YGS 2010‘A Girecek Olan Müridler..
-
geçenlerde ygs sınavını bilerek kolay yapılacağı söylenmişti bi arkadaş ortamında neymiş işte lys kayıt ücretleri daha pahalı olduğu için lys ye olan talebi artırıp türkiye bütçesine yardım amaçlı ygs kolay olucakmış :)
-
dersimlihacker bunu yazdı:
-----------------------------
geçenlerde ygs sınavını bilerek kolay yapılacağı söylenmişti bi arkadaş ortamında neymiş işte lys kayıt ücretleri daha pahalı olduğu için lys ye olan talebi artırıp türkiye bütçesine yardım amaçlı ygs kolay olucakmış :)
-----------------------------faztazi süper
-
Kayseri Fevziçakmak Lisesi --- Yeterince çalışmadım asıl hedefim PMYO 300 taban puanını gececeğim bu sınavda. ondan sonra PMYO sınavına kasacam. o olmazsa LYS de Sosyal ve Edebiyat çözüp Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Okumayı düşünüyorum...
-
Evyap end. mes. lisesi - Ayazağa/İST.
-
dersimlihacker bunu yazdı:
-----------------------------
geçenlerde ygs sınavını bilerek kolay yapılacağı söylenmişti bi arkadaş ortamında neymiş işte lys kayıt ücretleri daha pahalı olduğu için lys ye olan talebi artırıp türkiye bütçesine yardım amaçlı ygs kolay olucakmış :)
-----------------------------muhaha:D
-
o6u2 bunu yazdı:
-----------------------------
dersimlihacker bunu yazdı:
-----------------------------
geçenlerde ygs sınavını bilerek kolay yapılacağı söylenmişti bi arkadaş ortamında neymiş işte lys kayıt ücretleri daha pahalı olduğu için lys ye olan talebi artırıp türkiye bütçesine yardım amaçlı ygs kolay olucakmış :)
-----------------------------muhaha:D
-----------------------------kolay olacağı %100 ama sebeb bu değil :)
Sistem değiştiği için öğrencileri fazla zorlamayacaklar. sınav kolay olacak. 2. sınavı zor yapacaklar LYS yi
şahsi fikrim bu :)
-
ReDsEa bunu yazdı:
-----------------------------
o6u2 bunu yazdı:
-----------------------------
dersimlihacker bunu yazdı:
-----------------------------
geçenlerde ygs sınavını bilerek kolay yapılacağı söylenmişti bi arkadaş ortamında neymiş işte lys kayıt ücretleri daha pahalı olduğu için lys ye olan talebi artırıp türkiye bütçesine yardım amaçlı ygs kolay olucakmış :)
-----------------------------muhaha:D
-----------------------------kolay olacağı %100 ama sebeb bu değil :)
Sistem değiştiği için öğrencileri fazla zorlamayacaklar. sınav kolay olacak. 2. sınavı zor yapacaklar LYS yi
şahsi fikrim bu :)
-----------------------------hocam her sene çıkar bu geyikler geçen sene de son öss diye kolay yapacaklar diyorlardı gördük yani :D paçayı yırttık ama şükür
-
bende girecem :)
kolay zor farketmez :) alayına gider :) mat kolay olsun da gerisi sorun değil benim için :D
mat dışındakilerde 30 net standardını yakalımş durumdayım :D 25 falan da mattan yapsam allah bereket versin :D
bide
Balıkesir Karesi İlk Öğretim Okulu'nda girecem çay içmeye beklerim :D
Edit büdüt : Bide babamlar doktor yapçaz seni diye tuttrudular belki seneye bida girerim ozaman :F
-
o6u2 bunu yazdı:
-----------------------------
ReDsEa bunu yazdı:
-----------------------------
o6u2 bunu yazdı:
-----------------------------
dersimlihacker bunu yazdı:
-----------------------------
geçenlerde ygs sınavını bilerek kolay yapılacağı söylenmişti bi arkadaş ortamında neymiş işte lys kayıt ücretleri daha pahalı olduğu için lys ye olan talebi artırıp türkiye bütçesine yardım amaçlı ygs kolay olucakmış :)
-----------------------------muhaha:D
-----------------------------kolay olacağı %100 ama sebeb bu değil :)
Sistem değiştiği için öğrencileri fazla zorlamayacaklar. sınav kolay olacak. 2. sınavı zor yapacaklar LYS yi
şahsi fikrim bu :)
-----------------------------hocam her sene çıkar bu geyikler geçen sene de son öss diye kolay yapacaklar diyorlardı gördük yani :D paçayı yırttık ama şükür
-----------------------------hocam gecen senenin 1. bölüm sorularına zormu diyosun sen ? yoksa ikinci bölümlemi karıştırıyosun.
ben ömrüm hayatımda boyunca öyle kolay sorular görmedim.
-
MrAmor bunu yazdı:
-----------------------------
o6u2 bunu yazdı:
-----------------------------
ReDsEa bunu yazdı:
-----------------------------
o6u2 bunu yazdı:
-----------------------------
dersimlihacker bunu yazdı:
-----------------------------
geçenlerde ygs sınavını bilerek kolay yapılacağı söylenmişti bi arkadaş ortamında neymiş işte lys kayıt ücretleri daha pahalı olduğu için lys ye olan talebi artırıp türkiye bütçesine yardım amaçlı ygs kolay olucakmış :)
-----------------------------muhaha:D
-----------------------------kolay olacağı %100 ama sebeb bu değil :)
Sistem değiştiği için öğrencileri fazla zorlamayacaklar. sınav kolay olacak. 2. sınavı zor yapacaklar LYS yi
şahsi fikrim bu :)
-----------------------------hocam her sene çıkar bu geyikler geçen sene de son öss diye kolay yapacaklar diyorlardı gördük yani :D paçayı yırttık ama şükür
-----------------------------hocam gecen senenin 1. bölüm sorularına zormu diyosun sen ? yoksa ikinci bölümlemi karıştırıyosun.
ben ömrüm hayatımda boyunca öyle kolay sorular görmedim.
-----------------------------hocam 1. bölüm 2. bölüm diye ayırmadım =) yoksa o mat1ler, fen1ler çerez niyetine yenilecek sorulardı yani, genel baktım
