Unutmak...Unutmayı Başarmak ?
-
yani hoja unutamayacagin bi gercek zaman zman aklina gelir bu bi gercek ama baska birisini bularak sadece bu tkrar aklina gelme suresini uzatabilirsn.
-
'ben sana yanarken şimdi...sen kim bilir nerede üşüyorsun..'
-
arjen1905 bunu yazdı:
-----------------------------'ben sana yanarken şimdi...sen kim bilir nerede üşüyorsun..'
-----------------------------vay anasını yaaa.. hocam 10 numara sözmüş..
-
dumanemre bunu yazdı:
-----------------------------
bence hiç anlatmamalıydın içine biriktircektin içine atcaktın seneler geçsede...elbert birgün içindekiler patlayıp hafıza kaybından unutacaktın en garanti yolu idi sanırsam....
-----------------------------Böyle birşey gerçek olabilirmi ?
-
swordfish bunu yazdı:
-----------------------------4 sene dile kolay.Hayatının en güzel zamanını bir kızla geçiyorsun.Yaşadığın güzel anıların hattı hesabı yok...
Ama olmuyor işte ayrılırsın gün gelir..2 sene geçer ama unutamazsın..Ne başkasına ilgi duyabilirsin ne yeni bir ilişki düşünürsün..
Nası unutulur yokmu bunun bir yolu ?
Bir yolu olmalı unutmanın değilmi müridler ?
-----------------------------aynı durumdayım :|
-
swordfish bunu yazdı:
-----------------------------4 sene dile kolay.Hayatının en güzel zamanını bir kızla geçiyorsun.Yaşadığın güzel anıların hattı hesabı yok...
Ama olmuyor işte ayrılırsın gün gelir..2 sene geçer ama unutamazsın..Ne başkasına ilgi duyabilirsin ne yeni bir ilişki düşünürsün..
Nası unutulur yokmu bunun bir yolu ?
Bir yolu olmalı unutmanın değilmi müridler ?
-----------------------------
Çok basit dert ettiğin şeye bak :)Telefon numarasını mesajlarını sil. Telefonlarını açma.
Çektirdiğiniz onun çektiği ne kadar fotoğraf varsa sil yak. Öyle cd e çekeyim dursun kenarda olmaz. Mektup, hediye (maddi boyutu her ne olursa olsun) ne varsa hepsi çöpe. Evde onu hatırlatacak hiçbirşey bırakma. Bir takım hatıralarınız olabilir evde onun oturduğu yer falan (sen anladın), eşyaların hepsini değiştiremeyeceğine göre en iyisi eşyaların yerlerini değiştirmektir. Evini, odanı neyse artık baştan dizayn et.
Ortak arkadaşlarınızla elden geldiği kadarıyla görüşme.(konu kesinlikle ondan açılacaktır)
Onunla hatıranız olan kafe, rest. her nerelere gitmişseniz oralara gitme. Yeni yerler keşfet.
Yeni uğraş edin. spor vs vs. Kendine asla zaman ayırma yatağa yattığında köpek gibi yorgun olmalısınki onu düşünmeden uyuyabilesin
Onu unuttucam diye kasma, sadece onu düşünme, merak etme düşünmedikçe unutacaksın. (tecrübeyle sabittir)
-
Çok basit dert ettiğin şeye bak :)
Telefon numarasını mesajlarını sil. Telefonlarını açma.
Çektirdiğiniz onun çektiği ne kadar fotoğraf varsa sil yak. Öyle cd e çekeyim dursun kenarda olmaz. Mektup, hediye (maddi boyutu her ne olursa olsun) ne varsa hepsi çöpe. Evde onu hatırlatacak hiçbirşey bırakma. Bir takım hatıralarınız olabilir evde onun oturduğu yer falan (sen anladın), eşyaların hepsini değiştiremeyeceğine göre en iyisi eşyaların yerlerini değiştirmektir. Evini, odanı neyse artık baştan dizayn et.
Ortak arkadaşlarınızla elden geldiği kadarıyla görüşme.(konu kesinlikle ondan açılacaktır)
Onunla hatıranız olan kafe, rest. her nerelere gitmişseniz oralara gitme. Yeni yerler keşfet.
Yeni uğraş edin. spor vs vs. Kendine asla zaman ayırma yatağa yattığında köpek gibi yorgun olmalısınki onu düşünmeden uyuyabilesin
Onu unuttucam diye kasma, sadece onu düşünme, merak etme düşünmedikçe unutacaksın. (tecrübeyle sabittir)
-----------------------------Bu Dediklerinin bir çoğunu yaptım..Ama nedense resimlere eşyalara dokunmya kıyamıyor insan..
-
Aşk (Acıya Şikayetsiz Katlanmak.) tır sen başta kabul etmişin bütün bunları. Bundan sonra yapabileceğin sadece onun hatıralarıyla yetinmek olur. kendini paralarsın belki 2 yıl daha böle gider. Enkazları ise hiç bitmez uğraşma. Ancak bu seni daha olgunlaştıracaktır. Bu dünyada değerli olan tek şeyde artık senin için değersiz olunca sen tam bir ölü olacaksın yaşayan bir ölü. Kendini öteki tarafa hazırlaman için büyük bir fırsat ve Müthiş derecede huzur verici. Mevla böle insanları kendine saklar o yüzden kavuşmaz bu aşıklar sonra içindeki aşk Allaha yönelir ve ilahi aşka erersin eğer gerektiği gibi davranırsan...vs
-
swordfish bunu yazdı:
-----------------------------bambam66 bunu yazdı:
-----------------------------swordfish bunu yazdı:
-----------------------------bambam66 bunu yazdı:
-----------------------------
aşık adam kız gidip başkasıyla evlenmediği sürece unutmaz belki inanmıyacaksın ama gerçekten doğru söylüyorum biz seninle aynıdurumda sayılırız gerçi durum biraz farklı ve ister inan ister inannma ben benimkızı kaçırmayı dşünüyorum biriyle evlenmeye nişanlanmaya felann kalkarsa ozaman ben konu açarım kızı kaçırdım ne halt yiycem şimdidiye ozamanda sen akıl verirsin nasip
-----------------------------İstanbuldaysan kaçırmak için araban ve şöförün benden :D
-----------------------------kardeş mersindeyim senböyle makara yapıyon ama kaçırınca görürsün
-----------------------------Makara yapanın ta götüne koyum.....Çok ciddiyim ve buda çok ciddi bir konu
-----------------------------hocam ben mersindeyim ama kızı kaçıracağım zaman nereye gideceğimi daha ayarlıyamadım sen istanbulda kalacak yer ayarlıya bilirmisin kızı kaçırmama şuan nerden baksan 1.5-2yıl var zaten kızı 15 günlüne kaçırıcam 15 gün sonunda hala benimle olmak istemiyorsa zorla güzellik olmaz kızı kendi elimle evinin kapısının önüne bırakırım sonra isterse gider karakola teslim olurum
-
keşke unutmakta sevmek kadar kolay olsa 2 yıldır bende görmüyorum ama hala onun gelmesını beklıyorum ınsan sevınce unutamıyor
