folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder TRT De Türk Bayrağı’Nı İndirdi



TRT De Türk Bayrağı’Nı İndirdi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CyberAngel
    CyberAngel's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2008
    Erkek
    HeYeT bunu yazdı
    CyberAngel bunu yazdı
    HeYeT bunu yazdı
    CyberAngel bunu yazdı
    HeYeT bunu yazdı
    CyberAngel bunu yazdı
    Tnrsk bunu yazdı
    o bayrak oraya yeni konulmadi oradayken kaldırıldı mühim olan nokta bu,madem Oyle neden daha önce tepki vermediniz.ıslak mendilin üzerinde türk bayragimi olur diye,inanmak savunmak icin bu kadar cabalamayin

     

    TRT de yemek yemedimki.elime geçsin mübarek tartışmanında bir mantığı olur. Birazdan vatan haini oluruz bak şimdi!

    Kim sana vatan haini dedi ya da diyecek hocam ? Abartma bence.. Mubarek elinde olsa da senin bakış açının değişeceğini pek sanmıyorum.Eğer haber doğru ise zaten kaldırılması iyi olmuş diyeceksin.Haber yalan ise sözcüyü yerden yere vurup ıslak mendilin üzerinde niye Türk bayrağı var diyemiyeceksin.Yani sonuç değişmeyecek.Çözdük artık, sorun yok.

    İyi çözdüyseysen sorunu mesele benim her 2 durumdada kafama bişe girmeyeceği anlaşılan konuyu kapattıralım o zaman bana bir şey anlatamayacağına göre te allam ya.

    Haber sana ya da başka birine bir şey anlatabilmek için paylaşılmadı.Burası bir forum olduğu için uslubu ile benimle tartışma kapısı açmakta özgürsün.Ben zaten uslubu ile cevap vermiştin sana.Konuyu kapattırmak haddine mi hocam ? Benim blogum'da yorum kutusunun üstünde yazan bir yazı var.

    "İnternette fikir ve düşüncelerin yayılmasında büyük rol oynayan Web 2.0 siteleri (bloglar, forumlar, video siteleri, sosyal ağlar vs) çok sesliliğin ve demokrasinin bir parçası olarak anlaşılmalıdır."

    Kim benimle tartışmak istersen benden yana bir sıkıntı yok.Niye tartışmayalım fikirlermizi ? Forumun amacı etkişelim zaten.Fikrinin sabit olacağını düşündüğüm için bir son vermek istedim.Bu konudaki düşüncenin benim için bir değeri yok.

    Üslüpla ilgili bir sıkıntı olduğunu düşünmüyorum sen sorun çözüldü dedin bende tamam dedim.

    tartışılmalı tabi fikirlerin değişmesi ne kadar zor olsa da? 

    benim burda dediğim sözcünün bunu hep yaptığı iyi güzel hoş ama .milleti gaza getirmeyi çok seviyor.  Meseleyi akp medyasına getirirsek bunu onlarda çok seviyor benim bazı yorumlarımda medya ile  ilgili eleştirilerimi görebilirsin belki denk gelmişsindir. Bizim medya böyle. 

    İlave olarak 1) Türk bayrağı tek kullanımlık bir peçete parçasının üstünde olmamalı 

    Bu bizim milletin geleneğinden gelen ve bayrağa saygımızdan ötürü ileri sürdüğüm düşünce 

    2) Haber olsun diye haber yapan medya (sözcü)

     

    Ben birini bile kurtarırsak kardır diyenlerden değilim hocam.Senin düşüncen sana özgü değil bir kesimin üzerinde uzalaştığı bir hemfikirdir.

    Katılıyorum, bayrağın mendil poşetinin üstünde olmaması gerekir(di)

    Katılmıyorum, bina ve ağaçlara dokunmadan hele ki bu zamanda böyle ufak bir detaya bile takılıp bayrağı kaldırılmasını masumane bulmuyorum.

    Senin bayrağa duyduğun saygıyı TRT'de üst mevkide koltuk sahibi olanların taşıdığını düşünmüyorum.

    Haber olsun diye haber yapan medya sözcü ise TRT nedir ? TRT izlemiyorsun sanırım :) 

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeYeT
    HeYeT's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    CyberAngel bunu yazdı
    HeYeT bunu yazdı
    CyberAngel bunu yazdı
    HeYeT bunu yazdı
    CyberAngel bunu yazdı
    HeYeT bunu yazdı
    CyberAngel bunu yazdı
    Tnrsk bunu yazdı
    o bayrak oraya yeni konulmadi oradayken kaldırıldı mühim olan nokta bu,madem Oyle neden daha önce tepki vermediniz.ıslak mendilin üzerinde türk bayragimi olur diye,inanmak savunmak icin bu kadar cabalamayin

     

    TRT de yemek yemedimki.elime geçsin mübarek tartışmanında bir mantığı olur. Birazdan vatan haini oluruz bak şimdi!

    Kim sana vatan haini dedi ya da diyecek hocam ? Abartma bence.. Mubarek elinde olsa da senin bakış açının değişeceğini pek sanmıyorum.Eğer haber doğru ise zaten kaldırılması iyi olmuş diyeceksin.Haber yalan ise sözcüyü yerden yere vurup ıslak mendilin üzerinde niye Türk bayrağı var diyemiyeceksin.Yani sonuç değişmeyecek.Çözdük artık, sorun yok.

    İyi çözdüyseysen sorunu mesele benim her 2 durumdada kafama bişe girmeyeceği anlaşılan konuyu kapattıralım o zaman bana bir şey anlatamayacağına göre te allam ya.

    Haber sana ya da başka birine bir şey anlatabilmek için paylaşılmadı.Burası bir forum olduğu için uslubu ile benimle tartışma kapısı açmakta özgürsün.Ben zaten uslubu ile cevap vermiştin sana.Konuyu kapattırmak haddine mi hocam ? Benim blogum'da yorum kutusunun üstünde yazan bir yazı var.

    "İnternette fikir ve düşüncelerin yayılmasında büyük rol oynayan Web 2.0 siteleri (bloglar, forumlar, video siteleri, sosyal ağlar vs) çok sesliliğin ve demokrasinin bir parçası olarak anlaşılmalıdır."

    Kim benimle tartışmak istersen benden yana bir sıkıntı yok.Niye tartışmayalım fikirlermizi ? Forumun amacı etkişelim zaten.Fikrinin sabit olacağını düşündüğüm için bir son vermek istedim.Bu konudaki düşüncenin benim için bir değeri yok.

    Üslüpla ilgili bir sıkıntı olduğunu düşünmüyorum sen sorun çözüldü dedin bende tamam dedim.

    tartışılmalı tabi fikirlerin değişmesi ne kadar zor olsa da? 

    benim burda dediğim sözcünün bunu hep yaptığı iyi güzel hoş ama .milleti gaza getirmeyi çok seviyor.  Meseleyi akp medyasına getirirsek bunu onlarda çok seviyor benim bazı yorumlarımda medya ile  ilgili eleştirilerimi görebilirsin belki denk gelmişsindir. Bizim medya böyle. 

    İlave olarak 1) Türk bayrağı tek kullanımlık bir peçete parçasının üstünde olmamalı 

    Bu bizim milletin geleneğinden gelen ve bayrağa saygımızdan ötürü ileri sürdüğüm düşünce 

    2) Haber olsun diye haber yapan medya (sözcü)

     

    Ben birini bile kurtarırsak kardır diyenlerden değilim hocam.Senin düşüncen sana özgü değil bir kesimin üzerinde uzalaştığı bir hemfikirdir.

    Katılıyorum, bayrağın mendil poşetinin üstünde olmaması gerekir(di)

    Katılmıyorum, bina ve ağaçlara dokunmadan hele ki bu zamanda böyle ufak bir detaya bile takılıp bayrağı kaldırılmasını masumane bulmuyorum.

    Senin bayrağa duyduğun saygıyı TRT'de üst mevkide koltuk sahibi olanların taşıdığını düşünmüyorum.

    Haber olsun diye haber yapan medya sözcü ise TRT nedir ? TRT izlemiyorsun sanırım :) 

    E dedim ya iki tarafta yapıyor bunu ikiside kendi tabanına göre şerbet veriyor. 

    Valla pek izlemiyorum. Genelde   ntv,ensonhaber,sozcu,hurriyet,zaman,haberturk takılıyorum aynı haberleri nasıl farklı yorumlandığına bakıp kendime göre yorumlayıp işime bakıyorum. Ntv yi.çok severdim gezi parkında batırdılar.


    matematik24.com
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kazasker1
    kazasker1's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2012
    Erkek

    akepenin güdümüyle daha neler olur bilinmez. ama çok şeyler olacağı açık. muhtemel bir savaş bile bunun içinde olabilir.

    ama inanılmaz bir inanç var bazılarında. hayret ediyorum ve anlayamıyorum. mesela geçen gün okulun kantininde, ekepeye oy verdiğini söyleyen bir arkadaşla konuşuyoruz. diyor ki; bana akepenin yanlışını gösterin, bi daha oy vermeyeyim.. masada 5 kişiyiz. diğer 4 kişi, alabildiğine ne varsa gösteriyor herşeyi, ama eleman kabul etmiyor. oğlum işte bak yanlış göster dedin gösterdik daha ne istiyosun diyoruz, onlar benim için yanlış şeyler değil diyor.

    ölür müsün öldürür müsün...


    Karın güzelseee, ne işin var dügün evinde? Dügün senin evinde. Gir oynaaa çık oyna... Karın çirkinse, ne işin var ölü evinde? Ölü senin evinde. Gir aglaaa, çık agla...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    imlegend
    imlegend's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2010
    Erkek

    Öyle bir giriş yapmışsın ki resmen buradaki milleti gaza getirme amaçlı. Mevzu bu peçete üzerindeki bayrak ise bunu odaklan. Farklı farklı mevzuları birleştirmişsin. Ve sebebini araştır. Direk nasıl yaparlar Hüloggggg diye giriş yaparsan direk üzerine tepkiyi de toplarsın.

    Eğer bir Daire Başkalığı karar almışsa bunun sorumlusu o daire başkalığı ve bağlı olduğu bir üst birimdir. Daire başkanlıkları harcama birimleridir. Yani karar alma merciidir. Ve aldığı kararların hepsi başbakanın onayına gitmezÇünkü her alınan karar başbakan'a ulaşsa adam elinden kalemi hiç bırakmadan imza atmak zorunda kalır.  Burada sorgulanması gereken kişiler bir önceki mesajımda da verdiğim iletişim adresinde yazmaktadır.

    Son parağrafta yazdıklarına ve konudaki diğer mesajındaki "tartışmada sıkıntı yok cümlene bakarsak" senin benim şanlı tarihimden gelmediğin kesin. Normal şartlarda kim geçmişine ağır ithamlarda bulunur ki.

    Benim Padişah tarafından yönetilen şanlı tarihim 3 kıtada 40 tan fazla devleti dize getirmiştir. Viyana'ya kadar dayanmıştır. Bugün başbakan ile YÖNETİLEMEYEN ülkeleri vali ile yönetmişlerdir.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mektepli
    mektepli's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2005
    Erkek

    Türk bayrağının ıslak mendilde ne işi var amınakoyim. Adam bunu sormuyor da yapılan isabetli işi sorguluyor. Napıyosun tuvalette de bayraklı peçete mi kullanıyon mk?


    We can be more, we can be much more.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dead_march
    dead_march's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 15/Mart/2008
    Erkek
    imlegend bunu yazdı

    Öyle bir giriş yapmışsın ki resmen buradaki milleti gaza getirme amaçlı. Mevzu bu peçete üzerindeki bayrak ise bunu odaklan. Farklı farklı mevzuları birleştirmişsin. Ve sebebini araştır. Direk nasıl yaparlar Hüloggggg diye giriş yaparsan direk üzerine tepkiyi de toplarsın.

    Eğer bir Daire Başkalığı karar almışsa bunun sorumlusu o daire başkalığı ve bağlı olduğu bir üst birimdir. Daire başkanlıkları harcama birimleridir. Yani karar alma merciidir. Ve aldığı kararların hepsi başbakanın onayına gitmezÇünkü her alınan karar başbakan'a ulaşsa adam elinden kalemi hiç bırakmadan imza atmak zorunda kalır.  Burada sorgulanması gereken kişiler bir önceki mesajımda da verdiğim iletişim adresinde yazmaktadır.

    Son parağrafta yazdıklarına ve konudaki diğer mesajındaki "tartışmada sıkıntı yok cümlene bakarsak" senin benim şanlı tarihimden gelmediğin kesin. Normal şartlarda kim geçmişine ağır ithamlarda bulunur ki.

    Benim Padişah tarafından yönetilen şanlı tarihim 3 kıtada 40 tan fazla devleti dize getirmiştir. Viyana'ya kadar dayanmıştır. Bugün başbakan ile YÖNETİLEMEYEN ülkeleri vali ile yönetmişlerdir.

    valla birader sen kendini kandırıyon böyle sansasyon yaratıcak bir kararı hemde akp devrinde tayyipten habersiz yapamazlar ki bunu sen ve diğer herkes zaten biliyor ulan bir partiyi savunacaksınız diye konuyu ordan buraya çekip duruyonuz


    bundan sonra oy kullanmayacağım eğer bir kişi bile gelip oy kullanmak vatandaşlık görevidir felan derse çıkarır kimliğimi götüne sokarım
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Superchicken
    Superchicken's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Haziran/2014
    Erkek
    HeYeT bunu yazdı
    CyberAngel bunu yazdı
    HeYeT bunu yazdı
    CyberAngel bunu yazdı
    HeYeT bunu yazdı
    CyberAngel bunu yazdı
    Tnrsk bunu yazdı
    o bayrak oraya yeni konulmadi oradayken kaldırıldı mühim olan nokta bu,madem Oyle neden daha önce tepki vermediniz.ıslak mendilin üzerinde türk bayragimi olur diye,inanmak savunmak icin bu kadar cabalamayin

     

    TRT de yemek yemedimki.elime geçsin mübarek tartışmanında bir mantığı olur. Birazdan vatan haini oluruz bak şimdi!

    Kim sana vatan haini dedi ya da diyecek hocam ? Abartma bence.. Mubarek elinde olsa da senin bakış açının değişeceğini pek sanmıyorum.Eğer haber doğru ise zaten kaldırılması iyi olmuş diyeceksin.Haber yalan ise sözcüyü yerden yere vurup ıslak mendilin üzerinde niye Türk bayrağı var diyemiyeceksin.Yani sonuç değişmeyecek.Çözdük artık, sorun yok.

    İyi çözdüyseysen sorunu mesele benim her 2 durumdada kafama bişe girmeyeceği anlaşılan konuyu kapattıralım o zaman bana bir şey anlatamayacağına göre te allam ya.

    Haber sana ya da başka birine bir şey anlatabilmek için paylaşılmadı.Burası bir forum olduğu için uslubu ile benimle tartışma kapısı açmakta özgürsün.Ben zaten uslubu ile cevap vermiştin sana.Konuyu kapattırmak haddine mi hocam ? Benim blogum'da yorum kutusunun üstünde yazan bir yazı var.

    "İnternette fikir ve düşüncelerin yayılmasında büyük rol oynayan Web 2.0 siteleri (bloglar, forumlar, video siteleri, sosyal ağlar vs) çok sesliliğin ve demokrasinin bir parçası olarak anlaşılmalıdır."

    Kim benimle tartışmak istersen benden yana bir sıkıntı yok.Niye tartışmayalım fikirlermizi ? Forumun amacı etkişelim zaten.Fikrinin sabit olacağını düşündüğüm için bir son vermek istedim.Bu konudaki düşüncenin benim için bir değeri yok.

    Üslüpla ilgili bir sıkıntı olduğunu düşünmüyorum sen sorun çözüldü dedin bende tamam dedim.

    tartışılmalı tabi fikirlerin değişmesi ne kadar zor olsa da? 

    benim burda dediğim sözcünün bunu hep yaptığı iyi güzel hoş ama .milleti gaza getirmeyi çok seviyor.  Meseleyi akp medyasına getirirsek bunu onlarda çok seviyor benim bazı yorumlarımda medya ile  ilgili eleştirilerimi görebilirsin belki denk gelmişsindir. Bizim medya böyle. 

    İlave olarak 1) Türk bayrağı tek kullanımlık bir peçete parçasının üstünde olmamalı 

    Bu bizim milletin geleneğinden gelen ve bayrağa saygımızdan ötürü ileri sürdüğüm düşünce 

    2) Haber olsun diye haber yapan medya (sözcü)

     

    3)Hassasiyetini anlıyorum ama senin ve benim, bizim  bu hassas olduğumuz  değerleri kullanmayı çok  seviyorlar ve burda ayrılma-kırma-kırdırma  başlıyor hedef amacına ulaşıyor.

    Keske sizin gibi düşüncelerle kaldırılmış olsa bu bayrak. Herşey yavaş yavaş ilerliyo farkındasınız dimi herşeye bir bahane var ama bakalım sonunda ne olacak madem şimdi göremiyoruz..


    Korkmayın canım hayal edin..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mataramasuko
    mataramasuko's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek
    dead_march bunu yazdı
    imlegend bunu yazdı

    Öyle bir giriş yapmışsın ki resmen buradaki milleti gaza getirme amaçlı. Mevzu bu peçete üzerindeki bayrak ise bunu odaklan. Farklı farklı mevzuları birleştirmişsin. Ve sebebini araştır. Direk nasıl yaparlar Hüloggggg diye giriş yaparsan direk üzerine tepkiyi de toplarsın.

    Eğer bir Daire Başkalığı karar almışsa bunun sorumlusu o daire başkalığı ve bağlı olduğu bir üst birimdir. Daire başkanlıkları harcama birimleridir. Yani karar alma merciidir. Ve aldığı kararların hepsi başbakanın onayına gitmezÇünkü her alınan karar başbakan'a ulaşsa adam elinden kalemi hiç bırakmadan imza atmak zorunda kalır.  Burada sorgulanması gereken kişiler bir önceki mesajımda da verdiğim iletişim adresinde yazmaktadır.

    Son parağrafta yazdıklarına ve konudaki diğer mesajındaki "tartışmada sıkıntı yok cümlene bakarsak" senin benim şanlı tarihimden gelmediğin kesin. Normal şartlarda kim geçmişine ağır ithamlarda bulunur ki.

    Benim Padişah tarafından yönetilen şanlı tarihim 3 kıtada 40 tan fazla devleti dize getirmiştir. Viyana'ya kadar dayanmıştır. Bugün başbakan ile YÖNETİLEMEYEN ülkeleri vali ile yönetmişlerdir.

    valla birader sen kendini kandırıyon böyle sansasyon yaratıcak bir kararı hemde akp devrinde tayyipten habersiz yapamazlar ki bunu sen ve diğer herkes zaten biliyor ulan bir partiyi savunacaksınız diye konuyu ordan buraya çekip duruyonuz

    -başbakanım ıslak mendilden Türk bayrağını çıkartıcaz izin var mı?

    -başbakanım klimalar bozulmuş yenisini mi alalım yaptıralım mı?

    - başbakanım dünya kupasını kim alır?

    adamın başka işi yoktu amk

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dead_march
    dead_march's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 15/Mart/2008
    Erkek
    mataramasuko bunu yazdı
    dead_march bunu yazdı
    imlegend bunu yazdı

    Öyle bir giriş yapmışsın ki resmen buradaki milleti gaza getirme amaçlı. Mevzu bu peçete üzerindeki bayrak ise bunu odaklan. Farklı farklı mevzuları birleştirmişsin. Ve sebebini araştır. Direk nasıl yaparlar Hüloggggg diye giriş yaparsan direk üzerine tepkiyi de toplarsın.

    Eğer bir Daire Başkalığı karar almışsa bunun sorumlusu o daire başkalığı ve bağlı olduğu bir üst birimdir. Daire başkanlıkları harcama birimleridir. Yani karar alma merciidir. Ve aldığı kararların hepsi başbakanın onayına gitmezÇünkü her alınan karar başbakan'a ulaşsa adam elinden kalemi hiç bırakmadan imza atmak zorunda kalır.  Burada sorgulanması gereken kişiler bir önceki mesajımda da verdiğim iletişim adresinde yazmaktadır.

    Son parağrafta yazdıklarına ve konudaki diğer mesajındaki "tartışmada sıkıntı yok cümlene bakarsak" senin benim şanlı tarihimden gelmediğin kesin. Normal şartlarda kim geçmişine ağır ithamlarda bulunur ki.

    Benim Padişah tarafından yönetilen şanlı tarihim 3 kıtada 40 tan fazla devleti dize getirmiştir. Viyana'ya kadar dayanmıştır. Bugün başbakan ile YÖNETİLEMEYEN ülkeleri vali ile yönetmişlerdir.

    valla birader sen kendini kandırıyon böyle sansasyon yaratıcak bir kararı hemde akp devrinde tayyipten habersiz yapamazlar ki bunu sen ve diğer herkes zaten biliyor ulan bir partiyi savunacaksınız diye konuyu ordan buraya çekip duruyonuz

    -başbakanım ıslak mendilden Türk bayrağını çıkartıcaz izin var mı?

    -başbakanım klimalar bozulmuş yenisini mi alalım yaptıralım mı?

    - başbakanım dünya kupasını kim alır?

    adamın başka işi yoktu amk

    malesef öle işi gücü yok bunlarla uğraşıyor


    bundan sonra oy kullanmayacağım eğer bir kişi bile gelip oy kullanmak vatandaşlık görevidir felan derse çıkarır kimliğimi götüne sokarım
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    risk53
    risk53's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    Hiç şaşırmadım 
    Sözcü gazetesinin işi bu zaten Abi adamlar nasıl çalışıp araştırıp buluyor helal olsun başka meselelere kafa yorsalar baya yol alırlardı.


    #....
Toplam Hit: 6991 Toplam Mesaj: 53