folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Unutmak...Unutmayı Başarmak ?



Unutmak...Unutmayı Başarmak ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    umit
    umit's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2007
    Erkek

    swordfish bunu yazdı:
    -----------------------------
    yokki böyle anlatacağım kimse bi tbt var işte :(
    -----------------------------

    ara konuş! böle böle de içinde kalmasın en azından 


    le le le sakine
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    eXeLanS
    eXeLanS's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2002
    Erkek

    Unutmak gerçekten zor.

    7 sene birlikte olduktan sonra ayrıldık..

    Hergün benim için ızdırap oldu..

    Aklımdan hiç çıkmıyor..

    Birde facebookta geçen resimlerini gördüm evlenmiş, çocuğuda olmuş hepten delirdim..

    En sonunda hepsini öldürecem en sonda kafama sıkacam bu gidişle..

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    swordfish
    swordfish's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2007
    Erkek

    mrphs bunu yazdı:
    -----------------------------

    ara konuş! böle böle de içinde kalmasın en azından 


    -----------------------------

    Ne konuşacam abi konuştukca beni delirtmek çıldırtmak kıskandırmak için elinden geleni yapıyor.Konuşulan konuşulmuş herşey zamanında


    Eskişehirin göbeğinde tecavüze uğrayan Rapci gençler : http://www.youtube.com/watch?v=248MKazGlpo&feature=plcp
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    swordfish
    swordfish's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2007
    Erkek

    eXeLanS bunu yazdı:
    -----------------------------

    Unutmak gerçekten zor.

    7 sene birlikte olduktan sonra ayrıldık..

    Hergün benim için ızdırap oldu..

    Aklımdan hiç çıkmıyor..

    Birde facebookta geçen resimlerini gördüm evlenmiş, çocuğuda olmuş hepten delirdim..

    En sonunda hepsini öldürecem en sonda kafama sıkacam bu gidişle..


    -----------------------------

     

    Al bitane daha benim gibi.. En azından bizimki henüz evli değil..

    Allah yardımcın olsun kardeşim..


    Eskişehirin göbeğinde tecavüze uğrayan Rapci gençler : http://www.youtube.com/watch?v=248MKazGlpo&feature=plcp
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mektepli
    mektepli's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2005
    Erkek
    kızların peşinde koşma paran biter, paranın peşinden koş kız bitmez. ne alakaysa. burdan kendine güzel bi ders çıkarabilirsin kanımca. ama işin teknik boyutlarında sana yardımcı olamam.

    We can be more, we can be much more.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baron_27
    baron_27's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    terapi mod on :

    insan unutmaz, ilerde üstü kapanır. ancak; böyle durumlarda yenilgiyi kabul etmek gerekir, bikere o birdaha geri gelmez, bunu sakın düşünme, yok geldi yok gelecek dersen unutma süren uzar da uzar.. sileceksin. onu başkasıyla hayal et ozaman belki içinde kin oluşur, ve bi nebze unutursun, ve bu yenilgi sana hırs kazandırmalıdır, bazı şeyleri başarıp daha iyi yerlere gelip, onun ileride seçeceği kişilerden daha iyi olmalısın ve o seni görünce pişman olmalı böyle için soğur. mesela çalış okuyosan bitir, mesleğini eline al hep iyiye azim et, senden iyisini bulamayacak ama seni görünce de bitik bişekilde görmesin. pişman olsun.

    ne olursa olsun bu dünyada kimseye bağlanmayacaksın! tek olacaksın herzaman, hayatını başkaları olmadan yaşamayı öğrenmelisin, kimseye muhtaç olmayacaksın, (Allah'tan başka) o olmassa ben bir hiçim demeyeceksin (böyle bir şiir vardı sanırsam :P) işte öyle..


    ///______________
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    umit
    umit's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2007
    Erkek
    swordfish bunu yazdı:
    -----------------------------
    mrphs bunu yazdı:
    -----------------------------

    ara konuş! böle böle de içinde kalmasın en azından 


    -----------------------------

     

    Ne konuşacam abi konuştukca beni delirtmek çıldırtmak kıskandırmak için elinden geleni yapıyor.Konuşulan konuşulmuş herşey zamanında


    -----------------------------

     

     

    dene bi yinede bence son bi şans ver olursa olur olmazsa zaten kaybedicek bişeyin yok. yada yapcak bişy yok zamana bırakıp unutabilmek için dua ediceksin 


    le le le sakine
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    swordfish
    swordfish's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2007
    Erkek

    baron_27 bunu yazdı:
    -----------------------------

    terapi mod on :

    insan unutmaz, ilerde üstü kapanır. ancak; böyle durumlarda yenilgiyi kabul etmek gerekir, bikere o birdaha geri gelmez, bunu sakın düşünme, yok geldi yok gelecek dersen unutma süren uzar da uzar.. sileceksin. onu başkasıyla hayal et ozaman belki içinde kin oluşur, ve bi nebze unutursun, ve bu yenilgi sana hırs kazandırmalıdır, bazı şeyleri başarıp daha iyi yerlere gelip, onun ileride seçeceği kişilerden daha iyi olmalısın ve o seni görünce pişman olmalı böyle için soğur. mesela çalış okuyosan bitir, mesleğini eline al hep iyiye azim et, senden iyisini bulamayacak ama seni görünce de bitik bişekilde görmesin. pişman olsun.

    ne olursa olsun bu dünyada kimseye bağlanmayacaksın! tek olacaksın herzaman, hayatını başkaları olmadan yaşamayı öğrenmelisin, kimseye muhtaç olmayacaksın, (Allah'tan başka) o olmassa ben bir hiçim demeyeceksin (böyle bir şiir vardı sanırsam :P) işte öyle..


    -----------------------------

    Ya gelirse ????


    Eskişehirin göbeğinde tecavüze uğrayan Rapci gençler : http://www.youtube.com/watch?v=248MKazGlpo&feature=plcp
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    snnyk
    snnyk's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2007
    Erkek

    sosyal aktivilerini geliştir.

    bol bol sex yap

    damar parçalardan uzak dur

    yeni bi hatun şart 

     


    snnyk.com - code is poetry all that i know...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baron_27
    baron_27's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    sana hayır dediyse zaten gözünde küçülmüşsün demektir, bir insana değer verdiğin kadar senin değerin düşer. yani sen onun peşinde koştukça onun gözünde küçüleceksin küçüleceksin değersiz olacaksın. yani dönmesi imkansız demedi deme ibrahim. ve sen bunu kafana sokmadıkça daha çok ağlarsın.

    ///______________
Toplam Hit: 12557 Toplam Mesaj: 92