TRT De Türk Bayrağı’Nı İndirdi
-


http://sozcu.com.tr/2014/gundem/trt-de-turk-bayragini-indirdi-535709/
Önce Ne Mutlu Türküm Diyene sözünü yok ettiler.Bazıları bu faşistliktir dedi.Desteklendi.Sonra andımız gereksiz dediler.Bazıları gereksiz dedi.Bir türlü açıklayamadılar neden gereksiz olduğunu.Bayrak şiiri kitaplardan kalktığında bile alkış tutanlar oldu.Ne gerek var ki dendi.Biri çıktı her türlü milliyetçiliği ayaklar altına aldık dedi.Onu da alkışlayanlar oldu meydanda.O görüntüler hala aklımadır.Yukarıda ki haber de ıslak mendilin üzerindeki Türk bayrağı kaldırılmış.Bina'yı da kaldırsalar belki bunun haber değeri bile olmazdı.Ama sadece Türk bayrağının kaldırılması, bayrak hazımsızlığı değil de nedir ?
Böyle şeyler olurken ses etmeyenler indirilen bayrağımızda celallendiler nedense.Bu olanların tek nedeni bu milletin bir kısmının kula kulluk etmek istemesinden kaynaklanıyor.600 sene padişaha kulluk etmişler.Bunun özlemi içinde ne olursa padişahım çok yaşa diyecek durumdalar ne yazık ki.Ama bu milletin sadece Allah'a kulluk eden vatan evlatlarıda var.İyi ki var.Ama neye yarıyor..
-
Yanlış anlama ama bana Photoshop gibi geldi.
Emin değilim,sonucta bi resim.Adamlar resimlere neyi yapıyor.Ama gerçektende kaldırıldıysa Allah bunu yapanında yaptıranında Belasını versin.Anasından,karısından evladından çıkartsın.
-
GodKlaus bunu yazdı
Yanlış anlama ama bana Photoshop gibi geldi.
Emin değilim,sonucta bi resim.Adamlar resimlere neyi yapıyor.Ama gerçektende kaldırıldıysa Allah bunu yapanında yaptıranında Belasını versin.Anasından,karısından evladından çıkartsın.
Öyle ise eğer yandaş medya bunu ortaya çıkarıp sözcü gazetesini yerden yere vuracaktır.En geç yarına gerçek ortaya çıkar.Ama eğer yarına bir yalanlama gelmez ise bir sessizlik olursa her zaman ki gibi haber doğrudur.Yarından sonra kimse yalan demesin..
-
-
resim ıslak mendil resmi herhalde insanların işi bittikten sonra buruşturup attığı bişey onun üstünde türk bayrağının olması mı iyi olmaması mı iyi
neden herşeyi ters anlıyoruz
eğer trt bunu yaptıysa isabetli bi karar vermiş -
amare bunu yazdı
resim ıslak mendil resmi herhalde insanların işi bittikten sonra buruşturup attığı bişey onun üstünde türk bayrağının olması mı iyi olmaması mı iyi
neden herşeyi ters anlıyoruz
eğer trt bunu yaptıysa isabetli bi karar vermişYandaşlar ne yapsa isabetli zaten sizin için olurda bir gün işine gelmeyen bi durum olursa isabeti görürsün
-
CyberAngel bunu yazdıGodKlaus bunu yazdı
Yanlış anlama ama bana Photoshop gibi geldi.
Emin değilim,sonucta bi resim.Adamlar resimlere neyi yapıyor.Ama gerçektende kaldırıldıysa Allah bunu yapanında yaptıranında Belasını versin.Anasından,karısından evladından çıkartsın.
Öyle ise eğer yandaş medya bunu ortaya çıkarıp sözcü gazetesini yerden yere vuracaktır.En geç yarına gerçek ortaya çıkar.Ama eğer yarına bir yalanlama gelmez ise bir sessizlik olursa her zaman ki gibi haber doğrudur.Yarından sonra kimse yalan demesin..
hocam millet artık neleri sindirdi , bırak artık akp sonrası tek değerli olan para oldu.
bizim milli uçaklarımız yoktu , kıbrısı aldık
bizim milli helikopterlerimiz yoktu , kıbrısta bayrağımızı indirmek isteyen rumu direğe çıkartmadan vurduk
bizim milli ayakkabı kutularımız yoktu , milli değerlerimiz vardı.
akp den sonra askerlerimize çuval geçirmek , bayrağımızı indirmek , büyükelçiliğimizi basıp rehin etmek çocuk oyuncağına döndü.
AKP sonrası sadece para için göz boyama için herşeyimizden vaz geçtik. Olay budur, Başımızda her gün farklı bir yalan söyleyen bir başbakan ve onun bu yalanlarına inanan %50 lik bir halk var. Korkusundan sağa kaymış bir CHP , Ne yapacağını bilmeyen bir MHP var.
Kısaca vicdanı olmayanlara sesleniyorum , bu ülkenin bu denli içler acısı hale gelmesinde hep sizin oylarınız var. Ecevit zamanında belki fakirdik ama onurluyduk. Artık din iman para oldu , kına yakın.
Siz nereye yakacağınızıda iyi bilirsiniz.
PanxeR tarafından 19/Haz/14 00:01 tarihinde düzenlenmiştir -
ne içtin arkadaşım
kutsal değeri olan şeyleri boktan püsürükten şeylerin üstünde olmasına gerek yok eğer öyleyse biriside çıksa wc kağıdına koysa bayrağı napacan aynı bokun sarısı -
amare bunu yazdı
resim ıslak mendil resmi herhalde insanların işi bittikten sonra buruşturup attığı bişey onun üstünde türk bayrağının olması mı iyi olmaması mı iyi
neden herşeyi ters anlıyoruz
eğer trt bunu yaptıysa isabetli bi karar vermişMantıklı yorum atalım lütfen.Mendil poşetinin üzerinde TRT binasının resmi var.Ağaçlar bile çizilmiş o resimde.Ama sadece bayrağı kaldırıyorlar.Hemde bu zamanda kaldııryorlar.TRT'nin kimlerinin elinde olduğunu biliyoruz.Daha önceki vukaatlarını da biliyoruz.TRT devletin değil Akape'nin kanalıdır.Meseleye bu kadar iyimser yaklaşmana şaşırmadan.Daha önce de nice hadiseler yaşandı.O hadiselerde de bu tür düşünceleri çok duydum ben.Herkes aklını başına almalı artık.
-
CyberAngel bunu yazdıamare bunu yazdı
resim ıslak mendil resmi herhalde insanların işi bittikten sonra buruşturup attığı bişey onun üstünde türk bayrağının olması mı iyi olmaması mı iyi
neden herşeyi ters anlıyoruz
eğer trt bunu yaptıysa isabetli bi karar vermişMantıklı yorum atalım lütfen.Mendil poşetinin üzerinde TRT binasının resmi var.Ağaçlar bile çizilmiş o resimde.Ama sadece bayrağı kaldırıyorlar.Hemde bu zamanda kaldııryorlar.TRT'nin kimlerinin elinde olduğunu biliyoruz.Daha önceki vukaatlarını da biliyoruz.TRT devletin değil Akape'nin kanalıdır.Meseleye bu kadar iyimser yaklaşmana şaşırmadan.Daha önce de nice hadiseler yaşandı.O hadiselerde de bu tür düşünceleri çok duydum ben.Herkes aklını başına almalı artık.
eyv kardeş haklısın
-
o bayrak oraya yeni konulmadi oradayken kaldırıldı mühim olan nokta bu,madem Oyle neden daha önce tepki vermediniz.ıslak mendilin üzerinde türk bayragimi olur diye,inanmak savunmak icin bu kadar cabalamayin
