Türkié Değil, Türkiye Kazandı !
-
Böyle yazınca sevimli olduklarını zanneden özenti,gereksiz insanlar...
-
EmQceR bunu yazdı:
-----------------------------

şu resimlere bakın yaw bunların Anneleri babamaları yakınları yok mu nasıl oluo böle sokaklarda gezdiriolar kendilerini böyle sekilden sekile sokunca ne pok anlıolar yaw lan hadi foto cekıon o elınde elma ne
içimi dokum dedim yter la artık ne dir bu
-----------------------------Ulan şerefsizler insan olduğumdan utandırdı beni :|
-
konusurken de mi yazdiklari gibi konusuyorlar ? merak ettim simdi
-
Alayının A.Q demek istiyorum ama gerek site kuralları yüzünden gerekse bunlara onu bile layık görmediğimden demiyorum :)
-
Sitem edenlerin hangisi bu kurala uyoyor peki! Polemik amaçlı değil, sorgulayın bakalım.
-

mc by-ram (ortada)
ve
arkadaşı.
Yurdum kekolarından nacizane örnekler.
Özentiligin ilk formu.Daha sonra evrimleşiyorlar ve farklı formatlar altında hayat buluyorlar (apaci-tikky vs vs)
-
ExcaliburTBT bunu yazdı:
-----------------------------
chock haklu pir konhu :B
-----------------------------
bak exca, eleman napmış göbeene bu sana bişi hatırlatıyomu :|
-
ontedi bunu yazdı:
-----------------------------
Sitem edenlerin hangisi bu kurala uyoyor peki? Polemik amaçlı değil, sorgulayın bakalım.
-----------------------------Ben uyuyorum :I
-
Ben de uyuyorum kurallara ve imlâya da , bunu bilince ne olacak ?!
-
ya hacı alayının (A.Q) ya walla Goruntu kirliligi walla hepsı ya :@
Sınırım alayına zatı :D)):) nese ama bı murıtın de dedıı gıbı kızlarıda fena olabılıo bazen veya sole dıım
o OGLANlarda ne warsa bazı guzel kızlarda onlarla gezıo alalala :)))
