Tek Parti Olsun, Temiz Olsun (!)
-
TEK PARTİ OLSUN TEMİZ OLSUN











-
:) güzel
-
süper amk :D tuttum bu genç sivilleri :D hemen girim üye olıyımda bende birşeyler yazıyım
-
:D
-
Muhaha...
İlerde çok duycaz gibi gliyo bu Genç Siviller'in adını... -
genç siviller, Akp'nin kendi oluşumu.. mizah yeteneklerini takdir etmiş olsamda, bu mal oldukları gerçeğini deiştirmiyor :) çok aptal olmuş insanlar çook..
-
Genç siviller bi eksiklikti. Artık o eksik yok.
Çok oluyoruz :D :D
Ah fistandantilusum Musa'nın çocukları Tayyip ve Emine Oluşumu yakında çıkar. Ona katılırsın :D
-
bu gençler uçmuşşşşş
taraflı gençlerim benim :)
-
sewdim bu genc sivilleri güzel espiri yapıyolar $eker şeyler.
-
güsel yapmışlar güsel düşünce ;)
benimde aklıma gelmişti böle bişi:P
-
Fistandantilus bunu yazdı:
-----------------------------
genç siviller, Akp'nin kendi oluşumu.. mizah yeteneklerini takdir etmiş olsamda, bu mal oldukları gerçeğini deiştirmiyor :) çok aptal olmuş insanlar çook..
-----------------------------
yuh
Toplam Hit: 7173 Toplam Mesaj: 57
