folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder Tek Parti Olsun, Temiz Olsun (!)



Tek Parti Olsun, Temiz Olsun (!)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kelv1n
    Kelv1n's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek
    CyberJihad bunu yazdı:
    -----------------------------
    Excalibur001 bunu yazdı:
    -----------------------------

    Yüzü belli olmayanların kendi çapında embesil espriler yapan gereksizler topluluğu. Bi aarkda$ım vardı onlara kaydı bende sieledim :D

     

    Ayrıca ;

    Kelv1n bunu yazdı:
    -----------------------------
    süper amk :D tuttum bu genç sivilleri :D hemen girim üye olıyımda bende birşeyler yazıyım
    -----------------------------

    sende ne bulsan tutuosun ak! :D


    -----------------------------
    Karşı cephe düşünüyosa embesil oluyo di mi?
    -----------------------------

    rlx aga önemli birşey değil:D exca istediği yorumu yapsın iplemiyorum onu ;)


    Hatalıysam..... aramızda kalsın ;)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gastarbeiter
    ExcaliburTBT
    ExcaliburTBT's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Aralık/2005
    Erkek
    aynen öle siber cihadcım benim
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CyberJihad
    CyberJihad's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ağustos/2006
    Erkek
    Excalibur001 bunu yazdı:
    -----------------------------
    aynen öle siber cihadcım benim
    -----------------------------
    E ne diyim abi bundan sonra :D

    Bana kefendir yatak,sana tabuttur havuz//Sen kıvrıl ben gideyim son Peygamber kılavuz...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gastarbeiter
    ExcaliburTBT
    ExcaliburTBT's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Aralık/2005
    Erkek
    Bir avuç insan Tr nin kaderini mi deği$tircek?,darbeleri mi engelleyecek!:) Tabikide hayır. Kafalarını daha yapıcı $eylere o güzelim enerjilerini ba$ka i$ler için harcamaları dileğiyle.. N bilim harcamasınlar kendilerini.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CyberJihad
    CyberJihad's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ağustos/2006
    Erkek

    Excalibur001 bunu yazdı:
    -----------------------------
    Bir avuç insan Tr nin kaderini mi deği$tircek?,darbeleri mi engelleyecek!:) Tabikide hayır. Kafalarını daha yapıcı $eylere o güzelim enerjilerini ba$ka i$ler için harcamaları dileğiyle.. N bilim harcamasınlar kendilerini.
    -----------------------------
    Harcasınlar abi ben yanmazsam

                                sen yanmazsan

                                          biz yanmazsak

                   Nasıl çıkar karanlıklar aydınlığa?


    Bana kefendir yatak,sana tabuttur havuz//Sen kıvrıl ben gideyim son Peygamber kılavuz...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tabela Fatihi
    kaygusuz
    kaygusuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    underzero hoca bi sözün devamını getireyim;ya işini seveceksin yada sevdiğin işi yapacaksın dimi....

    bu arada  : tahri ailesi olarak bunlara bi selam yollayalım hello filan iyi anlarlar :)


    Türkiye’deki emekli yaşlı insanları sevmiyorum. Ailemde emekli olanlarda dahil. Geleceğimizin çalınmasına izin verdiler. Umarım ızdırap dolu bir çileli hayat çekip elveda deyip bu dünyadan gidersiniz. Siz gençleri zırnık düşünmediniz hayallerini mahvettiniz.14.500TL ile hiçbirşey almadan karnınızı doyurun gelecek nesili düşünmeden yaşadığınızı sanıp gidin bu dünyadan.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    skyvalet
    skyvalet's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek
    :d
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Çömez
    underzero
    underzero's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 20/Ocak/2003
    Erkek
    Turkiye li bir genclik grubunun ustelik bir partiye bagli olan anti-amerikanci bir grubun ambleminin conversee ayakkabi olmasi ayri bi guzel olmus.

    pist bak bi ! - Ban Golu Canavari
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fuzulli
    Fuzulli's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2007
    Erkek

    Cok güzel koptum okurkende CHP Yuceltırken AKP Kucultuyor afıv bir cifte standart seziyorum :)

     

     

    Neyse yormayın kafanızı bir arkadaslarla karar verdık demokratif yönetim altında Fasiz yönetim olan bir party kurcaz :)

    Ama once bir party'in genclik kolarında gorev almak lazım sonra madi destek lazım isimiz zor biraz ama adamlar ne demis " Zoru Yaparız Imkansiz Zaman Alır" 

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    persian
    persian's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 07/Eylül/2005
    Erkek

    Cidden bizim türk milletti cahilliğini ve olayları çarptırmada Tüm düünyaya kanıtlama yolun ilerliyor..

     

    Deniz Baykal Cumhurbaşkanını halk seçmesin demediki bu hukumet gider ayak karar vermesin.. Ciddi bir konu oturalım detaylarını iyice konuşalım dedi..

     

     

    Akpnin yaptığı düzenlemelere göre halk seçtiğinde Tarikat lideri gibi ülkenin başına biirini seçmiş oluyorsun..

    Üstelik düşünün ben ne dersem o olacak düşüncesinde,Oraya seçilen adam her şeye diklenecek.. Dikdatör bir ülke durumuna geleceğiz... Zaten bu yobazların istediği de bu..

    Ulaşamadıkları iki yer var Cumhurbaşkanlığı ve TSK... 1ni ellerinden kaçırdılar bizim cahil halkımızı kandırıyorlar..Acındırıyorlar..

     

     

    4,5 Yıldır 1kere bile ağızlarına gelmeyen bu olay niye seçim arifesinde alen acele geldi? Bu şerefsiz niye tıkadı Cumhurbaşkanlığını sürecini.. Çelik çomağı Dar ağacında oynıcak ama sabredin...

    Neyse fazla beyninize güneş yemişsiniz,düşünemiyorsunuz... Kafaları ıslatma zamanı..

Toplam Hit: 7176 Toplam Mesaj: 57