Türkié Değil, Türkiye Kazandı !
-
herkes kendisinden sorumludur, biz doğrusunu bilip doğrusunu yapalım da, elbet model alan olacaktır.
-

şimdi cold gelir derki " emo memo kayarım ben buna :| " :D:D:D:
-
Emo'ları sevmeme hatta nefret etmeme rağmen. Yukardaki emo hatunda olduğu gibi bazı emo hatunlarda çakılabilesi bir hava var ve bu hoşuma gidiyor . Ama sonuç olarak sorgusuz sualsiz mına koymak lazım bu tiplerin . Neyse ki benim olduğum yerde bunlardan yok.
-
Hatun güzelmiş de , bu fazla emo değil . Yani bildiğimiz gibi bazı emoların suratları gözükmüyor saçtan , gözükse bile makyaj kapatıyor . Bu hatun pek detaya girmemiş , pek bir tatlı çıkmış , ama koy g.tüne emo ne de olsa :)
-
JordanoR bunu yazdı:
-----------------------------
şimdi cold gelir derki " emo memo kayarım ben buna :| " :D:D:D:
-----------------------------olm cold degil alayımız kayarız buna, sonuçta vermesi önemli öle kolundan tutupta kaymak olmaz yakışık almaz kanaatineyim ahahaha :D
-
Tyler_Dayi bunu yazdı:
-----------------------------
JordanoR bunu yazdı:
-----------------------------
şimdi cold gelir derki " emo memo kayarım ben buna :| " :D:D:D:
-----------------------------olm cold degil alayımız kayarız buna, sonuçta vermesi önemli öle kolundan tutupta kaymak olmaz yakışık almaz kanaatineyim ahahaha :D
-----------------------------Dayı diyosa doğrudur. :b
-
Tyler_Dayi bunu yazdı:
-----------------------------
JordanoR bunu yazdı:
-----------------------------
şimdi cold gelir derki " emo memo kayarım ben buna :| " :D:D:D:
-----------------------------olm cold degil alayımız kayarız buna, sonuçta vermesi önemli öle kolundan tutupta kaymak olmaz yakışık almaz kanaatineyim ahahaha :D
-----------------------------ııı özgür abi şey ben adaya gelmiorm tırstım :F
-
Aq onun neresi emo :) Saç alttaki hatun gibi olmalı.
-
Emo ne lan...bu tipler ne olm boyle..tikkyler bile daha delikanli duruyor bunlarin yaninda :S ...zamaninda birkac tikky dovmustuk adana-gazipasa caddesinde hatta real kurd misafirim oldugunda denk gelse yine dovecektik :D..simdi bunlardan rast gelirse yine dalarim :D...sekle bak ya...
-
FireX bunu yazdı:
-----------------------------
Aq onun neresi emo :) Saç alttaki hatun gibi olmalı.
-----------------------------Buna harbi kayılır işte :D
