Vücut Geliştirme(Doğal)
-
http://www.bodyforumtr.com/vbforum/proteinler/weider-premium-whey-protein-11713.html
http://www.bodyforumtr.com/vbforum/proteinler/dymatize-iso-100-a-23092.html
burda da türk kullanıcı yorumları var. bi gözat istersen içeriklerini karşılaştır mutlaka sana ne lazım öncelikle onu belirle. alacağın üründe soyanın hiçbir içeriği olmasın. soya yağı genelde eser miktarda bulunur ama bunu da belirtir üreticiler. östrojen salınımını tetikleyen bir madde olduğu için pek faydalı değil erkek için:D
-
KrypT bunu yazdı
Sana gayet yakınımızdan bir örnek göstereyim;
Hiç sevmem ama örnek teşkil ettiği için; Murat Boz.
Geçen sene: http://www.objektifhaber.com/murat-bozun-memeleri-olay-oldu-132810-haber/
Şevkini kırmak istemem tabi, ama bu adamın muhtemelen kişisel antrenötü, diyetisyeni ve hatta aşçısı vardır. Eli de boş, her gün 2-3 saattir basmıştır salonda. Senin imkanlarını bilmiyorum ama, 9 ayda bunu başarman zor ama dediğim gibi harikalar yaratırsın.
Hocam ne kadar sürede yapmış bu vücudu bir bilgin varmı ?
Birde protein yozu falan kullandımı acaba
Lostgun tarafından 12/Tem/13 10:24 tarihinde düzenlenmiştir -
Hocalar peki bu protein tozlarını neye göre tercih ediyoruz. Bende başlayalı 2 hafta oldu.
takviye yapmak istiyorum bilgisiz olduğum için neye göre seçiceğimi bilmiyorum açıkcası
-
bazılarının içinde arsenik kadmiyum kurşun gibi şeyler varmış
ilerde kanser bile yapar bu tozlar adamı
zaten yabancı sitelerde kanserojen oldukları belirtilmiş -
Kardeş vucut nasıl bir şekilde ? uzun boylu zayıf veya orta boy kalıplı gibimi anlat
Orta boy kalıplı gibiyse çok kısa sürede sağlam vücut elde edersin fakat bıraktığındada çabuk gider çabuktan kastım 9 ay demişsin okadar sürede
zayıf uzunboyluyum diyorsan iş biraz zor çünki en zor gelişen ve geliştiğinde en estetik olan vucut bu bayağı bir yiyeceğine önem vermen gerekli bu durumda
Tavuk göğüsü don balığı felan bunlardada protein var kullanabilirsin
Peynir altu suyundan yapılmış protein tozunu kullanabilirsin doğal proteinden farkı yok
DaveReed : Saçmalıyorsun arsenik ne arasın bari steroid felan diyeseydinde attığın yalan tutarlı olsaydı biraz
srsr_mnyk tarafından 12/Tem/13 10:43 tarihinde düzenlenmiştir -
bu protein tozunun karacıgerede zararı varmıs aynı zamanda karacıgerı korumak ıcın bısey vardı bılen varmı
-
Wine bunu yazdı
Kardeş vucut nasıl bir şekilde ? uzun boylu zayıf veya orta boy kalıplı gibimi anlat
Orta boy kalıplı gibiyse çok kısa sürede sağlam vücut elde edersin fakat bıraktığındada çabuk gider çabuktan kastım 9 ay demişsin okadar sürede
zayıf uzunboyluyum diyorsan iş biraz zor çünki en zor gelişen ve geliştiğinde en estetik olan vucut bu bayağı bir yiyeceğine önem vermen gerekli bu durumda
Tavuk göğüsü don balığı felan bunlardada protein var kullanabilirsin
Peynir altu suyundan yapılmış protein tozunu kullanabilirsin doğal proteinden farkı yok
DaveReed : Saçmalıyorsun arsenik ne arasın bari steroid felan diyeseydinde attığın yalan tutarlı olsaydı biraz
Orta boylu kalıplıyım hocam ben
-
Lostgun bunu yazdıWine bunu yazdı
Kardeş vucut nasıl bir şekilde ? uzun boylu zayıf veya orta boy kalıplı gibimi anlat
Orta boy kalıplı gibiyse çok kısa sürede sağlam vücut elde edersin fakat bıraktığındada çabuk gider çabuktan kastım 9 ay demişsin okadar sürede
zayıf uzunboyluyum diyorsan iş biraz zor çünki en zor gelişen ve geliştiğinde en estetik olan vucut bu bayağı bir yiyeceğine önem vermen gerekli bu durumda
Tavuk göğüsü don balığı felan bunlardada protein var kullanabilirsin
Peynir altu suyundan yapılmış protein tozunu kullanabilirsin doğal proteinden farkı yok
DaveReed : Saçmalıyorsun arsenik ne arasın bari steroid felan diyeseydinde attığın yalan tutarlı olsaydı biraz
Orta boylu kalıplıyım hocam ben
tamam istediğin vucuda kısa sürede ulaşabilirsin salona yazıl oradaki hocayla görüş günlük alman gereken protein miktarını bulsun basit şekilde bulunuyorduda tam hatırlıyamadım kilonun 2 katımıyydı neydi neyse diyet + iyi çalışma + iyi dinlenme (diyet dediğim yağsız ve protein ağırlıklı beslenmen) çalışıcaksın
Salonda öyle çalışmalısınki her zaman üzerinde kas ağrısı olmalı yani spora ilk başladığında ağrı olurya o ağrı geçer bir kaç hafta sonra ozaman demelisinki daha ağır girmeliyim herzaman azda olsa kas ağrın olmalı hocayla konuş deki ben öyle süs olsun diye gelmiyorum gerçekten yapmak istiyorum bana güzel bir program hazırla de al programı uygula güzel beslen gerisi gelecektir zaten
-
Wine bunu yazdı
Kardeş vucut nasıl bir şekilde ? uzun boylu zayıf veya orta boy kalıplı gibimi anlat
Orta boy kalıplı gibiyse çok kısa sürede sağlam vücut elde edersin fakat bıraktığındada çabuk gider çabuktan kastım 9 ay demişsin okadar sürede
zayıf uzunboyluyum diyorsan iş biraz zor çünki en zor gelişen ve geliştiğinde en estetik olan vucut bu bayağı bir yiyeceğine önem vermen gerekli bu durumda
Tavuk göğüsü don balığı felan bunlardada protein var kullanabilirsin
Peynir altu suyundan yapılmış protein tozunu kullanabilirsin doğal proteinden farkı yok
DaveReed : Saçmalıyorsun arsenik ne arasın bari steroid felan diyeseydinde attığın yalan tutarlı olsaydı biraz
protein powder arsenic and lead yaz bakalım google a
sen kimsinki amerikalıların test yaptırdığı tozlarda bulduğu maddeye ne arasın diyorsun amk
aynen karaciğerede zararı var -
DaveReed bunu yazdıWine bunu yazdı
Kardeş vucut nasıl bir şekilde ? uzun boylu zayıf veya orta boy kalıplı gibimi anlat
Orta boy kalıplı gibiyse çok kısa sürede sağlam vücut elde edersin fakat bıraktığındada çabuk gider çabuktan kastım 9 ay demişsin okadar sürede
zayıf uzunboyluyum diyorsan iş biraz zor çünki en zor gelişen ve geliştiğinde en estetik olan vucut bu bayağı bir yiyeceğine önem vermen gerekli bu durumda
Tavuk göğüsü don balığı felan bunlardada protein var kullanabilirsin
Peynir altu suyundan yapılmış protein tozunu kullanabilirsin doğal proteinden farkı yok
DaveReed : Saçmalıyorsun arsenik ne arasın bari steroid felan diyeseydinde attığın yalan tutarlı olsaydı biraz
protein powder arsenic and lead yaz bakalım google a
sen kimsinki amerikalıların test yaptırdığı tozlarda bulduğu maddeye ne arasın diyorsun amk
aynen karaciğerede zararı varZararı varmı yokmu şimdi?
