi nevi Kaße gibi bi yer!:P Tavaf falan edioruz ondan sonra dağılıoruss.


    -----------------------------
    Gercekten bilmiyodum a.q ama neyse saol senden oğrendim bunu unutmam asla

    Ha bu arada bunu bilmememin sebebi askerden geleli 5 ay olmasıdır vede 2 sene askerlik yapmıs olmam dır


    Yaşam ve Ölüm arasındaki ince çizgide alırken nefes bazen mutlu bazen mutsuz herkes...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tabela Fatihi
    kaygusuz
    kaygusuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    Kelv1n bunu yazdı:
    -----------------------------
    ZeroCooL` bunu yazdı:
    -----------------------------
    Kelv1n bunu yazdı:
    -----------------------------
    şöyle yani cebitte ztn 30-40-50-60 kişi olucaz oturun oturdugunuz yerde diyor :)
    -----------------------------
    Kardeşim kusura bakma Fransız Kaldım Cebit ne :))
    -----------------------------
    her sene istanbulda bir fuar düzenleniyor. Rusya Federasyonundan gelen bu firma rus kızları getiriyor hersene bizde topluca gidiyoruz 10-15 tane kiralayıp takılıyoruz çok süper oluyor :)
    -----------------------------

    eee sonra :) 


    Türkiye’deki emekli yaşlı insanları sevmiyorum. Ailemde emekli olanlarda dahil. Geleceğimizin çalınmasına izin verdiler. Umarım ızdırap dolu bir çileli hayat çekip elveda deyip bu dünyadan gidersiniz. Siz gençleri zırnık düşünmediniz hayallerini mahvettiniz.14.500TL ile hiçbirşey almadan karnınızı doyurun gelecek nesili düşünmeden yaşadığınızı sanıp gidin bu dünyadan.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    qaMbLer
    qaMbLer's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek

    la zero sallama la:D

    5 yıldır tbt i biliyosundur ama

    takip etmiosundur yoksa :D

    cebiti bilmemen imkansız !

     

    exca bak satıcaksan ilk benm haberim olsun bende gitmicem cünkü sen yoksan bende yokum


    Burdan bütün kızlara sesleniyorum. Malın Varsa Zekatını Vereceksin Kardeşim
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZeroCooL
    ZeroCooL's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2005
    Erkek
    qaMbLer bunu yazdı:
    -----------------------------

    la zero sallama la:D

    5 yıldır tbt i biliyosundur ama

    takip etmiosundur yoksa :D

    cebiti bilmemen imkansız !

     

    exca bak satıcaksan ilk benm haberim olsun bende gitmicem cünkü sen yoksan bende yokum


    -----------------------------
    aqa yanlsı biliyosun toplam 5 yıldır tbt deyim resmi olarak nick imi 2005 yılında kayıt altına aldım ama ondan oncede saten sadece bir seyler oğrenmek için takip ediyodum bu kadar ilgili değpildim ve bir de askerde olmam beni tbt den ep ey bi uzaklastırdı inamayan remote ye sorabilir ben remote sayensinde bu siteyi tanıdım

    Yaşam ve Ölüm arasındaki ince çizgide alırken nefes bazen mutlu bazen mutsuz herkes...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gastarbeiter
    ExcaliburTBT
    ExcaliburTBT's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Aralık/2005
    Erkek
    Satmıcam söz gelicam.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZeroCooL
    ZeroCooL's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2005
    Erkek
    Excalibur001 bunu yazdı:
    -----------------------------
    Satmıcam söz gelicam.
    -----------------------------
    Cok saol Exx seni beklicem :))

    Yaşam ve Ölüm arasındaki ince çizgide alırken nefes bazen mutlu bazen mutsuz herkes...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iMPaLa
    iMPaLa's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2006
    Erkek

    Civcivvari
    En
    Büyük
    İbibikleme
    Tarikatı na cebit deniliyor ben sana acılımını yaptım...senin bu dünyada yasadıgından şüpheliyim:)))))))

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    qaMbLer
    qaMbLer's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek
    ZeroCooL` bunu yazdı:
    -----------------------------
    qaMbLer bunu yazdı:
    -----------------------------

    la zero sallama la:D

    5 yıldır tbt i biliyosundur ama

    takip etmiosundur yoksa :D

    cebiti bilmemen imkansız !

     

    exca bak satıcaksan ilk benm haberim olsun bende gitmicem cünkü sen yoksan bende yokum


    -----------------------------
    aqa yanlsı biliyosun toplam 7 yıldır tbt deyim remi olarak nick imi 2005 yılında kayıt altına aldım ama ondan oncede saten sadece bir seyler oğrenmek için takip ediyodum bu kadar ilgili değpildim ve bir de askerde olmam beni tbt den ep ey bi uzaklastırdı inamayan remote ye sorabilir ben remote sayensinde bu siteyi tanıdım
    -----------------------------

    yok ebesinin hörekesi :D

    o zaman cebiti bilmemen imkansız yani sende bi sorun war sanırım bi doktora gözük :)


    Burdan bütün kızlara sesleniyorum. Malın Varsa Zekatını Vereceksin Kardeşim
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gfb_soldier
    gfb_soldier's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2006
    Erkek
    hocam bence bosa ümitlenme sen :) herkez tatıle gıder iş güç ole ha diyince olmuo bulusma 30 kısı gelırım dese 20si gelıo :) cebiti bekle bence :) bu arada tbt 2002de acılmadımı sen dıosun  7 senedr burdaım =)

    http://twitter.com/#!/yasiinergul
Toplam Hit: 6510 Toplam Mesaj: 78