Total War Rome II
-
Hocalar bu oyunda savaştayken savaşçılardan tekinin yerine geçip kontrol etme olayı var mıydı bu oyunda mıydı o özellik oynayanlardan bir yorum alayım?
-
hocalar campaignde bi bölümü geçemdim consol iniyor da şifre var mı :D sinir oldum lan 5 dk varken oynuyum dedim geçtim bölümü kaydetmesini beklemeden çıktım şimdi o bölümü geçemiyorum
-
torpedo_XL bunu yazdırapidhacker550 bunu yazdıtorpedo_XL bunu yazdı
Evet beyler yeni update geldi. Oyundaki birçok performans kaynaklı sorunu çözüyor. Bir sonraki update 10 eylül gibi gelicek.
https://thepiratebay.sx/torrent/8890413/Total.War.ROME.II.Update.1-RELOADED
reklam çıkıyor ya nnerden indiriyonuz
YA DA patch kaç mb ? 7 mb mi
hocam 7 mb az geldi reklam exe si sandım zamundadan 35 mblik patchi çektim sağol yine de :D
-
bu hatayı veriyor.yardımcı olabilecek varmı.eksik dll yide kurdum ama

-
@pillibebek
ekran karti ve directx guncellemeyi dene hocam
-
pillibebek bunu yazdı
bu hatayı veriyor.yardımcı olabilecek varmı.eksik dll yide kurdum ama

DirectX dosyan eksik, oyunu kurarken enson 4 tane kurulum daha gösteriyor, bunlardan biri de directx, onları kurmadın heralde.
-
zeratul bunu yazdı
Hocalar bu oyunda savaştayken savaşçılardan tekinin yerine geçip kontrol etme olayı var mıydı bu oyunda mıydı o özellik oynayanlardan bir yorum alayım?
yok hocam belli bi birliği yakın kameradan takip etme seçeneği koymuşlar fazladan bi kamera açısı var yani eski oyunlarından..
-
şey yok mu ya hile filan
