

Windows 7 Beta (Hala Dağıtımı Başlanmadı)
-
http://www.microsoft.com/windows/windows-7/
Bu sitenin bana ss'ini çekip verebilirimsiniz lütfen ? Site şuan çokmüş durumda sadece title geliyor başka bişey gelimyor ya :(
-
Edit 1 : Ne zaman açılcak daha ya
-
windows 7 yi indirebilcen siteye ulaşılamıyo şu an
http://www.microsoft.com/windows/windows-7/default.aspx
-
arena-tr da betasini ( 7000 kusurlu bir surumuydu ) gormustum ben kullananlar wistanin hafifletil mis hali diyor 7 icin, bir nevi xp... yaklasik boyutu 2.4 gb kadar.. bilgilerinize sunarım...
-
Oyunlardaki fps artısı gercekten etkileyici..
Windows gercekten dogru yolda gibi gozukuyor..
Vistaya da kotu demek yanlıs olacakdır ama..Sadece biraz daha sistem somuruyor ama cogu kullanıcı bu somurmeyi yanlıs anlıyor mesela ram kullanımı gibi..
Vista aslında rami boş bırakmaz surekli dolu tutar diğer programlar için ..
8gb raminiz olsa bile 3-4gb ı vista tarafından kullanılacaktır cunku vista boş duran ram israfdır yolundan harekete çıkar..Bunun oncusu ise linuxtur..
-
win 7 nin teması wista teması performası iyileştirilmiş pek bişey beklemiyorum
-
32 bit: (2.4 gb)
http://download.microsoft.com/download/6/3/3/633118BD-6C3D-45A4-B985-F0FDFFE1B021/EN/7000.0.081212-1400_client_en-us_Ultimate-GB1CULFRE_EN_DVD.iso
64 bit: (3.2 gb)
http://download.microsoft.com/download/6/3/3/633118BD-6C3D-45A4-B985-F0FDFFE1B021/EN/7000.0.081212-1400_client_en-us_Ultimate-GB1CULXFRE_EN_DVD.ISO
keyler dağıtıma başladıydı yoğun ilgiden dolayı şuan kapalı
http://technet.microsoft.com/tr-tr/evalcenter/dd353205(en-us).aspx
illegal keyleri + sınırsız key+crackleri gogıldan bulabilirsiniz.
-
daha once kullananlar varsa.. tecrubelerini bir paylasssin bakalim.. nasil birsey kullandiklari sistem nedir? sistem kaynaklarini kullanim oranlari gibi ?
-
http://www.youtube.com/watch?v=iAJR5-mUCdA
bu görüntüler gerçekten windows 7 mi? bilen var mı?
eğer oysa süper masaüstüler bizi beklior :P
-
indiren oldu mu :| (up)