Total War Rome II
-
torpedo_XL bunu yazdı
indirdirdikten sonra silmeyinde seedlensin azcık
-
beyler indide oyun ingilizce languageyi türkçe göremedim optionsta
ikincisiyse grapich den ultra ya da high yapamıyorum en fazla medium oluyor.
rapidhacker550 tarafından 05/Eyl/13 23:39 tarihinde düzenlenmiştir -
Hocam Türkçe dil paketini indirmen gerekiyor galiba
-
ayrıca oyunu durdurdu ve attı :/ ne lan bu :D
-
nepnesomao bunu yazdı
Hocam Türkçe dil paketini indirmen gerekiyor galiba
nerde o dil paketi
-
Hocam oyun forumlarında var.
-
nepnesomao bunu yazdı
Hocam oyun forumlarında var.
link var mı ?
-
Yanlız dosyayı indirmedim henüz.
Edit: Dil paketini şimdi indiriyorum. 1 GB dosya boyutu.
nepnesomao tarafından 06/Eyl/13 00:37 tarihinde düzenlenmiştir -
über makinanız yoksa indirmeyin indiren herkes isyan ediyor, çok kasıyomuş.
-
vay arkadaş bu oyunun ilki çıktığında benim bilgisayarım yoktu internet cafede oynamaya çalışırdım.. =) indirdim oyunu pek oynayamadım şuan ama baya güzele benziyor sistemimde şükür fena değil grafikler extreme de sorunsuz açılıyo =)
diplomasi daha da gelişmiş empire total war da mesela karşı ülkeden bi yaptırım isteme gel şuna saldıralım şunu yap hadi bak falan yoktu bunda onlarda var.. savaş ve dünya haritası gelişmiş baya hoşuma gitti.. şehir yönetimide değişmiş güzel olmuş gibi biraz karışık geliyo insana ama empire da öyle gelmişti ilk başlarda sonradan alışınca koca impaatorlukları idare edebiliyodum.. =) oyunda hani arayüzleri falan hiyeroglife benzetmişler biraz daha hani haritalar falan da dandik daha doğrusu ilkel duruyo bu halini beğendim hem de basit görünüm sistemi kasmaması adına iyi olabilir belki hemde zamanını yansıtıyo gibi.. bakalım bugün dilini de türkçe yaparım sonrada haftasonu çıkmam evden =)
