2 Temmuz 1993 - Sivas Katliamı
-
yalnizturk bunu yazdıcuneyd bunu yazdı
yalnizturk bunu yazdı
Absolut bunu yazdı
yalnizturk bunu yazdı
Tnrsk bunu yazdı
dostum görüntüleri izlemedin herhalde o insanlar uzaydan inmedi herhalde sünni yapmadı sivas halkı yapmadı kim yapti
hocam yapan devletti emşn ol yanmadılarda infaz edildiler fakat bu konuyu uzatmak niye ? bugün alevi olduğu için şii olduğu için ırakta türkmenler katlediliyor bunu dile getirmek dururken ölenlerin arkasından bu yaygara niye ?
tarih tekrarlardan ibarettir hocamsen gecmisini konusmazsan gelecegini agzina alman imkansiz olur gecmisde hatalarini bu devlet konusup telafi etmedigi icin suanda hic birseyi dile getiremez halde ayrica olenlerin arkasindan yaygara cikarmakda nedemek ? olan olmus sktiredin caktirmiorum ama oldulerde iyi oldu ha deseydin hic deilse nieytini anlardik
benim için bir insanın türk olmasını önemlidir hocam kürt bir sunni mi inancıma küfretmemek kaydıyla alevi, yahudi, hristiyan bir türkmü deseler türkü sahiplenirim dolayısıyla mezhepsel dinsel tercihlerden dolayı böyle bir olaya sevinecek halim yok ama bunu sürekli gündeme getirmeyi gereksiz görüyorum
Kafaya bak kafaya. Yav arkadaş, ırkını niye boyle üstün tutarsin hic anlamam. Türk, Kürt, Kızılderili, Aborijin ne fark eder ? Insan hepsi insan. Hepsi de Allah'in kullari. Insanlar aklı ile övünür, doğuştan gelen bir şey ile övünmek kadar saçma bir şey yok.
bu kutsal milletin bir parçası olmayı Yaradan sana lutfetseydi saçma mı mantıklımı bilebilirdin ama Allah c.c herşeyi bilendir hakkıyla görendin kişi sevdiğiyle beraberdir emin ol kürt olman bir tesadüf değil
Birakin hocam Allah askina. Milliyetciligi zaten Islam dini yasaklamistir sen hala irkini ustun goruyorsun. Ustunluk yalnizca takva iledir. Bunu da bil bence. -
bu ne la naziler gibi beyanda bulunuonuz ? o üstün bu üstün ırk ayrımı bilmem ney. valla kusura bakmayın yani egonuz baya tavan yapmışta türklerde dahil tarihte olan onca millet var ve hala IRK tartışması yapılıyor.
-
böyle salakların mantak çok süper ya adam uçmuş bildiğin gelmiş önce buraya ateistlerin alevilerin aq yazıyor sonra ben mi size dedim allah yok diye tartışma çıkarın. işte bu yüzden bu ülkeden nefret ediyorum sene olmuş 2014 insanlar hala yobaz
-
cuneyd bunu yazdıyalnizturk bunu yazdıcuneyd bunu yazdı
yalnizturk bunu yazdı
Absolut bunu yazdı
yalnizturk bunu yazdı
Tnrsk bunu yazdı
dostum görüntüleri izlemedin herhalde o insanlar uzaydan inmedi herhalde sünni yapmadı sivas halkı yapmadı kim yapti
hocam yapan devletti emşn ol yanmadılarda infaz edildiler fakat bu konuyu uzatmak niye ? bugün alevi olduğu için şii olduğu için ırakta türkmenler katlediliyor bunu dile getirmek dururken ölenlerin arkasından bu yaygara niye ?
tarih tekrarlardan ibarettir hocamsen gecmisini konusmazsan gelecegini agzina alman imkansiz olur gecmisde hatalarini bu devlet konusup telafi etmedigi icin suanda hic birseyi dile getiremez halde ayrica olenlerin arkasindan yaygara cikarmakda nedemek ? olan olmus sktiredin caktirmiorum ama oldulerde iyi oldu ha deseydin hic deilse nieytini anlardik
benim için bir insanın türk olmasını önemlidir hocam kürt bir sunni mi inancıma küfretmemek kaydıyla alevi, yahudi, hristiyan bir türkmü deseler türkü sahiplenirim dolayısıyla mezhepsel dinsel tercihlerden dolayı böyle bir olaya sevinecek halim yok ama bunu sürekli gündeme getirmeyi gereksiz görüyorum
Kafaya bak kafaya. Yav arkadaş, ırkını niye boyle üstün tutarsin hic anlamam. Türk, Kürt, Kızılderili, Aborijin ne fark eder ? Insan hepsi insan. Hepsi de Allah'in kullari. Insanlar aklı ile övünür, doğuştan gelen bir şey ile övünmek kadar saçma bir şey yok.
bu kutsal milletin bir parçası olmayı Yaradan sana lutfetseydi saçma mı mantıklımı bilebilirdin ama Allah c.c herşeyi bilendir hakkıyla görendin kişi sevdiğiyle beraberdir emin ol kürt olman bir tesadüf değil
Birakin hocam Allah askina. Milliyetciligi zaten Islam dini yasaklamistir sen hala irkini ustun goruyorsun. Ustunluk yalnizca takva iledir. Bunu da bil bence.Kuranda nerde yasakmış bana bunu gösterir misin? Hadisle gelme bana
-
yalnizturk bunu yazdı
yakanada saygı duymak lazım yakılanada hepsi bizim insanımız hepsi türk sonuçta
Yakana saygı mı duymak lazım ?
-
yalnizturk bunu yazdı
yakanada saygı duymak lazım yakılanada hepsi bizim insanımız hepsi türk sonuçta
asdasffafsdfsasdadf :) siksinler birbirini dışarıya gitmesin hepsi türk sonuçta, bu nasıl bi mantık lan?
-
Zodiac bunu yazdıyalnizturk bunu yazdı
yakanada saygı duymak lazım yakılanada hepsi bizim insanımız hepsi türk sonuçta
asdasffafsdfsasdadf :) siksinler birbirini dışarıya gitmesin hepsi türk sonuçta, bu nasıl bi mantık lan?
hıamına :D :D :D nası bi mantık cidden , katilin neresine saygı duyacaksın?
-
üstün ırk diye birşey yoktur ırkçılığa en karşı kişide benim ama kendi milletini diğer milletlerden daha fazla sevmezsen ortada milli birlik olmaz bu diğer milletleri sevmemek veya onlara karşı hal ve hareketlerde bulunmak demek değil ama milli birik diye birşey yoksa sorarım size biz neden ülkeyiz ben milli birlikten başka birlik bütünlük bilmem üstünlükte öle takvayla makvayla olmaz milletin bütünlüğüyle olur bakınız japonya
-
cuneyd bunu yazdıyalnizturk bunu yazdıcuneyd bunu yazdı
yalnizturk bunu yazdı
Absolut bunu yazdı
yalnizturk bunu yazdı
Tnrsk bunu yazdı
dostum görüntüleri izlemedin herhalde o insanlar uzaydan inmedi herhalde sünni yapmadı sivas halkı yapmadı kim yapti
hocam yapan devletti emşn ol yanmadılarda infaz edildiler fakat bu konuyu uzatmak niye ? bugün alevi olduğu için şii olduğu için ırakta türkmenler katlediliyor bunu dile getirmek dururken ölenlerin arkasından bu yaygara niye ?
tarih tekrarlardan ibarettir hocamsen gecmisini konusmazsan gelecegini agzina alman imkansiz olur gecmisde hatalarini bu devlet konusup telafi etmedigi icin suanda hic birseyi dile getiremez halde ayrica olenlerin arkasindan yaygara cikarmakda nedemek ? olan olmus sktiredin caktirmiorum ama oldulerde iyi oldu ha deseydin hic deilse nieytini anlardik
benim için bir insanın türk olmasını önemlidir hocam kürt bir sunni mi inancıma küfretmemek kaydıyla alevi, yahudi, hristiyan bir türkmü deseler türkü sahiplenirim dolayısıyla mezhepsel dinsel tercihlerden dolayı böyle bir olaya sevinecek halim yok ama bunu sürekli gündeme getirmeyi gereksiz görüyorum
Kafaya bak kafaya. Yav arkadaş, ırkını niye boyle üstün tutarsin hic anlamam. Türk, Kürt, Kızılderili, Aborijin ne fark eder ? Insan hepsi insan. Hepsi de Allah'in kullari. Insanlar aklı ile övünür, doğuştan gelen bir şey ile övünmek kadar saçma bir şey yok.
bu kutsal milletin bir parçası olmayı Yaradan sana lutfetseydi saçma mı mantıklımı bilebilirdin ama Allah c.c herşeyi bilendir hakkıyla görendin kişi sevdiğiyle beraberdir emin ol kürt olman bir tesadüf değil
Birakin hocam Allah askina. Milliyetciligi zaten Islam dini yasaklamistir sen hala irkini ustun goruyorsun. Ustunluk yalnizca takva iledir. Bunu da bil bence.Senle bu konuyu tartışmayacam hocam zaten Allah c.c sen kuluna vereceği cezayı vermiş sende bu dünyaya bi kere geliyorsun af ve mağfiret dile inşallah ahiret hayatında iyi bir yerde olursun
yalnizturk tarafından 03/Tem/14 23:17 tarihinde düzenlenmiştir -
tustanbakanadam bunu yazdıZodiac bunu yazdıyalnizturk bunu yazdı
yakanada saygı duymak lazım yakılanada hepsi bizim insanımız hepsi türk sonuçta
asdasffafsdfsasdadf :) siksinler birbirini dışarıya gitmesin hepsi türk sonuçta, bu nasıl bi mantık lan?
hıamına :D :D :D nası bi mantık cidden , katilin neresine saygı duyacaksın?
ve diğer arkadaşlara cevap :
ben bu olaya bir babanın çocukları arasındaki kavgaya bakması gibi bakıyorum şimdi ne diyeyim yakmadığı halde üstüne havale kalmış sunni türklerimi eleştireyim, siyasi bir plana kurban gitmiş alevi türklerimi eleştireyim? bu olaya tarafsız ve üzülerek bakıyorum ve bunu kaşımanın art niyetlice bir hareket olduğunu düşünüyorum.
