folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Türkler Kadar Gerizekalı Bir Millet Daha Varmı Acaba?



Türkler Kadar Gerizekalı Bir Millet Daha Varmı Acaba?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ByALeX
    ByALeX's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek
    Bizde Msnden ArkadaşLarı Uyardık Boşuna Hit Yapmayın Die, Youtube de ipNeLik Yapıor, Çok Şikayet YapıLdı Ancak Video KaLdırıLmadı..
    Bi Türk Arkadaşta OnLar Hakkında HazırLamıştı Bi Video Ama KaLdırmışLar ( http://www.youtube.com/watch?v=Zkg9jI6V2Bs )

    BunLar Şerefsiz DeğiLLerde NedirLerrrrrrr :@

    Alim ile Sohbet Etmek Zümrüt ile incidir, Cahil ile Sohbet Etme Günde Bin Can incitir. Alim ile Sohbet Etmek Mertebe, Cahil ile Sohbet Etme Dönersin Merkebe, Eşek Alim Olmaz Kitap Taşımakla Tekkeye, insan da Hacı Olmaz Gitmekle Mekkeye.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    İnce Memed
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek
    Rene hocam hatirlarsin gecmistede bu tur uyarilari cok yaptin ama degisen birsey olmadi.Bu youtube isini ilk olarak internethaber.com dan ogrendim adamlar link vermis linke girmeden direk youtube contact bolumunden ingilizce sikayet niteliginde mail yazdi....interneti kullanmak var ,interneti bilincli kullanmak var.

    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kokainman
    kokainman's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2006
    Erkek
    Türk milleti asla ve asla gerizekalı deildir hoca.sadece bi bölümü cahildir.işte bu halkımızın aptal bölümünü oluşturanlar yüzünden adsl in ucuzlamasını istemiyorum.isteyemiyorum...

    ... sorcerer & musket ...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    decameron
    decameron's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Bilgi/Destek Madalyası Savaş Madalyası
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2003
    Erkek
    internethaber.com un verdiği haberlerin büyük çoğunluğu saçmalık derecesinde.

    Etinden korkanın kemiğini sikeyim!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nikoteen
    Nikoteen's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Temmuz/2005
    Erkek
    hoca iyi güzel hoş demişsinde bence düşünmeden açmışsın bu topiği bi anlık kızgınlıktan kaynaklanmış.

    Şimdiii Evet bu video meşhur oldu bir çok insan tarafından izlendi ama neticede çağrılar yerini buldu ve türk milleti bu tür şakrabanlıklara,galyana getirmelere pabuç bırakmayacağını gösterdi.Şimdi bu haber nette Türklerin Ata"sının komik videosu,Gay Atatürk etc. diye mi çıkıcak sanki ? HAYIR !!! Türkler Ata"sına sahip çıktı diye çıkacak çünkü bizim you tube adminlerine gönderdiğimiz yüzlerce mail sayesinde silindi o video adam bizden tırsıpta silmedi adminler uyardı herifte ulan adminler silerse hepten göt olurum Ata"sına sahip çıktı adamlar tum dunya gordu sildirtiler der dedi vee kendi sildi ama sonuçta o video; Türkler Ata"sına sahip çıktı diye meşhur oldu ve O senin o binlerce salak dediğin aynı milletten olmaktan utandığını söylediğin adamların yolladığı mailler sayesinde silindi.

    Sahip çıktığımız ve sonuna kadar da çıkacağımız M.Kemal ATATÜRK"ün de dediği gibi Türk, " ÖĞÜN" ,Çalış,Güven !

    İyi ki Türk"üm ve bununla utanmıyor GURUR DUYUYORUM !

    Troubles'll come & they'll pass
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek
    Kac tane ulusal televizyonda haberi cıktı, üstüne üstlük binlerce internet sitesinde haberi cıktı, radyolarda söylendi, gazetelerin bu günkü baskısında yer aldı...

    400.000 den fazla hit aldı....

    Atamıza bölemi sahip cıktık :)))

    Daha dur.. Olay bu kadar büyümüşken, o videoların aynısı download edenler tarafından tekrar ve aynı isimle yüklendiğinde olacakları gör sen...

    Sanıyorum kendi atasözümü yaptım, kaynak belirterek kullanabilirsiniz. 10.05.2013 tarihli google arama sonucu : Aradığınız - "herşeyin hayırlısı rampanın bayırlısı" - ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil. Not : Söyleyeni belli olduğu için(Ben) atasözü değil, özlüsöz oluyormuş, dolayısı ile kendi özlüsözümü yapmış oldum :)
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nikoteen
    Nikoteen's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Temmuz/2005
    Erkek
    Bizde her seferinde sildiririz hacı merak etme sen !

    Troubles'll come & they'll pass
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kreston
    Kreston's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 28/Aralık/2002
    Erkek
    Bizde her seferinde sildiririz hacı merak etme sen !

    -------------------------------------------------------------

    Eğer böyle bir mantığın varsa merak etmemek elde değil. Hadi youtube a engel oldun diyelim. Yarın bir gün başka bi adam kendi sitesinde yayınlarsa o videoyu ? Bu sefer de adama mı mail atıcaksın tepki niyetine :) Hadi onu da engelledin ya diğerleri ?

    Bu durumda böyle şeylerin reklamını yapmamak mı daha mantıklı yoksa yapıp ta sonuçlarına katlanmak mı ? Ayrıca bunlar sizin katlanamayacağınız sonuçlar.

    Zimbabwe
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaxDreameR
    MaxDreameR's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    Bizde her seferinde sildiririz hacı merak etme sen !
    --------
    cidden garip ve çok saçma bi bakış acısı gibi geldi...
    aynı şeylerden banada geldi hatta rene'nin yazdıı yazıyı bi arka attım o linki bana atınca...yazık cidden çok bilinçsiz bi milletiz,,

    " ' "
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nikoteen
    Nikoteen's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Temmuz/2005
    Erkek
    eee topiği açan kim nede olsa :)

    Troubles'll come & they'll pass
Toplam Hit: 8018 Toplam Mesaj: 74