Ttnet Gene Zam Yapmış

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilirkişi
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    Ocak ayında zam yapıcağız demişler faturada. Superonline geçeyim diyorum tavsiye eder misiniz ? Uygun fiyatlı olan ?


    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir. Enflasyon yüzünden bu imzayı bir ara güncellemek lazım. Bin liraya telefon kalmadı. :(
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CEO
    CEO's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Şubat/2009
    Erkek

    Superonline da ttnet alt yapısını kullanıyorlar hocam.

    Yaklaşık 1 senedir superonline kullanıyorum, daha önce fiber kullanıyordum mükemmel diyebilirim. 

    Adsl'e geçmek zorunda kaldım adres değişikliği yüzünden, hizmet olarak çok iyiler, ilgi ve alakaları çok iyi.

    Tek sorun, taahhüt yaptığın için çıkmak istediğinde kırk dereden su getirttiriyorlar.

    Onun dışında hizmet kalitesi olarak, gerçekten çok iyi bir firma.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShyRain
    ShyRain's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek

    Ankarada süperonline'ın kazmadığı delmediği sokak kalmadı heryere fiber  kablo döşedi helal olsun valla

    ttnetten kurtuluyoruz az kaldı bir hizmet vermeye başlasında çok kısa sürede herkes fibere geçer bence minimum 20Mbps hat olacak..

    Çakıcam 100Mbps 'i blueray filmleri internetten izliycem :))


    Şimdiden blueray izle .com 'u alıp film sitesi açmak lazım....


    Computer Engineer/SyStem Analyst/ Coder ShyRain
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    can498
    can498's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Nisan/2009
    Erkek

    walla ağustos ayında tarife yenilemem gerekiyordu sözleşme sürem dolmuştu. paket olarak 8mps sınırsız yalın int.

    telefonda bana verilen bilgi = 52Tl 2 yıllık veya 54Tl 1 yıllık. olarak bilgi verdiler. bende 2 yılın çok uzun olduğunu 1 yıllık 54TL lik yalın interneti yapabiliriz dedim onayladım.

    Gelen fatura 68TL oldu. tabi ben direk şikayet ettim sonrasında gelen yanıt " 54tl internet kullanımı 14tl ise yalın kullanım bedeli " halbuki bana tarife söylenirken bu 14tl den bahsedilmemişti. ama birşey yapamadım.

    Geçtiğimiz 1 hafta süresince çevremden duyduğum " abi ben iptal için gittim 49tl yaptılar " veya " abi ttnetten yalın int sınırsız paket teklifi aldım 59tl " tabi akabinde bende ttnet sayfasına girdim benim tarife 66.90 ama ben ödüyorum 68Tl aylık. Benim kafa attı. Ve bunun sonucunda yaşananlar ise;


    1. Adım: TTNet üzerinden şikayet talebi açılır ve ses kayıtlarımın incelenmesi talep edilir.

    2. Adım: 1 adımın sonuçlanması beklenmeden tekrar ttnet aranır sözleşme iptali talep edilir. 50kusur TL cayma bedeli çıkar kabul edilir ve telefondaki görevli " ttnet müdürlüklerine gidip imza vermelisiniz " der.

    3. Adım: TTnet merkeze gidilir imza verilir ve oradaki görevli " telefon ile sizi arayacaklar onayınız dahilinde iptal edilecek " der. akabinde tekrar ararlar ve 10 gün içerisinde kapatılacağı tarafıma iletilir.

    4. Adım: Tekrar müşteri hizmetleri aradı ve ben onun konuşmasına izin vermeden direk " nasıl kapattık mı hattı ? " sorusunu yönelttim ancak kendisi bana cayma bedelimi silerek aylık sadece 49.90TL ye 2 yıl boyunca fiyat 1tl bile yükselmeden 16mps sınırsız olarak ve yalın bedelide dahil olarak internet sundu. Ve Kabul ettim.

    5. Süpriz Adım: Tekrar aradılar ve 1. adımda ki şikayetimin sonuçlandığını ve ses kayıtlarımın incelenmiş olduğunu beni haklı bulduklarını söylediler. Geçmişe yönetlik 44TL paranın benden fazla tahsil edildiğini dilersem nakit alabileceğimi, dilersem faturadan düşebileceklerini söylediler ve ben ise fatura indirimini seçtim.

     

    Sonuç: artık 2 yıl boyunca 49.90TL ye 16mps yalın sınırsız internetim ve 44Tl ücret iadem mevcut.

    Azımla sıçan.....


    Bir bulutun aya ulaşma mücadelesiydi hayat...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HowL
    HowL's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 21/Kasım/2010
    Erkek

    Ne olursa olsun Türkiye' de en iyi hizmet TTnet de başka firmalara geçip de pişman olmayın.


    Mutluluk çatık kaşlıdır ve ciddidir. Bizim gibilerin sonu en fazla sürpriz olur :)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoToLeRaNcE
    NoToLeRaNcE's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek

    Fiber baglatmiyacaksan superonline pek bi fayda vermez hocam. Adsl ttnet altyapisindan veriyolar cunku.


    Asosyal hayatta yaşanan, Yasal bir masalım ..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    futurist
    futurist's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ocak/2014
    Dişi

    ttnetin başındaki bu adamlar kim? adları şanları

    kanlı kontes ve  drakulayı geçtiler.

    hadi onları anlıyorum da yanında çalıştırdıklarını anlamıyorum

     


    Arkadaş uğruna ölmek kolaydır, ama uğruna ölünecek arkadaş bulmak çok zordur
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    endenius
    endenius's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Kasım/2013
    Erkek
    can498 bunu yazdı

    walla ağustos ayında tarife yenilemem gerekiyordu sözleşme sürem dolmuştu. paket olarak 8mps sınırsız yalın int.

    telefonda bana verilen bilgi = 52Tl 2 yıllık veya 54Tl 1 yıllık. olarak bilgi verdiler. bende 2 yılın çok uzun olduğunu 1 yıllık 54TL lik yalın interneti yapabiliriz dedim onayladım.

    Gelen fatura 68TL oldu. tabi ben direk şikayet ettim sonrasında gelen yanıt " 54tl internet kullanımı 14tl ise yalın kullanım bedeli " halbuki bana tarife söylenirken bu 14tl den bahsedilmemişti. ama birşey yapamadım.

    Geçtiğimiz 1 hafta süresince çevremden duyduğum " abi ben iptal için gittim 49tl yaptılar " veya " abi ttnetten yalın int sınırsız paket teklifi aldım 59tl " tabi akabinde bende ttnet sayfasına girdim benim tarife 66.90 ama ben ödüyorum 68Tl aylık. Benim kafa attı. Ve bunun sonucunda yaşananlar ise;


    1. Adım: TTNet üzerinden şikayet talebi açılır ve ses kayıtlarımın incelenmesi talep edilir.

    2. Adım: 1 adımın sonuçlanması beklenmeden tekrar ttnet aranır sözleşme iptali talep edilir. 50kusur TL cayma bedeli çıkar kabul edilir ve telefondaki görevli " ttnet müdürlüklerine gidip imza vermelisiniz " der.

    3. Adım: TTnet merkeze gidilir imza verilir ve oradaki görevli " telefon ile sizi arayacaklar onayınız dahilinde iptal edilecek " der. akabinde tekrar ararlar ve 10 gün içerisinde kapatılacağı tarafıma iletilir.

    4. Adım: Tekrar müşteri hizmetleri aradı ve ben onun konuşmasına izin vermeden direk " nasıl kapattık mı hattı ? " sorusunu yönelttim ancak kendisi bana cayma bedelimi silerek aylık sadece 49.90TL ye 2 yıl boyunca fiyat 1tl bile yükselmeden 16mps sınırsız olarak ve yalın bedelide dahil olarak internet sundu. Ve Kabul ettim.

    5. Süpriz Adım: Tekrar aradılar ve 1. adımda ki şikayetimin sonuçlandığını ve ses kayıtlarımın incelenmiş olduğunu beni haklı bulduklarını söylediler. Geçmişe yönetlik 44TL paranın benden fazla tahsil edildiğini dilersem nakit alabileceğimi, dilersem faturadan düşebileceklerini söylediler ve ben ise fatura indirimini seçtim.

     

    Sonuç: artık 2 yıl boyunca 49.90TL ye 16mps yalın sınırsız internetim ve 44Tl ücret iadem mevcut.

    Azımla sıçan.....

    2 yıl işi hikaye kaldı

    yeni tüketici yasası geçti maksimum 12 ay taahhüt geçerli- 12 aydan uzun olan taahhütler geçersiz kalıyor

    12 ayı doldurduktan sonra ver dilekçeni kapamak zorundalar kapamazlarsa herhangi bir hak idda edemezler

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    can498
    can498's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Nisan/2009
    Erkek
    endenius bunu yazdı
    can498 bunu yazdı

    walla ağustos ayında tarife yenilemem gerekiyordu sözleşme sürem dolmuştu. paket olarak 8mps sınırsız yalın int.

    telefonda bana verilen bilgi = 52Tl 2 yıllık veya 54Tl 1 yıllık. olarak bilgi verdiler. bende 2 yılın çok uzun olduğunu 1 yıllık 54TL lik yalın interneti yapabiliriz dedim onayladım.

    Gelen fatura 68TL oldu. tabi ben direk şikayet ettim sonrasında gelen yanıt " 54tl internet kullanımı 14tl ise yalın kullanım bedeli " halbuki bana tarife söylenirken bu 14tl den bahsedilmemişti. ama birşey yapamadım.

    Geçtiğimiz 1 hafta süresince çevremden duyduğum " abi ben iptal için gittim 49tl yaptılar " veya " abi ttnetten yalın int sınırsız paket teklifi aldım 59tl " tabi akabinde bende ttnet sayfasına girdim benim tarife 66.90 ama ben ödüyorum 68Tl aylık. Benim kafa attı. Ve bunun sonucunda yaşananlar ise;


    1. Adım: TTNet üzerinden şikayet talebi açılır ve ses kayıtlarımın incelenmesi talep edilir.

    2. Adım: 1 adımın sonuçlanması beklenmeden tekrar ttnet aranır sözleşme iptali talep edilir. 50kusur TL cayma bedeli çıkar kabul edilir ve telefondaki görevli " ttnet müdürlüklerine gidip imza vermelisiniz " der.

    3. Adım: TTnet merkeze gidilir imza verilir ve oradaki görevli " telefon ile sizi arayacaklar onayınız dahilinde iptal edilecek " der. akabinde tekrar ararlar ve 10 gün içerisinde kapatılacağı tarafıma iletilir.

    4. Adım: Tekrar müşteri hizmetleri aradı ve ben onun konuşmasına izin vermeden direk " nasıl kapattık mı hattı ? " sorusunu yönelttim ancak kendisi bana cayma bedelimi silerek aylık sadece 49.90TL ye 2 yıl boyunca fiyat 1tl bile yükselmeden 16mps sınırsız olarak ve yalın bedelide dahil olarak internet sundu. Ve Kabul ettim.

    5. Süpriz Adım: Tekrar aradılar ve 1. adımda ki şikayetimin sonuçlandığını ve ses kayıtlarımın incelenmiş olduğunu beni haklı bulduklarını söylediler. Geçmişe yönetlik 44TL paranın benden fazla tahsil edildiğini dilersem nakit alabileceğimi, dilersem faturadan düşebileceklerini söylediler ve ben ise fatura indirimini seçtim.

     

    Sonuç: artık 2 yıl boyunca 49.90TL ye 16mps yalın sınırsız internetim ve 44Tl ücret iadem mevcut.

    Azımla sıçan.....

    2 yıl işi hikaye kaldı

    yeni tüketici yasası geçti maksimum 12 ay taahhüt geçerli- 12 aydan uzun olan taahhütler geçersiz kalıyor

    12 ayı doldurduktan sonra ver dilekçeni kapamak zorundalar kapamazlarsa herhangi bir hak idda edemezler

    aklıma yazdım. eğer 1 yıl sonra iptal ettirmem gerekirse işime yarar : )


    Bir bulutun aya ulaşma mücadelesiydi hayat...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoToLeRaNcE
    NoToLeRaNcE's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek
    endenius bunu yazdı
    can498 bunu yazdı

     

    2 yıl işi hikaye kaldı

    yeni tüketici yasası geçti maksimum 12 ay taahhüt geçerli- 12 aydan uzun olan taahhütler geçersiz kalıyor

    12 ayı doldurduktan sonra ver dilekçeni kapamak zorundalar kapamazlarsa herhangi bir hak idda edemezler

    Bu kesin bilgi mi hocam ?


    Asosyal hayatta yaşanan, Yasal bir masalım ..
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gozkopat
    gozkopat's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Nisan/2007
    Erkek

    ttnet kullanmamak ıcın biraz daha yavas ,hızda olan dopıng adsl baglattım memnunum süpriz fatura vs.kopukluk yok

    ttnet kadar serefsız ınternet saglayıcı gormedım.


    Kalite, kimse size bakmıyorken doğru olanı yapmaktır.
Toplam Hit: 6509 Toplam Mesaj: 52