Yüzük Çıkmıyor
-
yok valla hocam.parmak felaket ya.deli gibi şişti.
-
sabunlu elini yakmayacak kadar kaynar su hazırla genleşecek çıkacak......
-
Fazla oynama bence parmaktan olma. Sabaha kadar kendine gelmezse as okul arkadaşların dediğini yap kuyumcuya git yardımcı olsunlar. O da olmadı doktora git bulurlar bir yolunu.
-
Söylenecek Herşey Söylenmiş Şişin İnmesini Bekle Ve Yarın Bi Kuyumcuya Git Onlar Bu Konuda Deneyimli Parmağını Zedeleme Bide Yara Olur Onun Geçmesini Beklersin.. Geçmiş Olsun
-
Bu iş Vazeline kadar gider bence
-
hocam vazelin yok evde.işin kötüsü parmak acımaya başladı.
-
Usta sen bi foto filan koy bence koyduktan sonra tıbbi bi çözüm önerebilirim
-
* genleştirmeyi deniyorum.sıcak suyla.
-
batuhan14 bunu yazdı:
-----------------------------
* genleştirmeyi deniyorum.sıcak suyla.
-----------------------------sadece elin daha çok kızarıp şişecek ve emin ol daha çok acımaya başlayacak :)) neyse kolay gelsin
-
Elini sıcak suda iyice beklet...derinin cok yumusamasını bekle soyuluyormuş gibi olcak o zaman cıkart... Aklıma böyle şey geldi bilmem doğru mu:)
Toplam Hit: 10598 Toplam Mesaj: 65
