Ttnet Gene Zam Yapmış
-
Ocak ayında zam yapıcağız demişler faturada. Superonline geçeyim diyorum tavsiye eder misiniz ? Uygun fiyatlı olan ?
-
Superonline da ttnet alt yapısını kullanıyorlar hocam.
Yaklaşık 1 senedir superonline kullanıyorum, daha önce fiber kullanıyordum mükemmel diyebilirim.
Adsl'e geçmek zorunda kaldım adres değişikliği yüzünden, hizmet olarak çok iyiler, ilgi ve alakaları çok iyi.
Tek sorun, taahhüt yaptığın için çıkmak istediğinde kırk dereden su getirttiriyorlar.
Onun dışında hizmet kalitesi olarak, gerçekten çok iyi bir firma.
-
Ankarada süperonline'ın kazmadığı delmediği sokak kalmadı heryere fiber kablo döşedi helal olsun valla
ttnetten kurtuluyoruz az kaldı bir hizmet vermeye başlasında çok kısa sürede herkes fibere geçer bence minimum 20Mbps hat olacak..
Çakıcam 100Mbps 'i blueray filmleri internetten izliycem :))
Şimdiden blueray izle .com 'u alıp film sitesi açmak lazım.... -
walla ağustos ayında tarife yenilemem gerekiyordu sözleşme sürem dolmuştu. paket olarak 8mps sınırsız yalın int.
telefonda bana verilen bilgi = 52Tl 2 yıllık veya 54Tl 1 yıllık. olarak bilgi verdiler. bende 2 yılın çok uzun olduğunu 1 yıllık 54TL lik yalın interneti yapabiliriz dedim onayladım.
Gelen fatura 68TL oldu. tabi ben direk şikayet ettim sonrasında gelen yanıt " 54tl internet kullanımı 14tl ise yalın kullanım bedeli " halbuki bana tarife söylenirken bu 14tl den bahsedilmemişti. ama birşey yapamadım.
Geçtiğimiz 1 hafta süresince çevremden duyduğum " abi ben iptal için gittim 49tl yaptılar " veya " abi ttnetten yalın int sınırsız paket teklifi aldım 59tl " tabi akabinde bende ttnet sayfasına girdim benim tarife 66.90 ama ben ödüyorum 68Tl aylık. Benim kafa attı. Ve bunun sonucunda yaşananlar ise;
1. Adım: TTNet üzerinden şikayet talebi açılır ve ses kayıtlarımın incelenmesi talep edilir.2. Adım: 1 adımın sonuçlanması beklenmeden tekrar ttnet aranır sözleşme iptali talep edilir. 50kusur TL cayma bedeli çıkar kabul edilir ve telefondaki görevli " ttnet müdürlüklerine gidip imza vermelisiniz " der.
3. Adım: TTnet merkeze gidilir imza verilir ve oradaki görevli " telefon ile sizi arayacaklar onayınız dahilinde iptal edilecek " der. akabinde tekrar ararlar ve 10 gün içerisinde kapatılacağı tarafıma iletilir.
4. Adım: Tekrar müşteri hizmetleri aradı ve ben onun konuşmasına izin vermeden direk " nasıl kapattık mı hattı ? " sorusunu yönelttim ancak kendisi bana cayma bedelimi silerek aylık sadece 49.90TL ye 2 yıl boyunca fiyat 1tl bile yükselmeden 16mps sınırsız olarak ve yalın bedelide dahil olarak internet sundu. Ve Kabul ettim.
5. Süpriz Adım: Tekrar aradılar ve 1. adımda ki şikayetimin sonuçlandığını ve ses kayıtlarımın incelenmiş olduğunu beni haklı bulduklarını söylediler. Geçmişe yönetlik 44TL paranın benden fazla tahsil edildiğini dilersem nakit alabileceğimi, dilersem faturadan düşebileceklerini söylediler ve ben ise fatura indirimini seçtim.
Sonuç: artık 2 yıl boyunca 49.90TL ye 16mps yalın sınırsız internetim ve 44Tl ücret iadem mevcut.
Azımla sıçan.....
-
Ne olursa olsun Türkiye' de en iyi hizmet TTnet de başka firmalara geçip de pişman olmayın.
-
Fiber baglatmiyacaksan superonline pek bi fayda vermez hocam. Adsl ttnet altyapisindan veriyolar cunku.
-
ttnetin başındaki bu adamlar kim? adları şanları
kanlı kontes ve drakulayı geçtiler.
hadi onları anlıyorum da yanında çalıştırdıklarını anlamıyorum
-
can498 bunu yazdı
walla ağustos ayında tarife yenilemem gerekiyordu sözleşme sürem dolmuştu. paket olarak 8mps sınırsız yalın int.
telefonda bana verilen bilgi = 52Tl 2 yıllık veya 54Tl 1 yıllık. olarak bilgi verdiler. bende 2 yılın çok uzun olduğunu 1 yıllık 54TL lik yalın interneti yapabiliriz dedim onayladım.
Gelen fatura 68TL oldu. tabi ben direk şikayet ettim sonrasında gelen yanıt " 54tl internet kullanımı 14tl ise yalın kullanım bedeli " halbuki bana tarife söylenirken bu 14tl den bahsedilmemişti. ama birşey yapamadım.
Geçtiğimiz 1 hafta süresince çevremden duyduğum " abi ben iptal için gittim 49tl yaptılar " veya " abi ttnetten yalın int sınırsız paket teklifi aldım 59tl " tabi akabinde bende ttnet sayfasına girdim benim tarife 66.90 ama ben ödüyorum 68Tl aylık. Benim kafa attı. Ve bunun sonucunda yaşananlar ise;
1. Adım: TTNet üzerinden şikayet talebi açılır ve ses kayıtlarımın incelenmesi talep edilir.2. Adım: 1 adımın sonuçlanması beklenmeden tekrar ttnet aranır sözleşme iptali talep edilir. 50kusur TL cayma bedeli çıkar kabul edilir ve telefondaki görevli " ttnet müdürlüklerine gidip imza vermelisiniz " der.
3. Adım: TTnet merkeze gidilir imza verilir ve oradaki görevli " telefon ile sizi arayacaklar onayınız dahilinde iptal edilecek " der. akabinde tekrar ararlar ve 10 gün içerisinde kapatılacağı tarafıma iletilir.
4. Adım: Tekrar müşteri hizmetleri aradı ve ben onun konuşmasına izin vermeden direk " nasıl kapattık mı hattı ? " sorusunu yönelttim ancak kendisi bana cayma bedelimi silerek aylık sadece 49.90TL ye 2 yıl boyunca fiyat 1tl bile yükselmeden 16mps sınırsız olarak ve yalın bedelide dahil olarak internet sundu. Ve Kabul ettim.
5. Süpriz Adım: Tekrar aradılar ve 1. adımda ki şikayetimin sonuçlandığını ve ses kayıtlarımın incelenmiş olduğunu beni haklı bulduklarını söylediler. Geçmişe yönetlik 44TL paranın benden fazla tahsil edildiğini dilersem nakit alabileceğimi, dilersem faturadan düşebileceklerini söylediler ve ben ise fatura indirimini seçtim.
Sonuç: artık 2 yıl boyunca 49.90TL ye 16mps yalın sınırsız internetim ve 44Tl ücret iadem mevcut.
Azımla sıçan.....
2 yıl işi hikaye kaldı
yeni tüketici yasası geçti maksimum 12 ay taahhüt geçerli- 12 aydan uzun olan taahhütler geçersiz kalıyor
12 ayı doldurduktan sonra ver dilekçeni kapamak zorundalar kapamazlarsa herhangi bir hak idda edemezler
-
endenius bunu yazdıcan498 bunu yazdı
walla ağustos ayında tarife yenilemem gerekiyordu sözleşme sürem dolmuştu. paket olarak 8mps sınırsız yalın int.
telefonda bana verilen bilgi = 52Tl 2 yıllık veya 54Tl 1 yıllık. olarak bilgi verdiler. bende 2 yılın çok uzun olduğunu 1 yıllık 54TL lik yalın interneti yapabiliriz dedim onayladım.
Gelen fatura 68TL oldu. tabi ben direk şikayet ettim sonrasında gelen yanıt " 54tl internet kullanımı 14tl ise yalın kullanım bedeli " halbuki bana tarife söylenirken bu 14tl den bahsedilmemişti. ama birşey yapamadım.
Geçtiğimiz 1 hafta süresince çevremden duyduğum " abi ben iptal için gittim 49tl yaptılar " veya " abi ttnetten yalın int sınırsız paket teklifi aldım 59tl " tabi akabinde bende ttnet sayfasına girdim benim tarife 66.90 ama ben ödüyorum 68Tl aylık. Benim kafa attı. Ve bunun sonucunda yaşananlar ise;
1. Adım: TTNet üzerinden şikayet talebi açılır ve ses kayıtlarımın incelenmesi talep edilir.2. Adım: 1 adımın sonuçlanması beklenmeden tekrar ttnet aranır sözleşme iptali talep edilir. 50kusur TL cayma bedeli çıkar kabul edilir ve telefondaki görevli " ttnet müdürlüklerine gidip imza vermelisiniz " der.
3. Adım: TTnet merkeze gidilir imza verilir ve oradaki görevli " telefon ile sizi arayacaklar onayınız dahilinde iptal edilecek " der. akabinde tekrar ararlar ve 10 gün içerisinde kapatılacağı tarafıma iletilir.
4. Adım: Tekrar müşteri hizmetleri aradı ve ben onun konuşmasına izin vermeden direk " nasıl kapattık mı hattı ? " sorusunu yönelttim ancak kendisi bana cayma bedelimi silerek aylık sadece 49.90TL ye 2 yıl boyunca fiyat 1tl bile yükselmeden 16mps sınırsız olarak ve yalın bedelide dahil olarak internet sundu. Ve Kabul ettim.
5. Süpriz Adım: Tekrar aradılar ve 1. adımda ki şikayetimin sonuçlandığını ve ses kayıtlarımın incelenmiş olduğunu beni haklı bulduklarını söylediler. Geçmişe yönetlik 44TL paranın benden fazla tahsil edildiğini dilersem nakit alabileceğimi, dilersem faturadan düşebileceklerini söylediler ve ben ise fatura indirimini seçtim.
Sonuç: artık 2 yıl boyunca 49.90TL ye 16mps yalın sınırsız internetim ve 44Tl ücret iadem mevcut.
Azımla sıçan.....
2 yıl işi hikaye kaldı
yeni tüketici yasası geçti maksimum 12 ay taahhüt geçerli- 12 aydan uzun olan taahhütler geçersiz kalıyor
12 ayı doldurduktan sonra ver dilekçeni kapamak zorundalar kapamazlarsa herhangi bir hak idda edemezler
aklıma yazdım. eğer 1 yıl sonra iptal ettirmem gerekirse işime yarar : )
-
endenius bunu yazdıcan498 bunu yazdı
2 yıl işi hikaye kaldı
yeni tüketici yasası geçti maksimum 12 ay taahhüt geçerli- 12 aydan uzun olan taahhütler geçersiz kalıyor
12 ayı doldurduktan sonra ver dilekçeni kapamak zorundalar kapamazlarsa herhangi bir hak idda edemezler
Bu kesin bilgi mi hocam ?
-
ttnet kullanmamak ıcın biraz daha yavas ,hızda olan dopıng adsl baglattım memnunum süpriz fatura vs.kopukluk yok
ttnet kadar serefsız ınternet saglayıcı gormedım.
