folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder Tek Parti Olsun, Temiz Olsun (!)



Tek Parti Olsun, Temiz Olsun (!)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AntiOksidan
    AntiOksidan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2005
    Erkek
    hala o ses kaydı onun değil diyolar ya ne boş adamlarsınız siz ak :) .akpyi eleştiren kesim yazmasın bundan sonra hocalar bence adamlar bunu bile kabullenmiyolar.gitsinler kumda oynasınlar.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mugato
    mugato's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2004
    Erkek

    eReN_77 bunu yazdı:
    -----------------------------
    ben anladım seni o hıyarlarla kötü anıların var hihihiihihih
    -----------------------------

     yarılmamak elde değil.

    müthişsin.... 

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    untouchables
    untouchables's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    AntiOksidan bunu yazdı:
    -----------------------------
    hala o ses kaydı onun değil diyolar ya ne boş adamlarsınız siz ak :) .akpyi eleştiren kesim yazmasın bundan sonra hocalar bence adamlar bunu bile kabullenmiyolar.gitsinler kumda oynasınlar.
    -----------------------------
      Evet kardeşim ses kaydı onun değil!  bunlar kalleşçe yapılan siyasetin mahsulleri..o ses sahibi  inşallah çıkacak ortaya..bunuda bütün millet görecek.  23 temmuzda sesleri kesilir bunların herşey biter endişe etmeyin.

    You set up her pickle which you loved
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RedKit
    RedKit's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2006
    Erkek
    Onun değilse söylerimisin kimin?yemin ediyorum müstah var ya yaşadıklarımız.işte kurunun yanında yaşta gidio

    her horoz kendi çöplüğünde denizli horozu her yerde öter
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gastarbeiter
    ExcaliburTBT
    ExcaliburTBT's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Aralık/2005
    Erkek
    O ses "Sayın" Tayyib e ait.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mataramasuko
    mataramasuko's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek
    ya daha onu mu tartışıonuz amk tabi tayyipe ait yoksa nie dava açılsın amk
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mugato
    mugato's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2004
    Erkek
    R. Tayyip Erdoğan'a ait olduğunu ispatlamak ve ceza almasını sağlamak için dava açılır ve açılmıştır.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    persian
    persian's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 07/Eylül/2005
    Erkek
    untouchables bunu yazdı:
    -----------------------------
    persian bunu yazdı:
    ---------------------------- 

    BİR NOT DAHA SİZİN GÖZÜNÜZE NE SOKARSAK SOKALIM SİZ ANCA GÖRDÜĞÜNÜZÜ GÖRÜRSÜNÜZ BUDA Bİ GERÇEK.. BAZI HIYARLARDA O SES KAYITLARINA BİLE İNANMIYORSA ZATEN YAPACAK BİRŞEY YOK...


    -----------------------------
         Persian o ses kaydı onun değil..zaten CHP zihniyeti ancak bu işe yarar..seçim öncesi moğultayın övünerek bahsettiği ordusuda görevde..Adnan Menderes asıldığında CHP il ve ilçe başkanlıklarının önünde nasıl davul zurnayla oynadılarsa zaten işiniz bu .değiştirin artık şu kafayı millete demokrasiye hele hele Atatürk e saygılı olun üzerinden siyaset yapmayın!

         AL SANA BAYKALIN NE HALT OLDUNU İYİCE ÖĞREN ...

    www.habervitrini.com/haber.asp?id=136664 - 11k


    -----------------------------

    KAYNAK D.B.TERCÜMAN BANA STV NİN ZAMANIN KAYNAKLARINI GETİRME..
    YUKARIDAKİ LİNKLEREDE CEVAP VERİRSEN SEVİNİRİM...

    untouchables SES KAYDINIDA BAYKAL ORTAYA ÇIKARMADI.. GAVURLAR ORTAYA ÇIKARDI.. TAMAM BAYKALINKİLERİNE İNANMAK İSTEMİYORSUNUZ BELGE OLSADA :) BU OLAY MAHKEMEDE.. BİLMEM UYDURMA BİR  HABER OLSA MAHKEMEYE TAŞINIRMI...

    ...................................


    eReN_77 bunu yazdı:
    -----------------------------
    ben anladım seni o hıyarlarla kötü anıların var hihihiihihih

    Valla annene sor hıyar hakkında daha bilgilidir..  BEN ERKEK OLDUĞUM İÇİN... Annen evli olduğu için.. 

    Bİ FİKRİN,DÜŞÜNCEN,BİLGİN VARSA YORUM YAP CÜCÜK BEYİNLİ.. 
    HIYAR OLDUĞUNU TÜM TAHRİBATA GÖSTERMENE GEREK YOK...

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RedKit
    RedKit's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2006
    Erkek
    daha neyi ispat etcez ya!Tayyibi bu yönünü çok sewiom.adam süper beyin yıkıo.yakında oy toplamak için converse te dağıtır valla.nede olsa sivil gençlik öyle takılıo

    her horoz kendi çöplüğünde denizli horozu her yerde öter
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    turunc4u
    turunc4u's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ağustos/2006
    Erkek

    Herkesi kendi hayalleriyle baş başa bırakarak konuya noktayı koyuyorum.

    http://www.youtube.com/watch?v=nfT80yD-oK8

Toplam Hit: 7175 Toplam Mesaj: 57