Unutmak...Unutmayı Başarmak ?
-
swordfish bunu yazdı:
-----------------------------
yokki böyle anlatacağım kimse bi tbt var işte :(
-----------------------------ara konuş! böle böle de içinde kalmasın en azından
-
Unutmak gerçekten zor.
7 sene birlikte olduktan sonra ayrıldık..
Hergün benim için ızdırap oldu..
Aklımdan hiç çıkmıyor..
Birde facebookta geçen resimlerini gördüm evlenmiş, çocuğuda olmuş hepten delirdim..
En sonunda hepsini öldürecem en sonda kafama sıkacam bu gidişle..
-
mrphs bunu yazdı:
-----------------------------ara konuş! böle böle de içinde kalmasın en azından
-----------------------------Ne konuşacam abi konuştukca beni delirtmek çıldırtmak kıskandırmak için elinden geleni yapıyor.Konuşulan konuşulmuş herşey zamanında
-
eXeLanS bunu yazdı:
-----------------------------Unutmak gerçekten zor.
7 sene birlikte olduktan sonra ayrıldık..
Hergün benim için ızdırap oldu..
Aklımdan hiç çıkmıyor..
Birde facebookta geçen resimlerini gördüm evlenmiş, çocuğuda olmuş hepten delirdim..
En sonunda hepsini öldürecem en sonda kafama sıkacam bu gidişle..
-----------------------------Al bitane daha benim gibi.. En azından bizimki henüz evli değil..
Allah yardımcın olsun kardeşim..
-
kızların peşinde koşma paran biter, paranın peşinden koş kız bitmez. ne alakaysa. burdan kendine güzel bi ders çıkarabilirsin kanımca. ama işin teknik boyutlarında sana yardımcı olamam.
-
terapi mod on :
insan unutmaz, ilerde üstü kapanır. ancak; böyle durumlarda yenilgiyi kabul etmek gerekir, bikere o birdaha geri gelmez, bunu sakın düşünme, yok geldi yok gelecek dersen unutma süren uzar da uzar.. sileceksin. onu başkasıyla hayal et ozaman belki içinde kin oluşur, ve bi nebze unutursun, ve bu yenilgi sana hırs kazandırmalıdır, bazı şeyleri başarıp daha iyi yerlere gelip, onun ileride seçeceği kişilerden daha iyi olmalısın ve o seni görünce pişman olmalı böyle için soğur. mesela çalış okuyosan bitir, mesleğini eline al hep iyiye azim et, senden iyisini bulamayacak ama seni görünce de bitik bişekilde görmesin. pişman olsun.
ne olursa olsun bu dünyada kimseye bağlanmayacaksın! tek olacaksın herzaman, hayatını başkaları olmadan yaşamayı öğrenmelisin, kimseye muhtaç olmayacaksın, (Allah'tan başka) o olmassa ben bir hiçim demeyeceksin (böyle bir şiir vardı sanırsam :P) işte öyle..
-
swordfish bunu yazdı:
-----------------------------
mrphs bunu yazdı:
-----------------------------ara konuş! böle böle de içinde kalmasın en azından
-----------------------------Ne konuşacam abi konuştukca beni delirtmek çıldırtmak kıskandırmak için elinden geleni yapıyor.Konuşulan konuşulmuş herşey zamanında
-----------------------------dene bi yinede bence son bi şans ver olursa olur olmazsa zaten kaybedicek bişeyin yok. yada yapcak bişy yok zamana bırakıp unutabilmek için dua ediceksin
-
baron_27 bunu yazdı:
-----------------------------terapi mod on :
insan unutmaz, ilerde üstü kapanır. ancak; böyle durumlarda yenilgiyi kabul etmek gerekir, bikere o birdaha geri gelmez, bunu sakın düşünme, yok geldi yok gelecek dersen unutma süren uzar da uzar.. sileceksin. onu başkasıyla hayal et ozaman belki içinde kin oluşur, ve bi nebze unutursun, ve bu yenilgi sana hırs kazandırmalıdır, bazı şeyleri başarıp daha iyi yerlere gelip, onun ileride seçeceği kişilerden daha iyi olmalısın ve o seni görünce pişman olmalı böyle için soğur. mesela çalış okuyosan bitir, mesleğini eline al hep iyiye azim et, senden iyisini bulamayacak ama seni görünce de bitik bişekilde görmesin. pişman olsun.
ne olursa olsun bu dünyada kimseye bağlanmayacaksın! tek olacaksın herzaman, hayatını başkaları olmadan yaşamayı öğrenmelisin, kimseye muhtaç olmayacaksın, (Allah'tan başka) o olmassa ben bir hiçim demeyeceksin (böyle bir şiir vardı sanırsam :P) işte öyle..
-----------------------------Ya gelirse ????
-
sosyal aktivilerini geliştir.
bol bol sex yap
damar parçalardan uzak dur
yeni bi hatun şart
-
sana hayır dediyse zaten gözünde küçülmüşsün demektir, bir insana değer verdiğin kadar senin değerin düşer. yani sen onun peşinde koştukça onun gözünde küçüleceksin küçüleceksin değersiz olacaksın. yani dönmesi imkansız demedi deme ibrahim. ve sen bunu kafana sokmadıkça daha çok ağlarsın.
