folder Tahribat.com Forumları
linefolder Eğitim & Ödev & Bilimsel Döküman
linefolder YGS 2010‘A Girecek Olan Müridler..



YGS 2010‘A Girecek Olan Müridler..

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nurk
    nurk's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2006
    Erkek

    MrAmor bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ölümüne kastığım söylenemez istemediğim zaman ders çalışmadım istediğim zaman çalıştım. Herkes gibi abartmadım. Az ve öz.

    Şuan öyle takılıyorum ne heycan var ne bişi tüm arkadaşlarım heycandan titriyolar korkuyolar bende aksine bişey yok mal mal orutuyorum müzik dinliyorum.

    Bursada giriyorum, Hürriyet Anadolu Lisesinde.

     


    -----------------------------

    aynen..

    aynı sorun bende de var :/ ben de dizi izliyorum :D


    [22817//kaanabak]
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    o6u2
    o6u2's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2008
    Erkek

    kerim bunu yazdı:
    -----------------------------

    ben

     

    İ.Ü Edebiyat Fakültesi Beyazıt Eminönü 4.kat A-01

    -----------------------------

     

    vaaay benim mekan :D

    arkadaşlar ygs midir lys midir her ne zıkkımsa bütün girecek arkadaşlara müridlere, müridlerin yakınlarına kısacası herkese başarılar diliyorum


    http://kocaer.me
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    XpertVision
    XpertVision's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2008
    Erkek

    bende bende bende :W

     

    kadir rezan has ilköğretimde gireceğim. başarılar beni geçmeyin ha :W

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hermes
    hermesthecat
    hermesthecat's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2007
    Erkek

    zevkine giricem bu sene eger olursa besyo hedefim

    neyse sınav yerım:  

    Adana yurt mahallesi

    bilmem ne ilköğretim okulu (okul adını hatırlayamadım)

    hadı hayırlısı


    az insan çok huzur. | https://dnscheck.tr
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Twitter
    Twitter's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ekim/2007
    Erkek

    haci zaten sen elinden geleni yaptıysan heycanlanacak bişe yok ...

    Bendede hiç heycan yok bütün sene pc de açtık gezdikte tv de izledik derste çalıştık vs kasmayın kendinizi ... :)

    Size Bi hikaye yazayım ...

    "Bir gün bir kelebek ve kırkayak varmış Kırkayak öylesine mükemmel dans ediyormuşki ayaklarının ihtişamı fevkaledeymiş bir gün kelebek ona hayranlıkla sormuş

    Önce hangi ayağınla dansa başlıyorsun kırkayak o anda afallamış ve ilk önce hangi ayağımı atıyım derken bütün ihtişam bozulmuş....... O yüzden derki mustafa

    oğlan der herşeyi oluruna bırakın pazar günü kendinizi kasmayın :D " xD


    Part Time Engineer, Full Time Dreamer ..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fatX
    fatX's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2007
    Erkek

    Bende gircem bu sene aslında hedeflerim vardı ama planlar değişti belki girerim belki girmem hiç çalışmadım zaten :/

    Yer olarak Bakırköyde bi ilkögretim okulu adını hatırlamıyorm :)


    Altan naptın oğlum :|
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Meliksah
    Meliksah's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Temmuz/2009
    Erkek

    istanbul üsküdar cumhuriyet lisesi...
    burda giren varsa pm atsın :P


    aa iyi olmuş lan. güncelleme yapayım imzaya bi ara :W
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    suKo
    suKo's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mart/2008
    Erkek

    Bende girecem ama ne biliyim pekte heycan yok.Fazla zor olucağını sanmıyorum bu sistemdeki ilk sınav keklikleri ürkütmek istemezler.


    Kafam oldu galiba:|
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Naacal
    Naacal's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    Şevket Pozcu Lisesi / Mersin

    aynı yerde olanları beklerimm çıkıştada mini buluşma olur.. (:

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hackworm
    hackworm's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2009
    Erkek

    bence zorluğu hakkında pek yorum yapmak dorğu değil basit diye bir söylenti dolaşıyor ama geçmiş össlerde de şok sınavlar olmuştu bunun da onlarda biri olmaması için ne neden war..

     

    suKo bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bende girecem ama ne biliyim pekte heycan yok.Fazla zor olucağını sanmıyorum bu sistemdeki ilk sınav keklikleri ürkütmek istemezler.


    -----------------------------

Toplam Hit: 9955 Toplam Mesaj: 76