folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder Tek Parti Olsun, Temiz Olsun (!)



Tek Parti Olsun, Temiz Olsun (!)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mataramasuko
    mataramasuko's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek
    bunları ilk kez zaman gazetesinde gördüm hemen anladım tayyipçi olduklarını
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RedKit
    RedKit's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2006
    Erkek
    işte kendilerini böle dadmin ediolar.hala eziolar,ediolar havası veriolar.boş işler bunlar mayk.milletin anasını ağlattılar,çocuklarını böle güldürmeye aklını çelmeye çalışıyolar.bide o converse olayınada bittim bi anti-converse ci olarak.güzelmiş güzel.dewamını beklioz

    her horoz kendi çöplüğünde denizli horozu her yerde öter
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Quetzalcoatl
    Quetzalcoatl's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2006
    Erkek
    Fistandantilus bunu yazdı:
    -----------------------------
    genç siviller, Akp'nin kendi oluşumu.. mizah yeteneklerini takdir etmiş olsamda, bu mal oldukları gerçeğini deiştirmiyor :) çok aptal olmuş insanlar çook..
    -----------------------------
    başka hiçbi mesaja bakmadım bu fistan ipnesininkini gördüm tamm dedim adam açıklamış olayı :D

    Özgürlüğü anladıkça ona daha az sahip olursun.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    untouchables
    untouchables's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    gluonpower bunu yazdı:
    -----------------------------

    :D çok hoş!!!!

    zaten gerçektede böyle!!!!

    yetki süresi dolmuş bir cumhurbaşkanı hala başımızda!!! bu DİKTATÖRLÜĞÜN TA KENDİSİ!!!

    bu güne kadar olmayan 367 olayı nedense bu iktidar döneminde peyda oldu!!!

    bazı partilerde cumhurbaşkanını halk seçmemeli diyor !!!! onlarında kafaları karışıktı!!!

    60-70 senedir ne idüğü belirsizlerce yönetiliyoz!!!!


    -----------------------------
       Tayyip ,meclis seçsin diyor hayır diyorlar.halk seçsin diyor o zamanda diktatörlük olur diyorlar..Chp nin verdiği yönergelerden biride cumhurbaşkanını oda başkanları seçsin....Milletin demokrasi anlayışıyıla bu denli alay eden .milletin iktidarını yok sayan CHP zihniyetine  22 temmuzda komple elveda...... 


    You set up her pickle which you loved
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    persian
    persian's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 07/Eylül/2005
    Erkek

    untouchables bunu yazdı:
    -----------------------------
    gluonpower bunu yazdı:
    -----------------------------

    Verdik ellerine çelik çomak oynuyorlar..
    Ayağına gitmek zaman kaybı..

    Bizim neyimiz eksik Cumhurbaşkanı seçemedik..
    Herşeyiniz..

    Bize 400 Vekil verin..
    368 vekil verdiler 8ine istifa ettirmeseydin o zaman..

    Bize seçtirtmediler..
    Sen 367 deli uydurması dedin sonra deliye döndün.

    Bülent Arınç: Ben 367 filan anlamam,saymam
    Şii orda 2 kişi kafayı uzattı,1 nin dalgası kapı sınırlarını geçti 4kişiyide zorla sokun içeri..

    Kim demiş yoklama almam,saymam
    368 oldu.. Bu iş tamamdır..

    Bülent Arınç:İlk kez dindar Cumhurbaşkanı seçilecek..
    Bencede ilk kez Dindar (Kolpo dindar tabi) biri asılacak...

    Abdullah Gül:Cumhuriyet döneminin sonu gelmiştir..
    Trt bürosundadır canlı yayında..Ben öyle birşey demedim efendim.. İftira Cumhuriyet gazetesine yakışmıyor..

    (Trtde,Karşısındaki gazetecilerde Zaman genel müdürü Hüseyin incebıyık , Stv Genel yayın yönetmeni Hamdi yobazgil , Sızıntı dergisi editörü Hayrullah Ayrıdünya)
    Lokum gibi tam Abdullah güllük sorular..Efendim ülke sayenizde süper.. A.gül : Evet katılıyorum..hata süper değil mükemmel..

    1gün sonra The Sun gazetesi (Avrupanın sayılı gazetesi) Aynen Sayın gül o şekilde konuşmuştur..
    Sonraki günler Gülden ses seda yok.. Mitinglerde.. (3silahşörler) Bize seçtirtmediler 400 verinnnnn...

    RTE.. Demokriye kurşun sıkıldı,
    Ahhh bi dokunulmazlıktan kurtul.. Joe ile yani Kemal Yumurta akıtan ile doru kodese..


    NOT:Düşünce özgürlüğü olan bir ülkede.. Düşünce suçundan hapse giren... RTE..
    Partilerin zor kapatıldığı bir ülkede.. Rejim Tehlikesi,İrtica yüzünden parti kapattıran.. Abullah Gül.. Fazilet,Refah.. (Tabi diğer saz ekibide bu partilerin içinde Bülent arınç vs. )

    Son 367 Bu dönemde peyda filan olmadı hep vardı.. AMA KİMSE AKP KADAR BASİRETSİZ,ÜLKENİN ANASINI SİKEN CİNSTEN DEĞİLDİ..


    Bu mudur budur..
    Teşekkür ederim..

    ------------------

    KÖRÜKÇÜ AKPLİLER ŞURALARADA BİR GÖZ ATARSANIZ SEVİNİRİM...

    İndirimli Satışlar ÜLKESİ..
    http://www.internethaber.com/author_article_detail.php?id=5701 
    (Satılan yerler satıldıkları fiyatları en az 4,5yılda karşılıyor ona göre düşünün)

    Akp israil kardeşliği (Rumlardan,ABDden,Ruslardan,Ermenilrden sonra)
    http://www.internethaber.com/news_detail.php?id=93449&uniq_id=1184590866 

    BİR NOT DAHA SİZİN GÖZÜNÜZE NE SOKARSAK SOKALIM SİZ ANCA GÖRDÜĞÜNÜZÜ GÖRÜRSÜNÜZ BUDA Bİ GERÇEK.. BAZI HIYARLARDA O SES KAYITLARINA BİLE İNANMIYORSA ZATEN YAPACAK BİRŞEY YOK...

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    eReN_77
    eReN_77's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    ben anladım seni o hıyarlarla kötü anıların var hihihiihihih

    KederLi Geçse Bazı Günler Seviyoruz Seni Can Gönülden Nasıl Bir Sevgi Ah Bir Bilsen Efes Bilsen Herşeyimsin Sen..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AntiOksidan
    AntiOksidan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2005
    Erkek
    AKP  meclisten seçtirmek için ısrar etmiyo muydu muhalefet halka seçtirelim derken :) bunu yapan sktrsn gitsn ne konuştuklarını bilmiyolar.
    Al-ummah adlı örgüt sultan ahmette toplantı yaparken atatürke kafir derken ses çıkarmayanlar neden acaba çağlayana ve diğer mitinglere laf atıyolar neden acaba bi tanesi nevruzda açılan pkk  bayrakları hakkında konuşmuyolar.AKPyi de AKPyi savunanlarında topunun allah belasını versin,bu ülke benim,3-5 köpek ve onların yardakçıları yüzünden bu ülkeyi kaybetmek istemiyorum.adam gibi tartışma yapacak olan "tayyibin 1oo karaları" adlı başlıkta gelir konuşurdu,işine gelmeyip bıktık siyasetten deyip kaçmazdı,tahribat gittikçe  wc forumuna dönüyor.nerde  googlea tarikat şeyh yazan adam varsa toplanıyor,ilginç
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    C_e_Z_a
    C_e_Z_a's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    akp yapacak bişi bulamadı,genç siviller adıylamı iş yapmaya başladı!! Anadolu Gençliği anladım,Genç Selametcileri anladık,Milli Görüşleri anladık,bu a.k un genç sivilleri noluyo? Hay a.k,gençleride alet ettiler helal olsun,mitingler baya bi batmış tayyibe ve yandaşlarına :D

    Komiksiniz :)

    Makaleyaz.Net - Türkiye'nin Makale Alım-Satım Platformu
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    untouchables
    untouchables's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    persian bunu yazdı:
    ---------------------------- 

    BİR NOT DAHA SİZİN GÖZÜNÜZE NE SOKARSAK SOKALIM SİZ ANCA GÖRDÜĞÜNÜZÜ GÖRÜRSÜNÜZ BUDA Bİ GERÇEK.. BAZI HIYARLARDA O SES KAYITLARINA BİLE İNANMIYORSA ZATEN YAPACAK BİRŞEY YOK...


    -----------------------------
         Persian o ses kaydı onun değil..zaten CHP zihniyeti ancak bu işe yarar..seçim öncesi moğultayın övünerek bahsettiği ordusuda görevde..Adnan Menderes asıldığında CHP il ve ilçe başkanlıklarının önünde nasıl davul zurnayla oynadılarsa zaten işiniz bu .değiştirin artık şu kafayı millete demokrasiye hele hele Atatürk e saygılı olun üzerinden siyaset yapmayın!

         AL SANA BAYKALIN NE HALT OLDUNU İYİCE ÖĞREN ...

    www.habervitrini.com/haber.asp?id=136664 - 11k


    You set up her pickle which you loved
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RedKit
    RedKit's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2006
    Erkek

    ya hocam bu kadarda nasıl olr ya.ne demek onun değil.adam kendi bile inkar etmedi sen inkar ediosn.abi bırakın artık ya.bende antioksidana katlıyorm.güzelim memleketimi bunlar yüzünden kaybetmek istemiyorm


    her horoz kendi çöplüğünde denizli horozu her yerde öter
Toplam Hit: 7174 Toplam Mesaj: 57