Iphone 5 İle İlgili Yorumlar.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KaRaKuLe
    KaRaKuLe's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2003
    Erkek
    MiLK bunu yazdı
    mataramasuko bunu yazdı

    ayfonu sevmem,androide bayılırım,s3ü de beğendim ancak telefonun teknik özellikleri bi yere kadar ondan sonra sıkılıp sadece iletişim için kullanıyoruz.o yüzden ip5 mantıklı gelmişti bana tabi ki xperia Z yi görene kadar.hele bi piyasaya çıksın onu alabilirim gerçekten şık telefon.

    naptın hacı daldan dala atladın bir mesajda her şey biranda oldu bitti :D

    ahahah yemin ederim 43 kelimede dünya turu :D


    Aklın nuru fen kalbin nuru dindir. İkisinin izdivacıyla hakikat tecelli eder.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pcdoktor636
    pcdoktor636's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ocak/2010
    Erkek

    Param olsa xperia z alırdım. Diğerlerine bakma bile.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fotoğrafçı
    burakbet
    burakbet's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Mayıs/2007
    Erkek

    "aaabiiiiii s3ün ekranı büyük iphone çük kadar yhhaaaa" diyen arkadaşların günde kaç film izlediklerini merak ediyorum


    la?
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    Kasası kesinlikle çok güzel ama ekran boyu hiç olmamış.TV kumandası gibi duruyor.ip 4x serisi ekranı boyutuyla çıkartsaydı süper makinaydı.Ama ekranı çok güzel dizayn etmişler.Mesala tek el tutarak baş parmağınızla ekranın en üst köşesine dokunabiliyorsunuz.4x serisine göre çok hafif.Birde ip 5'te kenardaki aliminyum çubukta kasayla aynı renk olduğundan daha bi seksi olmuş.Ekranın retina olması çok süper.Sanki ikonlar ekrandan çıkıp eline gelecekmiş gibi geliyor.Ha tabi alınır mı alınmaz.Sebepi ise Steve Jobs'un ölümünden sonra Apple sapıttı.Gözünü para bürüdü.


    Kırarım boynuzunu !
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ekerci
    Ekerci's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ocak/2010
    Erkek

    güzel telefon fakat o paraya deymez.git başka bişi al.birde cok fazla bir yenilik yok.sony gibi su altinda kalma özelliği fln olsaydı gzl olurdu.hah olmuş bu derdim.ama yok yani.işletim sistemi olarakta android tercihimdir.daha cok elastik.yani herşeyi değişebiliyor.apple cok sabit ve basit.elektronikten fln anlamayan adamın alacagı telefon iphonedur.

    kaldı ki gelecek nesil pek bi bilgisayar ve elektronik cihaz hastası.bu durumda gelecekte çok basitliğe gerek kalmayacak cunku herkes anlıyor olacak.benim görüşüm telefonlarda gelecekte 1.android 2.windows(biraz geç gelsede iyi çabalıyor) 3.apple yerini alacak.

     

    telefonda da 1.samsung 2.apple 3.sony sonra belki htc yada başka bişi 


    Konu ID: 112846 Konuyu Acan : Ekerci Konu Başlığı : Tahribatın en sevdiği adam ? Silinme Sebebi : 3 sayfadır takip ediyorum beni seven kimse çıkmadı. alacağınız olsun müridler
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nolanded
    nolanded's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Aralık/2009
    Erkek

    iphone 5 den millet çok şikayetçi, yorumları okuyun derim.


    Ey kul, etme dünya nazı, kıl namazını, sonra kılarız diyenin dün kıldık namazını. - msne beklerim: nolanded[at]tahribat.com - Ttnet internet problemleriniz halledilir: http://tinyurl.com/5u657py
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pisikleet
    pisikleet's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2010
    Erkek

    Steve Jobs'un biyografisini okuduktan sonra neden hiç bir zaman Apple ürünü almamalı insan anlıyor.
    Her şey çok basit doğru ancak s*kertme politikası ortada.
    Samsung'dan daha az cihaz satarak - ki diğer markaları saymadım bile - akıllı telefon pazarından %35 kar oranıyla en karlı firma olması bunun göstergesidir bana göre.

    Sony xperia S kullanıcısıyım. Sony xperia Z videolarını izledikten sonra herkes gibi olmuş artık dedim.
    Benim için her zaman için Sony başkaydı. Bir markanın fan kullanıcı olacaksam budur yani.


    https://twitter.com/pisikleeet
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Quetzalcoatl
    Quetzalcoatl's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2006
    Erkek
    zumsuk bunu yazdı

    Şimdiye kadar yapılan en sağlam, en hızlı, en güçlü donanıma sahip iPhone oldu. Drop Test'lerde falan görülüyor ki, feedbackleri (yada internetteki drop test yani düşürme testlerini) incelemişler ve düzeltmişler.

    Arka kapak cizilme problemi var. LTE'den kaynaklı problemler var. MEsela 4g olmayan yerlerde LTE açık ise ; çekim oranı falan düşüyor. vs.. vs..

    ---

    Fakat ben Son Xperia Z gibi bir devrim yaratır diye düşünmüştüm, olmadı. Açıkçası Steve Jobs'tan sonraki üründü , sağlam yapılmalıydı ama malesef...

    Yani call of duty var mesela, her yeni sürümde 1-2 yenilik ama temelde aynı. Onun gibi olmuş. Fakat Mafia ve Mafia 2 oyunlarına bakarsan ; Mafia 2'de herifler devrim yapmış (1'e göre).

    Umarım biran önce toparlarlar. Sony geç gelip hepsini yamultacağını söylemiştim, ilk xperia'yı çıkarttığında. Xperia Z ile görülüyor zaten. Sony ve Philips (keşke akıllı telefon piyasasına girseydi) sağlam şirketlerdir. ÖZellikle elektronik cihazlarda.

    ---

    Fakat bu iPhone'un kötü olduğu anlamına gelmiyor. Apple sürekli yenilikler yaptığı için , insanların beklentilerinide yüksek tutuyor. Yenilik var fakat beklenilen kadar değil.

    Eğer xperia Z'yi Apple yapsaydı ; Apple kullanıcıları orgazm olur , diğerleri çatlardı. Fakat yeniliklerle ayakta kalan bir şirketin ne devrim niteliğinde bir tasarımı vardı nede donanımı. 

    Yinede iPhone 5'i elinize aldığınızda diğer cihazlardan çok daha farklı hissettiriyor.

    lütfen en yakın turkcell e gidip Lumia 920 yi al eline ve iyice incele. sonra en sağlam, en hızlı, en güçlü donanıma sahip cihaz kavramını kafanda bir daha düşün :) drop test falan merak ediyorsan da youtube da Lumia 920 ye yapılan sürüyle çin işkencesi mevcut. seç seç izle :) kolay gelsin.


    Özgürlüğü anladıkça ona daha az sahip olursun.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    elminster
    elminster's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Haziran/2008
    Erkek

    Iphone 5 kullanıcısıyım. 

    IOS un Android'e nazaran daha basit ve daha yalın bir arayüzü olduğunu düşünüyorum.

    S3'ün işlevsellk açısından Iphone5 ten arda kalır yanı olduğunu düşünmüyorum.

    İki telefonda fazlasıyla mükemmel.

    Bana sorarsan s3 gibi enine boyuna devasa bi cihazı akıllı telefon olarak kullanmaktansa, Iphone5 ebatında ''Tek El'' ile kullanabileceğim cihazı tercih ederim tabi ki. 

    Iphone5'in eksi bir tarafını belirteyim kendimce, bendeki siyah modelin köşeleri beyaz beyaz izler oluşturmaya başladı.

     

    Benim gibi üzerine kılıf jelatin kullanmayı sevmeyen biri iseniz bu en büyük eksisidir Iphone5'in.

    Artısı olarak Ekran görüntü kalitesi, A6 işlemcisi vs.vs. hç girmiyorum..


    Teyzesi defterdar olan fayton ile damda dolaşır...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cagilgurbuz
    cagilgurbuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2007
    Erkek

    ben çok memnunum şarjı 4 gün gidiyor hayran kaldım ayrıca fifa falan çok iyi oynanıyor o ekranla


    The pain you feel today is the strength you feel tomorrow.
Toplam Hit: 6988 Toplam Mesaj: 72