Turkcell İn Sahtekarlığı (İbretlik)
-
Sözleşmenin e-kopyası işini görüyorsa mail adresine iste, eminim daha hızlı gelecektir.
6-7 yıldır Turkcell kullanıyorum. 4 tane taahhütlü cihaz aldım. Saydığınız hiç bir problemle karşılaşmadım. 3 sene sonra görürsün demek benim nazarımda çok doğru değil. Bu şans ve yaklaşım meselesi. Gördüğüm kadarıyla sık sık problemle karşılaşanların pek çoğu attığı imzanın neye ait olduğundan bir haber.
Bence senin problemin Turkcell'den ziyade ara birimde iş yapanların iş bilmezliği. Turkcell gibi bir şirketin aylık 10 lirana, telefonuna göz dikeceğini zannetmiyorum.
Bunun dışında tahribat bu konuda bir kanaat önderi değil. Twitter, şikayet var, tüketici mahkemeleri gibi yerlere başvurman işini hızlandırır. Ya da şansını bizzat Turkcell iletişim merkezlerinden birisine giderek dene. Orada bizzat olayı tek tek anlat, bir göz attır. TİM'den kastım sokak arası Turkcell hat satan telefoncular değil. Bizzat yetkili bayileri.
Zamanında Avea'dan köklü bir kazık yemiş birisi olarak Turkcell'den sudan sebeplerle şikayet edenlerin bahanelerini komik buluyorum. 19 lira verip ekonomi paketlerinde kalitesiz hizmetle uğraşacağıma 30-35 lira verip yarı özellikli bir paket kullanırım, adam akıllı hizmet alırım.
-
Austen bunu yazdı
Sözleşmenin e-kopyası işini görüyorsa mail adresine iste, eminim daha hızlı gelecektir.
6-7 yıldır Turkcell kullanıyorum. 4 tane taahhütlü cihaz aldım. Saydığınız hiç bir problemle karşılaşmadım. 3 sene sonra görürsün demek benim nazarımda çok doğru değil. Bu şans ve yaklaşım meselesi. Gördüğüm kadarıyla sık sık problemle karşılaşanların pek çoğu attığı imzanın neye ait olduğundan bir haber.
Bence senin problemin Turkcell'den ziyade ara birimde iş yapanların iş bilmezliği. Turkcell gibi bir şirketin aylık 10 lirana, telefonuna göz dikeceğini zannetmiyorum.
Bunun dışında tahribat bu konuda bir kanaat önderi değil. Twitter, şikayet var, tüketici mahkemeleri gibi yerlere başvurman işini hızlandırır. Ya da şansını bizzat Turkcell iletişim merkezlerinden birisine giderek dene. Orada bizzat olayı tek tek anlat, bir göz attır. TİM'den kastım sokak arası Turkcell hat satan telefoncular değil. Bizzat yetkili bayileri.
Zamanında Avea'dan köklü bir kazık yemiş birisi olarak Turkcell'den sudan sebeplerle şikayet edenlerin bahanelerini komik buluyorum. 19 lira verip ekonomi paketlerinde kalitesiz hizmetle uğraşacağıma 30-35 lira verip yarı özellikli bir paket kullanırım, adam akıllı hizmet alırım.
Üzgünüm ama katılamayacağım "30-35 lira verip adam akıllı hizmet alırım" kısmına. Turkcell kafası bu hizmet bu kadar pahalı bir şey değil. aradaki fark %10-%20 de değil.
Varsayalım kaliteli hizmet için bu şart adam zaten vermiş olduğu paralarla şuan tartışmadan bunları alabiliyor olması lazımdı. tartışarak peşinden koşarak hepsinden alıyorsun o hakkı.
Cihaz almada problem yok alınan cihazda problem çıkınca ortaya konulan hizmette problem var.
Ki her yerde bu problem herkes aynı cihazı satıyor esas olan satılan cihazda problem çıkınca çözüm kalitesi.
Turkcell bu memleketteki aşağı yukarı her haneyi bir şekilde köküne kadar sevdi. Sonrada yeni firmalar çıktıda eşşek gibi fiyatları çekti yoksa o hizmeti güzelimsi firma 30-35 e değil 150 tl ye bizi 150 dk konuşturmazdı. Ki zamanında bilirsiniz 100 kontör 10 tl idi dk 10 kontördü.
Teeeee telsim geldi 5 dk 1 kontör dedi de ortalık karıştıyıdı.
Neyse sinirliyim ben bu kazıkçılara zamanında milleti düdüklediler diye ondan dolayı biraz şey etttim
-
Austen bunu yazdı
Sözleşmenin e-kopyası işini görüyorsa mail adresine iste, eminim daha hızlı gelecektir.
6-7 yıldır Turkcell kullanıyorum. 4 tane taahhütlü cihaz aldım. Saydığınız hiç bir problemle karşılaşmadım. 3 sene sonra görürsün demek benim nazarımda çok doğru değil. Bu şans ve yaklaşım meselesi. Gördüğüm kadarıyla sık sık problemle karşılaşanların pek çoğu attığı imzanın neye ait olduğundan bir haber.
Bence senin problemin Turkcell'den ziyade ara birimde iş yapanların iş bilmezliği. Turkcell gibi bir şirketin aylık 10 lirana, telefonuna göz dikeceğini zannetmiyorum.
Bunun dışında tahribat bu konuda bir kanaat önderi değil. Twitter, şikayet var, tüketici mahkemeleri gibi yerlere başvurman işini hızlandırır. Ya da şansını bizzat Turkcell iletişim merkezlerinden birisine giderek dene. Orada bizzat olayı tek tek anlat, bir göz attır. TİM'den kastım sokak arası Turkcell hat satan telefoncular değil. Bizzat yetkili bayileri.
Zamanında Avea'dan köklü bir kazık yemiş birisi olarak Turkcell'den sudan sebeplerle şikayet edenlerin bahanelerini komik buluyorum. 19 lira verip ekonomi paketlerinde kalitesiz hizmetle uğraşacağıma 30-35 lira verip yarı özellikli bir paket kullanırım, adam akıllı hizmet alırım.
Sahtekarlığın 1 tanesi de o. Online olarak mail göndermiyorlar. Sebebi bence takibinin kolay olması. Sadece fax ya da eve posta gönderiyorlar. Ben 27 yaşımdayım. 9. sınıftan beri turkcell kullanıyorum( 15 yaşımda olsam 12 sene eder). Bende bu sene ye kadar memnundum çünkü böyle sorunlarım olmamıştı. Turkcell in benim 10 lirama gözünü dikme meselesine gelirsek hatları herkese bedava yapınlar o zaman, benim normal tarifem 35 lira almasınlar onu mesela. Olay benim 10 liram değil zaten. 30 milyon turkcell müşterisinden benim gibi kazıklanan 100 000 kişi vardır( nerden biliyorum dersen forumlarda okudum araştırdım kemdimce). 100 000x10= 1 trilyon para eder. Olaya çok kişisel bakıyosun. Ayrıca tavsiyelerin için saol dediğin şeylerin hepsini ben zaten yaptım ve yapmam gerekenleri biliyorum. Forumda amacım sadece kullanıcıları uyarmak. Yazdığın şeylere bakılırsa da sanki turkcell e sponsor olmuşsun gibi hisstettim.
-
oinomaos bunu yazdıAusten bunu yazdı
Sözleşmenin e-kopyası işini görüyorsa mail adresine iste, eminim daha hızlı gelecektir.
6-7 yıldır Turkcell kullanıyorum. 4 tane taahhütlü cihaz aldım. Saydığınız hiç bir problemle karşılaşmadım. 3 sene sonra görürsün demek benim nazarımda çok doğru değil. Bu şans ve yaklaşım meselesi. Gördüğüm kadarıyla sık sık problemle karşılaşanların pek çoğu attığı imzanın neye ait olduğundan bir haber.
Bence senin problemin Turkcell'den ziyade ara birimde iş yapanların iş bilmezliği. Turkcell gibi bir şirketin aylık 10 lirana, telefonuna göz dikeceğini zannetmiyorum.
Bunun dışında tahribat bu konuda bir kanaat önderi değil. Twitter, şikayet var, tüketici mahkemeleri gibi yerlere başvurman işini hızlandırır. Ya da şansını bizzat Turkcell iletişim merkezlerinden birisine giderek dene. Orada bizzat olayı tek tek anlat, bir göz attır. TİM'den kastım sokak arası Turkcell hat satan telefoncular değil. Bizzat yetkili bayileri.
Zamanında Avea'dan köklü bir kazık yemiş birisi olarak Turkcell'den sudan sebeplerle şikayet edenlerin bahanelerini komik buluyorum. 19 lira verip ekonomi paketlerinde kalitesiz hizmetle uğraşacağıma 30-35 lira verip yarı özellikli bir paket kullanırım, adam akıllı hizmet alırım.
Üzgünüm ama katılamayacağım "30-35 lira verip adam akıllı hizmet alırım" kısmına. Turkcell kafası bu hizmet bu kadar pahalı bir şey değil. aradaki fark %10-%20 de değil.
Varsayalım kaliteli hizmet için bu şart adam zaten vermiş olduğu paralarla şuan tartışmadan bunları alabiliyor olması lazımdı. tartışarak peşinden koşarak hepsinden alıyorsun o hakkı.
Cihaz almada problem yok alınan cihazda problem çıkınca ortaya konulan hizmette problem var.
Ki her yerde bu problem herkes aynı cihazı satıyor esas olan satılan cihazda problem çıkınca çözüm kalitesi.
Turkcell bu memleketteki aşağı yukarı her haneyi bir şekilde köküne kadar sevdi. Sonrada yeni firmalar çıktıda eşşek gibi fiyatları çekti yoksa o hizmeti güzelimsi firma 30-35 e değil 150 tl ye bizi 150 dk konuşturmazdı. Ki zamanında bilirsiniz 100 kontör 10 tl idi dk 10 kontördü.
Teeeee telsim geldi 5 dk 1 kontör dedi de ortalık karıştıyıdı.
Neyse sinirliyim ben bu kazıkçılara zamanında milleti düdüklediler diye ondan dolayı biraz şey etttim
Haklısın kardeşim. Ama ben yine diyorum ben para da pulda değilim bu kadar takibe ve parasını vermiş olmama rağmen salak yerine konduğum için kızdım ve hizmet kalitesinin 0 olduğunu gördüm. Allaha şükür benim durumum var olmayan adam napcak ben yazdıklarımı ona göre yazdım zaten
ama arkadaş işine geldiğini yazmış zaten. Neyse
-
kaanterzi oğluna bir tweet at sorun çözülür, yalnız akıllım güvendeye başka firma bakıyordu en son, sözleşmeni göndermişlerdir ama hangi adrese gitti onu teyit et bence, en fazla 1 hafta içinde teslim ediliyor
-
Sosyal medya üzerinden şikayette bulunursan daha hızlı çözüm üretileceğini düşünüyorum. sikayetvar'a filan yazmanı tavsiye ederim.
-
DJ_Alper bunu yazdı
15 yıllık Telsim kullanıcısıyım 5 gün önce turkcell e geçtim şimdiye kadar niye geçmediğim için kendime kızdım amk.
kafam rahat hayat güzel turkcell akedemiden kpss felan çalışıyom sınırsız fizzy var bir türlü bitiremediğim hala 16 gb internetim var gelecek ayda gelecek hem devrediyo hem duruyo felan 4g ile arabada tv felan iziliyom auxdan veriyom sesi interneti bitirmek için
aradığımda leb demeden çorum diyen temsilcim var adımı soy adımı yazmadan direkt maillimden destek veren temsilcim var nfc sistemini anlatmaya çalışıp anlamayan temsilciler ücretsiz sim kart değişimi için gittiğim ukala bayiler para isteyen bayiler yok şikeyetlere 10 günde dönen yok
sabah 5:30 da müşteri hizmetlerini aradığımda karşımda esneyen call center görevlisi değil çakı gibi temsilcim var (güne erken başlarımda)
numarayı taşıyacağım deyip iş yerine gelip beni bayi ye kadar yormayan kartımı adreste teslim eden hizmet var
rahatım yani 40 vereceğime 50 veriyorum hizmet alıyorum
Ben memnunum arkadaş Ha tutup telefon almadım telefonu vodafone dan aldım ama arıza düşme kalkma olmladığı için o kategoride değerlendiremeyeceğim
Marka höduüü bi adam degilim ama ailemden 2 kisi aveali babamla bende turkcelliyim ve babamla benim kafalarimiz rahat
-
Vodafone'nun müşteri hizmetleri kısmı taşeron. İşini bilen adam yok yani. Firma geliyor Vodafone'a benim atıyorum 500 tane müşteri hizmetleri elamanım var hop santrali kuruyorlar bizde o elamanlarla konuşuyoruz. Tabi elamanın zikinde olmadığımız için çıldırmanız olası.
Turkcell ise kendi elamanlarını yetiştiriyor. Turk Telekom yani Avea'yı işyerinde çekmiyor diye 2-3 yıldır kullanmadım bi şey diyemem ama kullandığım dönem normaldi diyebilirim.
-
Bimcell kullanıyorum çok memnunum. 7 gb internet her yöne 900 dk 500 sms Bimcell ile sınırsız 33 TL .Vodafone kadar kalite değil ama mutluyum :)) Hemde kontörlü
-
fthyvz bunu yazdıAusten bunu yazdı
Sahtekarlığın 1 tanesi de o. Online olarak mail göndermiyorlar. Sebebi bence takibinin kolay olması. Sadece fax ya da eve posta gönderiyorlar. Ben 27 yaşımdayım. 9. sınıftan beri turkcell kullanıyorum( 15 yaşımda olsam 12 sene eder). Bende bu sene ye kadar memnundum çünkü böyle sorunlarım olmamıştı. Turkcell in benim 10 lirama gözünü dikme meselesine gelirsek hatları herkese bedava yapınlar o zaman, benim normal tarifem 35 lira almasınlar onu mesela. Olay benim 10 liram değil zaten. 30 milyon turkcell müşterisinden benim gibi kazıklanan 100 000 kişi vardır( nerden biliyorum dersen forumlarda okudum araştırdım kemdimce). 100 000x10= 1 trilyon para eder. Olaya çok kişisel bakıyosun. Ayrıca tavsiyelerin için saol dediğin şeylerin hepsini ben zaten yaptım ve yapmam gerekenleri biliyorum. Forumda amacım sadece kullanıcıları uyarmak. Yazdığın şeylere bakılırsa da sanki turkcell e sponsor olmuşsun gibi hisstettim.
Turkcell bana sponsor oldu hocam. Bende o kadar para yok.
Sen de olaya kişisel bakıyorsun. Zaten kişisel yorumlamak dışında da pek bir opsiyonumuz olduğunu zannetmiyorum.
Bir yerde linç varsa karşı savunmanın da olabilme ihtimali var. Yoksa kimse yazmasın, sen direk başlığı aç yer yerebildiğin kadar. İstediğin gibi yaz, çiz, kötüle. İndekslendiğinde de mesajına denk gelen birisi senin araştırmaların gibi matematik hesabına girişip lekeye bir nokta daha ekleyiversin.