UFO'lar 120 Türk'ü Kaçırdı !
-
gönüllüyüm benide kaçırsınlar
-
CasTeaL bunu yazdı:
-----------------------------
Yeni bir din çıkması muhtemel
-----------------------------Yok böyle bir mantık... Salak mısın yoksa taklit mi yapıyorsun?
-
Bizim şeyhide kaçırmışlardır bunlar =)
Zaten ben biliyorum holy i kaçırıp chip taktıklarını.O yüzden bu zeka =)
-
CasTeaL bunu yazdı:
-----------------------------
Yeni bir din çıkması muhtemel
-----------------------------
Sendende başka bi yorum beklenmezdi zaten. -
Saçmalığa bakın yahu,
-
BlackApple bunu yazdı:
-----------------------------
mersinde geçen farklı günlerde 3 ufo gördüm sahil kesiminde hilton tarafları hep gece geliyolar genelde yada gündüz farkedemiyoruz
-----------------------------
Eline sapan al nöbette bekle hoca : ) -
attackatak bunu yazdı:
-----------------------------
CasTeaL bunu yazdı:
-----------------------------
Yeni bir din çıkması muhtemel
-----------------------------Yok böyle bir mantık... Salak mısın yoksa taklit mi yapıyorsun?
-----------------------------Benim o yorumdan anladığım yalancı bir tarikat gibi din çıkmasıdır. Yoksa casteal hak dinden bahsetmez heralde :S
-
narcobs bunu yazdı:
-----------------------------
BlackApple bunu yazdı:
-----------------------------
mersinde geçen farklı günlerde 3 ufo gördüm sahil kesiminde hilton tarafları hep gece geliyolar genelde yada gündüz farkedemiyoruz
-----------------------------
Eline sapan al nöbette bekle hoca : )
-----------------------------hocam o gelen isik olmasin sakin ? bazi buyuk hotellerde falan isik koyuyolar gokyuzune vuruyo :) bi sag bi sol yapiyo ...
bende bi ara burda gordum sandim bi gece sora baska bi yere tasindim her gece gormeye basladim :) anladim ki casinonun isigiymis o goge vuruyomus
-
buyursun gelsinler siper alır çarpışırız Türküz biz ::):):):):)
-
attackatak bunu yazdı:
-----------------------------
CasTeaL bunu yazdı:
-----------------------------
Yeni bir din çıkması muhtemel
-----------------------------Yok böyle bir mantık... Salak mısın yoksa taklit mi yapıyorsun?
-----------------------------eger bu uzaylı muabbetlerine devam ederlerse dediği dogru olcak. sanırım 2012 den sonra cizcekleri senaryonun bu olması çok yüksek.
