folder Tahribat.com Forumları
linefolder TahriDepo
linefolder Muhsin Yazıcıoğlu"Nun Helikopteri Düştü



Muhsin Yazıcıoğlu"Nun Helikopteri Düştü

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    adamgibi
    adamgibi's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2008
    Erkek

    kaza  anı itibari ile  niye  onlarca  halikopter  gönderilmedi acaba niye dün gece aramalara  ara verildi 

    bu ülkede 100 lerce  veya 1000  lerce  halikopter varken niye iki tane halikopterle arama  yapıldı

    an itibari ile  umudumu  kestim arkadaşlar sebep ise  o düşen halikopter zaten  iki üç saat içinde o tipide  kaybolacaktır  

    bölece yetkililerin insan hayatlarına ne kadar önem  verildiğini  görmüş olduk

    a.q kıcı  kırık iki tane pkk  gördünmü halikopterleri  askerleri  yollarsınız ama mevzu bahıs devlet adına birçok şey bilen

    bi ınsan oldugu zaman elimizden gelen herşeyı  yapıyoruz dersiniz  sizin yaptıgınız  yapacagınız işin ben ta  a.q  

     

    kanaatimce  suikastten başka bir  şey değildir  

     


    kontra bisiklet
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NovalgiN
    NovalgiN's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2002
    Erkek

    fatihack bunu yazdı:
    -----------------------------

    muhsin yazıcıoğlu daha düne kadar hayattaydı.dava açsaydı abileriniz, peşine düşselerdi davalarının.muhsin yazıcıoğlu'nun maraş olaylarının sorumlusu olduğunu düşünüyordunuz da neden hiç birşey yapmadınız ?

    aman milliyetçi biri ölmesin.akbabalar hemen başına üşüşür böyle.



    -----------------------------

    O zamanlar abileriniz Sivas katliamı planları yapmakla meşgul idiler, başları yoğundu. Bizim abiler de ortalıkta yoktu sonra bi baktık sesi çıkanların faili meçhuller listesinde adı var. Sustuk biz de.


    Yağmur dindi, yağmura inandık.|www.birboluiki.net
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    student
    student's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

     

    Novalgin , böyle bir durumda ortamı germe.

     

    İnşallah bulunur , devlet ve sivil kuruluşlar elinden geleni yapıyorlar , bizimde dua etmekten başka elimizden birşey gelmiyor.Bazıları en aızndan ortamı germese çok daha iyi olur.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    stillalive
    stillalive's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2007
    Erkek
     

    Geçenlerde kumpircide otururken, salataları, kaşarlı kumpirleri ve kısırları gördüm, o sırada şöyle düşündüm: Kısırlaştırılmış Siyaseti, Kaşar Siyasetçilerden Alırsak, Önümüze Amerikan Salatası Olarak Gelir Ve Biz de Onu Yeriz, Ama Orada Unutulan Birşey Var, O da Çoban Salatası.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lanetlicocuk
    lanetlicocuk's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ekim/2003
    Erkek

    http://www.youtube.com/watch?v=3RfLqYzjFu4

    kendi sesi ve zafer işleyen yorumu ile mükemmel bi şiiri


    Şişirdi Beş-On Adam, Yaptı Balon Adam, Ötekşndende Basit, Vallahi Bu Son Adam.(Abdurrahim KARAKOÇ Kan Yazısı Kitabının Balon Adam Kısmının Giriş Kıtası)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    1903
    1903's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Temmuz/2006
    Erkek
    NowalgiN bunu yazdı:
    -----------------------------


    O zamanlar abileriniz Sivas katliamı planları yapmakla meşgul idiler, başları yoğundu. Bizim abiler de ortalıkta yoktu sonra bi baktık sesi çıkanların faili meçhuller listesinde adı var. Sustuk biz de.


    -----------------------------
    benim abilerim ülkücüler değil.geçmiş mesajlarıma bakabilirsin bu konuyla ilgili.
    muhsin yazıcıoğlu içerden çıktıktan sonra uzun bir süre dokunulmazlığı olan bir insandı.bu süre içinde hiç bir taneniz çıkıp iddaalarınız doğrultusunda dava açmadınız.ve aynı muhsin yazıcıoğlu sizin ideolojinize sahip bir çok kişiyle televizyonda olsun, basında olsun çoğu yerde karşılıklı tartışmıştır.

    akıl hocalarınız bile muhsin yazıcıoğlu hakkında ileri geri konuşamazken bugün bakıyorum sen ve senin gibi düşüncelere sahip insanlar (ekşi sözlük'te yoğun bunlar) daha ölüp ölmediği bile belli olmayan bir adama sallıyorlar.yani kraldan çok kralcı olmak böyle birşey sanırım.

    pkk'nın ölülerine askere gitmeyelim kampanyası çerçevesinde saygı duyan insanlar, muhsin yazıcıoğlu'na saygı duymuyor.tamam ona duyma bişey demiyorum.ama en azından onu sevenlere, onun için endişelenenlere saygı duyulsun.biraz olsun insanlık ! biraz...sen burda araya maraş katliamı vs.vs. sokarak kimseye birşey kanıtlamış olmuyorsun.insanlar endişeliyken, kimsenin maraş katliamında muhsin yazıcıoğlu'nun rolünü önemseyeceğini ve ''harbiden bu adam kötüymüş ulan üzülmeyelim şunun için'' diyeceğini sanmıyorum.ki buraya bir dipnot düşeyim, muhsin yazıcıoğlu'nun orada rolü var mıdır yok mudur bu da şaibeli.onun için gereksiz mesaj atmaktan kaçınalım.sevmiyorsak topicine yazmayız olur biter.

    gücüne güç katmaya geldik.formanda ter olmaya geldik.Beşiktaş seninle ölmeye geldik BEŞİKTAŞ !
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cagatay09
    cagatay09's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek

    Umarım Türk milleti bu kadar değerli bir devlet adamı vatansever serefli bir zattan mahrum kalmaz. Yazıoğlu gibi adam gibi adam, sözünün eri, bir insan mecliste tektir tek.. bi yazıcıoğlu birde kamer genc.. digeri hep menfaat... inşallah yazıoğlu icin bi mucize olur.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    4eye
    4eye's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Kasım/2008
    Erkek
    NowalgiN bunu yazdı:
    -----------------------------

    Muhsin Yazıcıoğlu ? 

    Maraş katliamının aktörlerinden hani..    Helikopteri de Maraş'ta düştü..  E ilahi adalet!


    -----------------------------
     Ne diyon sen hacı:S Adam gibi yorum yap baş aktörse nie cezalandırılmadı ? Adam gibi konuşun hayallerinizin bile erişemeyiceği bir insandır Muhsin Yazıcıoğlu. Adama ne işkenceler görmüş ne zorluklar çekmiş illede davam illede ÜLKÜM demiş. Bu adam için ya düzgün konuş yada sus sana kalsın görüşün adam ol !!!!

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    morportakal
    morportakal's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2006
    Erkek

    NowalgiN bunu yazdı:
    -----------------------------

    Muhsin Yazıcıoğlu ? 

    Maraş katliamının aktörlerinden hani..    Helikopteri de Maraş'ta düştü..  E ilahi adalet

    -----------------------------

    ohahah


    bassinyourface
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zigana
    zigana's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2007
    Erkek

     

       7 ağustos 2007 de bana gelen reply mail ........

    Saygýdeðer kardeþim;
    23. Dönem Milletvekili seçilmem dolayýsý ile göndermiþ olduðunuz mesaj için teþekkür ediyorum. Mecliste, Büyük Türk Milletinin reflekslerini, inançlarýný ve deðerlerini temsil edeceðimden, baþta bölünmez bütünlüðümüz olmak üzere, inanç özgürlüðü, demokrasi, milli kaynaklarýmýzýn adil paylaþýmý konularýnda milletimizin beklentilerine cevap vereceðimden kimsenin kuþkusu olmamalýdýr. Bu mesaj aracýlýðý ile, yeni yasama döneminin hayýrlý olmasýný diler, saygýlar sunarým.


    Muhsin YAZICIOÐLU
    Büyük Birlik Hareketinin Lideri


    Temel adalettir .
Toplam Hit: 72904 Toplam Mesaj: 352