Türkié Değil, Türkiye Kazandı !
-
emo konusunda kufur edenlerin yazdiklarini okudukca rahatladim,
yemin ederimki tercuman olmussunuz dusuncelerime.
bi cok arkadaslik sitesinde mevcut bu tiplerden, suan a kadar Malatya da hic gormedim
ama gorursem kosarak sirtina tekme koyar kacarim valla.
(windows ingilizce oldugundan Tr karakter kullanamadim.)
-
Fakat emoluk bazı kızlara yakışıyor :)
-

Aneey Ne oluyo bu Gençliğe Anlamıyorumki, Vah vah yazık yahu, Güzelim Kızımız ne hale getirmiş kendisini.
Tüüü Yazıklar olsun size emi. Sanırım Anne babaları Ya yok yada bunlara Güç yettirmeyecek Durumdalar.
-
shockman bunu yazdı:
-----------------------------
Aneey Ne oluyo bu Gençliğe Anlamıyorumki, Vah vah yazık yahu, Güzelim Kızımız ne hale getirmiş kendisini.

-----------------------------
kız değil abi onlar -
AntiOksidan bunu yazdı:
-----------------------------
shockman bunu yazdı:
-----------------------------
Aneey Ne oluyo bu Gençliğe Anlamıyorumki, Vah vah yazık yahu, Güzelim Kızımız ne hale getirmiş kendisini.

-----------------------------
kız değil abi onlar
-----------------------------Bide Erkekmi Bunlar Alla alla Şok oldum yine, Yahu Bu Dünya daha beni ne kadar Şoke edecek bilmiyorum.
-
kadına el kalkarmı konusundada yazmıştım. aynı bu tiplerdendi işte kız.
ayy yaa canım şey istiyo ya böyle çok şeyim aman çok sıcak hava falan filan el kol hareketleri yapıp kendince tarzını özendirmeye çalışan binevi tarzı muhabbeti vardı kurstaki kızın. herkesin ortasında tokat attım yeter ulan her kurs günü çekilmiyor. ağladı tuvalete götürdüm yüzünü yıkadı sonrasında kendine geldi özür diledi olay bu...
insanlıktan çıkmayın. kendiniz olun.
-
shockman bunu yazdı:
-----------------------------AntiOksidan bunu yazdı:
-----------------------------
shockman bunu yazdı:
-----------------------------
Aneey Ne oluyo bu Gençliğe Anlamıyorumki, Vah vah yazık yahu, Güzelim Kızımız ne hale getirmiş kendisini.

-----------------------------
kız değil abi onlar
-----------------------------Bide Erkekmi Bunlar Alla alla Şok oldum yine, Yahu Bu Dünya daha beni ne kadar Şoke edecek bilmiyorum.
-----------------------------Abi bu erkek de olmayabilir:-) Ben emin olamadım pek. Soyle boyle diyolar bunlar icin ama bilemiyorum artık...
-
bayzin bunu yazdı:
-----------------------------snnyk bunu yazdı:
-----------------------------
Arkadaş biz Anadolu evladıyız...Hayatımda jöle bile kullandığım çok nadirdir :|
toz toprak yutarak büyüdük biz
babam beni şehre götürüp mağazadan yeni pantolon alırdı mağazadan çıkıp eve gidene kadar
pantolan diye bişey kalmazdı..
konuya gelelim üst taraftaki veled-i zina nın yaşı 11-12-13 en fazla 14 tür.
ve büyük ihtimalle eğer Türkiye de yaşıyorsa metropol şehirlerden birinde yaşıyodur.
Bahse girerim bu sıpa ailenin tek evladıdır ve büyük ihtimalle anne-baba ilişkisi bozuktur yada baba diye bişey yoktur
varsa bile yoktur.
geçen komşunun kızına denk geldim.. 16 yaşında kızcağız gözlerine siyak siyah bişiler sürmüz saç baş o biçim
osmanlı tokadını bi çakmışım komşu kızı o biçim asansörde tuttum kızı kulağında götürdün annesi
2 de annesi çaktı teşekkür etti. madem kız 5. kattan zemin kata inene kadar gözlerini boyamış saçlarını
obiçim yapmış.. elime sağlık
-----------------------------Hocam senin yorumda tam tadında ya :)
-----------------------------
eywallah gözüm :| -
nerde boynu bükük bir TiKKY görsen
hor görme kim bilir ne kuyruk acısı vardır
o TiKKY halined ne sırlar gizli
o'nu bu hallere bir koyanvardır
belki Fahişe Gibi y*rrk derdi vardır ^^
sınava gidicem 7 de ve ben hala tbt de takılıyorum :)
-
media_center bunu yazdı:
-----------------------------
DarkF4Te bunu yazdı:
-----------------------------
siganfu çok doğru yere değinmişsin (:
Harbiden Soruyorum Sayın Müridler Nereli Bunlar ?
-----------------------------
Bunların Yeri Yurdu Bellidir Zaten .Bunlar Herkesle Takılmazlar Köşede Bir Yerde Toplanırlar.Bunları Gören Kro Kardeşlerim Bunların Kız cinslerini Beğenir Onlara Veriyo Banada Verir Diye Emo Olur.Yani Şahsen Benim Arkadaş Var Kahvede Okey Atardık Şimdi Çocuğa sittiri Çektim .Çünkü O BİR EMO OLDU.
-----------------------------
hoca naptın ya .:))) koptm valla (walla degil bak valla )):))
