folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder 2 Temmuz 1993 - Sivas Katliamı



2 Temmuz 1993 - Sivas Katliamı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cuneyd
    cuneyd's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek
    yalnizturk bunu yazdı
    cuneyd bunu yazdı

    yalnizturk bunu yazdı

    Absolut bunu yazdı



    yalnizturk bunu yazdı



    Tnrsk bunu yazdı

    dostum görüntüleri izlemedin herhalde o insanlar uzaydan inmedi herhalde sünni yapmadı sivas halkı yapmadı kim yapti




    hocam yapan devletti emşn ol yanmadılarda infaz edildiler fakat bu konuyu uzatmak niye ? bugün alevi olduğu için şii olduğu için ırakta türkmenler katlediliyor bunu dile getirmek dururken ölenlerin arkasından bu yaygara niye ?






    tarih tekrarlardan ibarettir hocamsen gecmisini konusmazsan gelecegini agzina alman imkansiz olur gecmisde hatalarini bu devlet konusup telafi etmedigi icin suanda hic birseyi dile getiremez halde ayrica olenlerin arkasindan yaygara cikarmakda nedemek ? olan olmus sktiredin caktirmiorum ama oldulerde iyi oldu ha deseydin hic deilse nieytini anlardik  






    benim için bir insanın türk olmasını önemlidir hocam kürt bir sunni mi inancıma küfretmemek kaydıyla alevi, yahudi, hristiyan bir türkmü deseler türkü sahiplenirim dolayısıyla mezhepsel dinsel tercihlerden dolayı böyle bir olaya sevinecek halim yok ama bunu sürekli gündeme getirmeyi gereksiz görüyorum






    Kafaya bak kafaya. Yav arkadaş, ırkını niye boyle üstün tutarsin hic anlamam. Türk, Kürt, Kızılderili, Aborijin ne fark eder ? Insan hepsi insan. Hepsi de Allah'in kullari. Insanlar aklı ile övünür, doğuştan gelen bir şey ile övünmek kadar saçma bir şey yok.


    bu kutsal milletin bir parçası olmayı Yaradan sana lutfetseydi saçma mı mantıklımı bilebilirdin ama Allah c.c herşeyi bilendir hakkıyla görendin kişi sevdiğiyle beraberdir emin ol kürt olman bir tesadüf değil



    Birakin hocam Allah askina. Milliyetciligi zaten Islam dini yasaklamistir sen hala irkini ustun goruyorsun. Ustunluk yalnizca takva iledir. Bunu da bil bence.

    Siz cebit"e gidin Tayyip sizi yakalicak :B adama o kadar laf sölediniz,küfrettiniz :P sizi tahribat.com t-shirtleri ile yakalicak,böle kıcınıza kıcınıza sopaylan vuracak :B Tayyip sizi ağaca vurduracak :B sonra da cemil cicek"e vericek :B / yeah Cemil cicekkk :B
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ArmadA
    ArmadA's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2005
    Erkek

    bu ne la naziler gibi beyanda bulunuonuz ? o üstün bu üstün ırk ayrımı bilmem ney. valla kusura bakmayın yani egonuz baya tavan yapmışta türklerde dahil tarihte olan onca millet var ve hala IRK tartışması yapılıyor. 


    Living Death
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    c0nverse
    c0nverse's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2012
    Erkek

    böyle salakların mantak çok süper ya adam uçmuş bildiğin gelmiş önce buraya ateistlerin alevilerin aq yazıyor sonra ben mi size dedim allah yok diye tartışma çıkarın. işte bu yüzden bu ülkeden nefret ediyorum sene olmuş 2014 insanlar hala yobaz


    Converse giyen uzaylı
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KizilS
    KizilS's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Nisan/2015
    Homo
    cuneyd bunu yazdı
    yalnizturk bunu yazdı
    cuneyd bunu yazdı

    yalnizturk bunu yazdı

    Absolut bunu yazdı



    yalnizturk bunu yazdı



    Tnrsk bunu yazdı

    dostum görüntüleri izlemedin herhalde o insanlar uzaydan inmedi herhalde sünni yapmadı sivas halkı yapmadı kim yapti



    hocam yapan devletti emşn ol yanmadılarda infaz edildiler fakat bu konuyu uzatmak niye ? bugün alevi olduğu için şii olduğu için ırakta türkmenler katlediliyor bunu dile getirmek dururken ölenlerin arkasından bu yaygara niye ?




    tarih tekrarlardan ibarettir hocamsen gecmisini konusmazsan gelecegini agzina alman imkansiz olur gecmisde hatalarini bu devlet konusup telafi etmedigi icin suanda hic birseyi dile getiremez halde ayrica olenlerin arkasindan yaygara cikarmakda nedemek ? olan olmus sktiredin caktirmiorum ama oldulerde iyi oldu ha deseydin hic deilse nieytini anlardik  




    benim için bir insanın türk olmasını önemlidir hocam kürt bir sunni mi inancıma küfretmemek kaydıyla alevi, yahudi, hristiyan bir türkmü deseler türkü sahiplenirim dolayısıyla mezhepsel dinsel tercihlerden dolayı böyle bir olaya sevinecek halim yok ama bunu sürekli gündeme getirmeyi gereksiz görüyorum




    Kafaya bak kafaya. Yav arkadaş, ırkını niye boyle üstün tutarsin hic anlamam. Türk, Kürt, Kızılderili, Aborijin ne fark eder ? Insan hepsi insan. Hepsi de Allah'in kullari. Insanlar aklı ile övünür, doğuştan gelen bir şey ile övünmek kadar saçma bir şey yok.

    bu kutsal milletin bir parçası olmayı Yaradan sana lutfetseydi saçma mı mantıklımı bilebilirdin ama Allah c.c herşeyi bilendir hakkıyla görendin kişi sevdiğiyle beraberdir emin ol kürt olman bir tesadüf değil



    Birakin hocam Allah askina. Milliyetciligi zaten Islam dini yasaklamistir sen hala irkini ustun goruyorsun. Ustunluk yalnizca takva iledir. Bunu da bil bence.

    Kuranda nerde yasakmış bana bunu gösterir misin? Hadisle gelme bana

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek
    yalnizturk bunu yazdı

    yakanada saygı duymak lazım yakılanada hepsi bizim insanımız hepsi türk sonuçta

    Yakana saygı mı duymak lazım ?

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zodiac
    Zodiac's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mayıs/2010
    Erkek
    yalnizturk bunu yazdı

    yakanada saygı duymak lazım yakılanada hepsi bizim insanımız hepsi türk sonuçta

     

    asdasffafsdfsasdadf :) siksinler birbirini dışarıya gitmesin hepsi türk sonuçta, bu nasıl bi mantık lan?


    mantığın korkunu yenemiyorsa kendini düşünenden sayma,
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KizilS
    KizilS's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Nisan/2015
    Homo
    Zodiac bunu yazdı
    yalnizturk bunu yazdı

    yakanada saygı duymak lazım yakılanada hepsi bizim insanımız hepsi türk sonuçta

     

    asdasffafsdfsasdadf :) siksinler birbirini dışarıya gitmesin hepsi türk sonuçta, bu nasıl bi mantık lan?

    hıamına :D :D :D nası bi mantık cidden , katilin neresine saygı duyacaksın?

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dead_march
    dead_march's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 15/Mart/2008
    Erkek

    üstün ırk diye birşey yoktur ırkçılığa en karşı kişide benim ama kendi milletini diğer milletlerden daha fazla sevmezsen ortada milli birlik olmaz  bu diğer milletleri sevmemek veya onlara karşı hal ve hareketlerde bulunmak demek değil ama milli birik diye birşey yoksa sorarım size biz neden ülkeyiz ben milli birlikten başka birlik bütünlük bilmem üstünlükte öle takvayla makvayla olmaz milletin bütünlüğüyle olur bakınız japonya


    bundan sonra oy kullanmayacağım eğer bir kişi bile gelip oy kullanmak vatandaşlık görevidir felan derse çıkarır kimliğimi götüne sokarım
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yalnizturk
    yalnizturk's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ağustos/2008
    Erkek
    cuneyd bunu yazdı
    yalnizturk bunu yazdı
    cuneyd bunu yazdı

    yalnizturk bunu yazdı

    Absolut bunu yazdı



    yalnizturk bunu yazdı



    Tnrsk bunu yazdı

    dostum görüntüleri izlemedin herhalde o insanlar uzaydan inmedi herhalde sünni yapmadı sivas halkı yapmadı kim yapti



    hocam yapan devletti emşn ol yanmadılarda infaz edildiler fakat bu konuyu uzatmak niye ? bugün alevi olduğu için şii olduğu için ırakta türkmenler katlediliyor bunu dile getirmek dururken ölenlerin arkasından bu yaygara niye ?




    tarih tekrarlardan ibarettir hocamsen gecmisini konusmazsan gelecegini agzina alman imkansiz olur gecmisde hatalarini bu devlet konusup telafi etmedigi icin suanda hic birseyi dile getiremez halde ayrica olenlerin arkasindan yaygara cikarmakda nedemek ? olan olmus sktiredin caktirmiorum ama oldulerde iyi oldu ha deseydin hic deilse nieytini anlardik  




    benim için bir insanın türk olmasını önemlidir hocam kürt bir sunni mi inancıma küfretmemek kaydıyla alevi, yahudi, hristiyan bir türkmü deseler türkü sahiplenirim dolayısıyla mezhepsel dinsel tercihlerden dolayı böyle bir olaya sevinecek halim yok ama bunu sürekli gündeme getirmeyi gereksiz görüyorum




    Kafaya bak kafaya. Yav arkadaş, ırkını niye boyle üstün tutarsin hic anlamam. Türk, Kürt, Kızılderili, Aborijin ne fark eder ? Insan hepsi insan. Hepsi de Allah'in kullari. Insanlar aklı ile övünür, doğuştan gelen bir şey ile övünmek kadar saçma bir şey yok.

    bu kutsal milletin bir parçası olmayı Yaradan sana lutfetseydi saçma mı mantıklımı bilebilirdin ama Allah c.c herşeyi bilendir hakkıyla görendin kişi sevdiğiyle beraberdir emin ol kürt olman bir tesadüf değil



    Birakin hocam Allah askina. Milliyetciligi zaten Islam dini yasaklamistir sen hala irkini ustun goruyorsun. Ustunluk yalnizca takva iledir. Bunu da bil bence.

    Senle bu konuyu tartışmayacam hocam zaten Allah c.c sen kuluna vereceği cezayı vermiş sende bu dünyaya bi kere geliyorsun af ve mağfiret dile inşallah ahiret hayatında iyi bir yerde olursun

    yalnizturk tarafından 03/Tem/14 23:17 tarihinde düzenlenmiştir

    Ey Türk, Titre ve Kendine Dön! Üstte mavi gök çökmedikçe, Altta yağız yer delinmedikçe, Kim bozabilir senin ilini ve töreni!.. Bilge Kağan
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yalnizturk
    yalnizturk's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ağustos/2008
    Erkek
    tustanbakanadam bunu yazdı
    Zodiac bunu yazdı
    yalnizturk bunu yazdı

    yakanada saygı duymak lazım yakılanada hepsi bizim insanımız hepsi türk sonuçta

     

    asdasffafsdfsasdadf :) siksinler birbirini dışarıya gitmesin hepsi türk sonuçta, bu nasıl bi mantık lan?

    hıamına :D :D :D nası bi mantık cidden , katilin neresine saygı duyacaksın?

    ve diğer arkadaşlara cevap :

     ben bu olaya bir babanın çocukları arasındaki kavgaya bakması gibi bakıyorum şimdi ne diyeyim yakmadığı halde üstüne havale kalmış sunni türklerimi eleştireyim, siyasi bir plana kurban gitmiş alevi türklerimi  eleştireyim? bu olaya tarafsız ve üzülerek bakıyorum ve bunu kaşımanın art niyetlice bir hareket olduğunu düşünüyorum.


    Ey Türk, Titre ve Kendine Dön! Üstte mavi gök çökmedikçe, Altta yağız yer delinmedikçe, Kim bozabilir senin ilini ve töreni!.. Bilge Kağan
Toplam Hit: 10484 Toplam Mesaj: 78