folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Xbox One X Vs PS 4 PRO Artı Ve Eksi Yönleri.



Xbox One X Vs PS 4 PRO Artı Ve Eksi Yönleri.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLyCat
    HoLyCat's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Erkek
    Caliber bunu yazdı

    Ps4 kırıldı ki bu bence bayağı bir artı puan demektir. Tam anlamıyla bir CFW yok lakin eli kulağında.

    Kırılan ps4 lerde online olma zorunluluğu var.

    evinde internetin yoksa kırık ps kullanamıyorsun.


    🆃🅰🅷🆁🅸🅱🅰🆃.🅲🅾🅼 - 🅷🅾🅻🆈 @Kaptan ın daha delikanlı olduğunu kanıtlayan şahsiyet ile tanıştım..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek
    HoLyCat bunu yazdı
    Caliber bunu yazdı

    Ps4 kırıldı ki bu bence bayağı bir artı puan demektir. Tam anlamıyla bir CFW yok lakin eli kulağında.

    Kırılan ps4 lerde online olma zorunluluğu var.

    evinde internetin yoksa kırık ps kullanamıyorsun.

    bide eski sürüm 5 oyun mu ne destekliyor

     

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RitmFarbRacourci
    RitmFarbRacourci's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Mart/2008
    Erkek
    Caliber bunu yazdı



    Konu Dışı:

    bâyâ`dır senide görmüyordum Forumda. Yaşıyon mu lan sen. (son cümleye Takılma. öyle Seslenesim geldi, uzaklardan.. ^^/)_// )


    I'şıkY'ılı;^^`) Zk't^^` RnSySyTk.Ödl.SpRtÇzBşBkYd Kryptia.agogE Sa'd-l'Suûd az.ç'k 'lmyn'Dşn Pnct'tnAnNttn Blgi,YpBlgi 'Ct'nDrm.CmdyDrm.MdrnDrm hRşYdşR ClptcPth'Strsm M'nPhs' Ld,X/Y YrYnZmnGrçklk,AlgBzklğ KrzFrst'tr Tiytr' Pugchv,Jtrn,İmmlmn,FllngLef,Pik' SuprmcySprrty CoBehTh elFnmno:NzrioRonldo AdnKy TkSs,TkHrf(?) .RtNsTk.KvMp.Mk.TrmDyn ScklkNmRzgr ŞkHcBy ccp.kky Snrlr'Çz SnaSnLzmsn 'NsnKsknçtr BgDppr.MagllnCl'ds.S'thCro's Ch'kW'ng CreazioneDiAdamo^^`, Arctrs.Spic' ArcScnd,YySnye TrbProp,TrbJet,TrbFan ~3.10^5km/sn~343m/sn ~900-1240m/snMacH RamJt,ScRamJt Przdi^^' Tbu.XL Prsek MAtv^^` mLAT G'dWllHnting(f). 3id't^^` TareZmenPr ParaMotor TrflrVArsİlşklr (-)+.(/)*,~ ZminŞkil . ..Bu imza @SubZero tarafindan degistirilmistir. "Bu kadar uzun karmakarisik bir imza yapma diye uyardim ama heeheeeey(^^D)_hey kim söylüyor, kim dinliyor." Imzanizi SubZero'ya bilgi vermeden degistirmeyiniz. Tesekkurler...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLyCat
    HoLyCat's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Erkek
    PanxeR bunu yazdı
    HoLyCat bunu yazdı
    Caliber bunu yazdı

    Ps4 kırıldı ki bu bence bayağı bir artı puan demektir. Tam anlamıyla bir CFW yok lakin eli kulağında.

    Kırılan ps4 lerde online olma zorunluluğu var.

    evinde internetin yoksa kırık ps kullanamıyorsun.

    bide eski sürüm 5 oyun mu ne destekliyor

     

    Yav hocam.

    salı günü tt den ps4 1tb alıcam.

    şimdi bu konuyu okuyunca resmen soğudum.

    1 : ben cd ile uğraşmak istemiyorum online oyun alıp oynamak istiyorum.

    2: her cd oyunun online satın alacağım bir sistemi varmıdır?

    3: kafam at götü gibi, bilgi verirmisin.


    🆃🅰🅷🆁🅸🅱🅰🆃.🅲🅾🅼 - 🅷🅾🅻🆈 @Kaptan ın daha delikanlı olduğunu kanıtlayan şahsiyet ile tanıştım..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek
    HoLyCat bunu yazdı
    PanxeR bunu yazdı
    HoLyCat bunu yazdı
    Caliber bunu yazdı

    Ps4 kırıldı ki bu bence bayağı bir artı puan demektir. Tam anlamıyla bir CFW yok lakin eli kulağında.

    Kırılan ps4 lerde online olma zorunluluğu var.

    evinde internetin yoksa kırık ps kullanamıyorsun.

    bide eski sürüm 5 oyun mu ne destekliyor

     

    Yav hocam.

    salı günü tt den ps4 1tb alıcam.

    şimdi bu konuyu okuyunca resmen soğudum.

    1 : ben cd ile uğraşmak istemiyorum online oyun alıp oynamak istiyorum.

    2: her cd oyunun online satın alacağım bir sistemi varmıdır?

    3: kafam at götü gibi, bilgi verirmisin.

    hocam ps de de xbox da da CD DVD BLURAY almayı unut. 

    kutulu oyunu almak için tek bir sebep olabilir koleksiner olmak.

    2. el satarım diyorsan 

    online satın aldığın oyunu da satabilirsin.  

    yeni hesap açıyorsun , oyunu satın alıyorsun , oynuyorsun , sonra hesabını satıyorsun.

    donanımhaber ve global forumlarda bunun ticareti dönmekte.  neden daha iyi ?  ID PASS satmak mı kolay ? yoksa letgo da ilan açıp birinin almaya gelmesini beklemek mi kolay ? 

     

    ayrıca cd li oyunlar genelde hep daha pahalıdır yani online store özellikle xbox dünyada en ucuz oyunları türkiye de satıyor , fakat D&R gibi yerler en yüksek fiyattan satıyorlar. çünkü kâr etmeleri gerekiyor. 

     

    şimdi örnek bir witcher 3 

    D&R fiyatı 

    witcher 3 xbox fiyatı

    witcher 3 playstation fiyatı

     

     

    aynı oyuna 2 katı para ödeyip  birde 2k oynamak var  birde  aynı oyunu daha iyi grafiklerle 4k oynamak ve daha az para ödemek var.

     

    Kendini sony e siktirmek isteyenlere siktirme diyecek halimiz yok hocam.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLyCat
    HoLyCat's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Erkek
    PanxeR bunu yazdı
    HoLyCat bunu yazdı
    PanxeR bunu yazdı
    HoLyCat bunu yazdı
    Caliber bunu yazdı

    Ps4 kırıldı ki bu bence bayağı bir artı puan demektir. Tam anlamıyla bir CFW yok lakin eli kulağında.

    Kırılan ps4 lerde online olma zorunluluğu var.

    evinde internetin yoksa kırık ps kullanamıyorsun.

    bide eski sürüm 5 oyun mu ne destekliyor

     

    Yav hocam.

    salı günü tt den ps4 1tb alıcam.

    şimdi bu konuyu okuyunca resmen soğudum.

    1 : ben cd ile uğraşmak istemiyorum online oyun alıp oynamak istiyorum.

    2: her cd oyunun online satın alacağım bir sistemi varmıdır?

    3: kafam at götü gibi, bilgi verirmisin.

    hocam ps de de xbox da da CD DVD BLURAY almayı unut. 

    kutulu oyunu almak için tek bir sebep olabilir koleksiner olmak.

    2. el satarım diyorsan 

    online satın aldığın oyunu da satabilirsin.  

    yeni hesap açıyorsun , oyunu satın alıyorsun , oynuyorsun , sonra hesabını satıyorsun.

    donanımhaber ve global forumlarda bunun ticareti dönmekte.  neden daha iyi ?  ID PASS satmak mı kolay ? yoksa letgo da ilan açıp birinin almaya gelmesini beklemek mi kolay ? 

     

    ayrıca cd li oyunlar genelde hep daha pahalıdır yani online store özellikle xbox dünyada en ucuz oyunları türkiye de satıyor , fakat D&R gibi yerler en yüksek fiyattan satıyorlar. çünkü kâr etmeleri gerekiyor. 

     

    şimdi örnek bir witcher 3 

    D&R fiyatı 

    witcher 3 xbox fiyatı

    witcher 3 playstation fiyatı

     

     

    aynı oyuna 2 katı para ödeyip  birde 2k oynamak var  birde  aynı oyunu daha iyi grafiklerle 4k oynamak ve daha az para ödemek var.

     

    Kendini sony e siktirmek isteyenlere siktirme diyecek halimiz yok hocam.

    Pazartesi u dönüşü ve xbox one x alır 4k zevkini çıkarırım.

    Edit:

    One x yerine one s alsam çok şey kaybedermiyim.

    deli gibi oyun oynayan birisi değilim. En fazla hafta sonu 2 3 saat oynarım.

    arada ciddi fiyat farkı var.

    HoLyCat tarafından 16/Haz/18 22:58 tarihinde düzenlenmiştir

    🆃🅰🅷🆁🅸🅱🅰🆃.🅲🅾🅼 - 🅷🅾🅻🆈 @Kaptan ın daha delikanlı olduğunu kanıtlayan şahsiyet ile tanıştım..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yalnizturk
    yalnizturk's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ağustos/2008
    Erkek

    Çocukken aldığım Ps2 yi saymazsak ilk konsolum xboxtı. Xboxın sadece kol olarak artısı var ikinci bir artı ben göremedim. Fiyatları ne zaman karşılaştırsam PS4 indirimlerdede normaldede daha ucuz oluyordu bir kez zaten Xboxta oyunlar dolar üzerinden ücretlendirilip TL ye çevriliyordu şimdi sistem değiştimi bilmiyorum. Xboxı satıp ps4 pro aldım.

    Kendimden örnek vermek gerekirse son teknoloji masaüstü sistemim var, xbox almak için hiç bir sebep göremiyorum, ama  PS4 tam bir  ekosistem. Verdiğim parayı Uncharted ve Last of Us ı bitirdiğimde aldığım hazla çıkardım. Birkez kim ne derse desin bir yanda Türkçe dublaj yada altyazılı exc. oyun yapan Sony var, diğer tarafta exc. uygulamasını kaldıran bir Xbox. Xbox’a gelen oyunu 1 yıl sonra bilgisayarımdan oynayabiliyorum. 

    Yine belirtmem gerekiyor ki bir tarafta o kadar istememize rağmen Alan Wake in yeni oyun yaptırtmayan Xbox varken diğer tarafta Last of Us 2 ile sesimizi duyan Sony var. 

    Bilgisayarı olanlara xbox kol almasını öneriyorum kolu aldıktan sonra xboxa ihtiyaç duyacaklarını sanmıyorum ama masaüstü kullanmıyorsanız düşünebilirsiniz.


    Ey Türk, Titre ve Kendine Dön! Üstte mavi gök çökmedikçe, Altta yağız yer delinmedikçe, Kim bozabilir senin ilini ve töreni!.. Bilge Kağan
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mutubilir
    Mutubilir's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Kasım/2014
    Erkek

    Arkadaş bir ton forum sitesinde (yerli/yabancı) yenişemedikleri konuya sen 2 kelimenle nokta koymuşsun maşallah. 

     

    Bence'de mc yiyenler asalak burgerking varken. Hem pepsi daha iyi hem soslar üstüne sıkmalık değil kutulu. Ama dünya üzerinde mc daha çok satılıyor. Ne yapayım şimdi ayağımı yere vura vura yemeyin mi diyeyim. Bırak kim ne isterse kullansın. Konunun ismini değişip değişip satıyorsun millete. Sktr et başka dert edin kendine

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek
    HoLyCat bunu yazdı
    PanxeR bunu yazdı
    HoLyCat bunu yazdı
    PanxeR bunu yazdı
    HoLyCat bunu yazdı
    Caliber bunu yazdı

    Ps4 kırıldı ki bu bence bayağı bir artı puan demektir. Tam anlamıyla bir CFW yok lakin eli kulağında.

    Kırılan ps4 lerde online olma zorunluluğu var.

    evinde internetin yoksa kırık ps kullanamıyorsun.

    bide eski sürüm 5 oyun mu ne destekliyor

    Yav hocam.

    salı günü tt den ps4 1tb alıcam.

    şimdi bu konuyu okuyunca resmen soğudum.

    1 : ben cd ile uğraşmak istemiyorum online oyun alıp oynamak istiyorum.

    2: her cd oyunun online satın alacağım bir sistemi varmıdır?

    3: kafam at götü gibi, bilgi verirmisin.

    hocam ps de de xbox da da CD DVD BLURAY almayı unut. 

    kutulu oyunu almak için tek bir sebep olabilir koleksiner olmak.

    2. el satarım diyorsan 

    online satın aldığın oyunu da satabilirsin.  

    yeni hesap açıyorsun , oyunu satın alıyorsun , oynuyorsun , sonra hesabını satıyorsun.

    donanımhaber ve global forumlarda bunun ticareti dönmekte.  neden daha iyi ?  ID PASS satmak mı kolay ? yoksa letgo da ilan açıp birinin almaya gelmesini beklemek mi kolay ? 

    ayrıca cd li oyunlar genelde hep daha pahalıdır yani online store özellikle xbox dünyada en ucuz oyunları türkiye de satıyor , fakat D&R gibi yerler en yüksek fiyattan satıyorlar. çünkü kâr etmeleri gerekiyor. 

    şimdi örnek bir witcher 3 

    D&R fiyatı 

    witcher 3 xbox fiyatı

    witcher 3 playstation fiyatı

    aynı oyuna 2 katı para ödeyip  birde 2k oynamak var  birde  aynı oyunu daha iyi grafiklerle 4k oynamak ve daha az para ödemek var.

    Kendini sony e siktirmek isteyenlere siktirme diyecek halimiz yok hocam.

    Pazartesi u dönüşü ve xbox one x alır 4k zevkini çıkarırım.

    Edit:

    One x yerine one s alsam çok şey kaybedermiyim.

    deli gibi oyun oynayan birisi değilim. En fazla hafta sonu 2 3 saat oynarım.

    arada ciddi fiyat farkı var.

    hocam one x için bir çok eski oyunun da grafikleri güçlendiriliyor , one s alsan evet şuan seni çok güzek şekilde idare eder fakat xbox one x in türkiye resmi fiyatı 2.800 TL di 2k ya indi şuanda bu fiyata böyle cihaz alma fırsatını da kaçırmamak gerekiyor bence.    playstation oyunlarındada yine ps4 için remastered yapılan oyunlar var xbox da da 4k için remastered yapılıyor ve büyük patchler ile grafik güçlendiriliyor. 

    yani bütçeyi çok zorlamayacaksa 1k daha verip x al arkana bakma uzun süre gider o.

     

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek
    yalnizturk bunu yazdı

    Çocukken aldığım Ps2 yi saymazsak ilk konsolum xboxtı. Xboxın sadece kol olarak artısı var ikinci bir artı ben göremedim. Fiyatları ne zaman karşılaştırsam PS4 indirimlerdede normaldede daha ucuz oluyordu bir kez zaten Xboxta oyunlar dolar üzerinden ücretlendirilip TL ye çevriliyordu şimdi sistem değiştimi bilmiyorum. Xboxı satıp ps4 pro aldım.

    Kendimden örnek vermek gerekirse son teknoloji masaüstü sistemim var, xbox almak için hiç bir sebep göremiyorum, ama  PS4 tam bir  ekosistem. Verdiğim parayı Uncharted ve Last of Us ı bitirdiğimde aldığım hazla çıkardım. Birkez kim ne derse desin bir yanda Türkçe dublaj yada altyazılı exc. oyun yapan Sony var, diğer tarafta exc. uygulamasını kaldıran bir Xbox. Xbox’a gelen oyunu 1 yıl sonra bilgisayarımdan oynayabiliyorum. 

    Yine belirtmem gerekiyor ki bir tarafta o kadar istememize rağmen Alan Wake in yeni oyun yaptırtmayan Xbox varken diğer tarafta Last of Us 2 ile sesimizi duyan Sony var. 

    Bilgisayarı olanlara xbox kol almasını öneriyorum kolu aldıktan sonra xboxa ihtiyaç duyacaklarını sanmıyorum ama masaüstü kullanmıyorsanız düşünebilirsiniz.

    hocam bence zaten en iyi konsol pc dir. zaten güçlü bir pc ye sahipseniz konsol almaya gerek yok fakat şuanda bu güçte bir pc toplamak için çok para gerekiyor.

    sadece dediğim gibi ekran kartı alsanız xbox ona x 2000 TL içindeki ekran kartı 2700-3000 TL bunun anakartı rami işlemcisi hafızası kasası bilmemnesi felan diye gider. 

     

    benim gibi i7 li bilgisayarı olan ama artık ekran kartı eskiyenler sırf oyun için ( yeni oyunları en yüksek grafikte oynamak için ) ekran kartına para verene kadar salona bir konsol alacaklarsa xbox almalıar diyorum.

     

    diğer tarafta ise hala xbox un exclusive anlayışının tüketici için daha iyi oldugunun farkına varamamışsınız. 

    adamlar kısıtlama koymuyor.  fakat sony koyuyor  

    microsoft kendi desteği ile yapılan oyunları diğer konsollara da en kötü pc ye de çikartıyor ki evinde konsolu olmayan da oynayabilsin 

    sony ise bencilin teki sadece bende oynayabilirsin diyor. 

Toplam Hit: 9114 Toplam Mesaj: 79
60 fps vr 4k sony playstation xbox ps4 pro one x