folder Tahribat.com Forumları
linefolder Eğitim & Ödev & Bilimsel Döküman
linefolder YGS 2010‘A Girecek Olan Müridler..



YGS 2010‘A Girecek Olan Müridler..

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Twitter
    Twitter's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ekim/2007
    Erkek

    geçenlerde ygs sınavını bilerek kolay yapılacağı söylenmişti bi arkadaş ortamında neymiş işte lys kayıt ücretleri daha pahalı olduğu için lys ye olan talebi artırıp türkiye bütçesine yardım amaçlı ygs kolay olucakmış :)


    Part Time Engineer, Full Time Dreamer ..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KGD
    KGD's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Nisan/2007
    Erkek

    dersimlihacker bunu yazdı:
    -----------------------------

    geçenlerde ygs sınavını bilerek kolay yapılacağı söylenmişti bi arkadaş ortamında neymiş işte lys kayıt ücretleri daha pahalı olduğu için lys ye olan talebi artırıp türkiye bütçesine yardım amaçlı ygs kolay olucakmış :)


    -----------------------------

    faztazi süper

     


    kgd
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hakkinen
    Hakkinen's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2007
    Erkek

    Kayseri Fevziçakmak Lisesi    --- Yeterince çalışmadım asıl hedefim PMYO 300 taban puanını gececeğim bu sınavda. ondan sonra PMYO sınavına kasacam. o olmazsa LYS de Sosyal ve Edebiyat çözüp Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Okumayı düşünüyorum...


    Kendini beğenmişlik, hakedilmelidir.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EmQceR
    EmQceR's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Kasım/2007
    Erkek

    Evyap end. mes. lisesi - Ayazağa/İST.


    ...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    o6u2
    o6u2's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2008
    Erkek

    dersimlihacker bunu yazdı:
    -----------------------------

    geçenlerde ygs sınavını bilerek kolay yapılacağı söylenmişti bi arkadaş ortamında neymiş işte lys kayıt ücretleri daha pahalı olduğu için lys ye olan talebi artırıp türkiye bütçesine yardım amaçlı ygs kolay olucakmış :)


    -----------------------------

    muhaha:D


    http://kocaer.me
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hakkinen
    Hakkinen's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2007
    Erkek

    o6u2 bunu yazdı:
    -----------------------------

    dersimlihacker bunu yazdı:
    -----------------------------

    geçenlerde ygs sınavını bilerek kolay yapılacağı söylenmişti bi arkadaş ortamında neymiş işte lys kayıt ücretleri daha pahalı olduğu için lys ye olan talebi artırıp türkiye bütçesine yardım amaçlı ygs kolay olucakmış :)


    -----------------------------

     

    muhaha:D


    -----------------------------

    kolay olacağı %100 ama sebeb bu değil :)

    Sistem değiştiği için öğrencileri fazla zorlamayacaklar. sınav kolay olacak. 2. sınavı zor yapacaklar LYS yi

    şahsi fikrim bu :)


    Kendini beğenmişlik, hakedilmelidir.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    o6u2
    o6u2's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2008
    Erkek

    ReDsEa bunu yazdı:
    -----------------------------

    o6u2 bunu yazdı:
    -----------------------------

    dersimlihacker bunu yazdı:
    -----------------------------

    geçenlerde ygs sınavını bilerek kolay yapılacağı söylenmişti bi arkadaş ortamında neymiş işte lys kayıt ücretleri daha pahalı olduğu için lys ye olan talebi artırıp türkiye bütçesine yardım amaçlı ygs kolay olucakmış :)


    -----------------------------

    muhaha:D

    -----------------------------

    kolay olacağı %100 ama sebeb bu değil :)

    Sistem değiştiği için öğrencileri fazla zorlamayacaklar. sınav kolay olacak. 2. sınavı zor yapacaklar LYS yi

    şahsi fikrim bu :)


    -----------------------------

    hocam her sene çıkar bu geyikler geçen sene de son öss diye kolay yapacaklar diyorlardı gördük yani :D paçayı yırttık ama şükür


    http://kocaer.me
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Blitz
    Blitz's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek

    bende girecem :)

    kolay zor farketmez :) alayına gider :) mat kolay olsun da gerisi sorun değil benim için :D

    mat dışındakilerde 30 net standardını yakalımş durumdayım :D 25 falan da mattan yapsam allah bereket versin :D

    bide

    Balıkesir Karesi İlk Öğretim Okulu'nda girecem çay içmeye beklerim :D

    Edit büdüt : Bide babamlar doktor yapçaz seni diye tuttrudular belki seneye bida girerim ozaman :F


    validen
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mramor
    mramor's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Nisan/2009
    Erkek

    o6u2 bunu yazdı:
    -----------------------------

    ReDsEa bunu yazdı:
    -----------------------------

    o6u2 bunu yazdı:
    -----------------------------

    dersimlihacker bunu yazdı:
    -----------------------------

    geçenlerde ygs sınavını bilerek kolay yapılacağı söylenmişti bi arkadaş ortamında neymiş işte lys kayıt ücretleri daha pahalı olduğu için lys ye olan talebi artırıp türkiye bütçesine yardım amaçlı ygs kolay olucakmış :)


    -----------------------------

    muhaha:D

    -----------------------------

    kolay olacağı %100 ama sebeb bu değil :)

    Sistem değiştiği için öğrencileri fazla zorlamayacaklar. sınav kolay olacak. 2. sınavı zor yapacaklar LYS yi

    şahsi fikrim bu :)


    -----------------------------

    hocam her sene çıkar bu geyikler geçen sene de son öss diye kolay yapacaklar diyorlardı gördük yani :D paçayı yırttık ama şükür


    -----------------------------

    hocam gecen senenin 1. bölüm sorularına zormu diyosun sen ? yoksa ikinci bölümlemi karıştırıyosun.

    ben ömrüm hayatımda boyunca öyle kolay sorular görmedim.


    Cagito ergo sum.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    o6u2
    o6u2's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2008
    Erkek

    MrAmor bunu yazdı:
    -----------------------------

    o6u2 bunu yazdı:
    -----------------------------

    ReDsEa bunu yazdı:
    -----------------------------

    o6u2 bunu yazdı:
    -----------------------------

    dersimlihacker bunu yazdı:
    -----------------------------

    geçenlerde ygs sınavını bilerek kolay yapılacağı söylenmişti bi arkadaş ortamında neymiş işte lys kayıt ücretleri daha pahalı olduğu için lys ye olan talebi artırıp türkiye bütçesine yardım amaçlı ygs kolay olucakmış :)


    -----------------------------

    muhaha:D

    -----------------------------

    kolay olacağı %100 ama sebeb bu değil :)

    Sistem değiştiği için öğrencileri fazla zorlamayacaklar. sınav kolay olacak. 2. sınavı zor yapacaklar LYS yi

    şahsi fikrim bu :)


    -----------------------------

    hocam her sene çıkar bu geyikler geçen sene de son öss diye kolay yapacaklar diyorlardı gördük yani :D paçayı yırttık ama şükür


    -----------------------------

    hocam gecen senenin 1. bölüm sorularına zormu diyosun sen ? yoksa ikinci bölümlemi karıştırıyosun.

    ben ömrüm hayatımda boyunca öyle kolay sorular görmedim.


    -----------------------------

    hocam 1. bölüm 2. bölüm diye ayırmadım =) yoksa o mat1ler, fen1ler çerez niyetine yenilecek sorulardı yani, genel baktım


    http://kocaer.me
Toplam Hit: 9963 Toplam Mesaj: 76