Yüzük Çıkmıyor
-
ben lisedeyken 1 ytl nin dış demiriyle oynuyodum parmağıma sokmuşum çıkartamadım şişti falan bide o gün tam 1 nisandı hoca şaka yapıyoruz falan sanmıştı wc yede zar zor bırakmıştı parmağıımın derisi parçalandı falan şişti kanadı ama koparsa kopsun dedim çektim çıktı ama parmak haşat :d
-
yüzüğü kestirdim para da almadı kuyumcu sağolsun.
-
gözün aydın kurtulmussun
-
elini 70 dereceye sok o zaman çıkar ama elin sosis olur
Toplam Hit: 10599 Toplam Mesaj: 65
