folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder 2 Temmuz 1993 - Sivas Katliamı



2 Temmuz 1993 - Sivas Katliamı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kumanaga
    Kumanaga's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2004
    Erkek
    yalnizturk bunu yazdı
    tustanbakanadam bunu yazdı
    Zodiac bunu yazdı
    yalnizturk bunu yazdı

    yakanada saygı duymak lazım yakılanada hepsi bizim insanımız hepsi türk sonuçta

     

    asdasffafsdfsasdadf :) siksinler birbirini dışarıya gitmesin hepsi türk sonuçta, bu nasıl bi mantık lan?

    hıamına :D :D :D nası bi mantık cidden , katilin neresine saygı duyacaksın?

    ve diğer arkadaşlara cevap :

     ben bu olaya bir babanın çocukları arasındaki kavgaya bakması gibi bakıyorum şimdi ne diyeyim yakmadığı halde üstüne havale kalmış sunni türklerimi eleştireyim, siyasi bir plana kurban gitmiş alevi türklerimi  eleştireyim? bu olaya tarafsız ve üzülerek bakıyorum ve bunu kaşımanın art niyetlice bir hareket olduğunu düşünüyorum.

    Dostum peki o yangını çıkaranlar sunni kürtlerse yine saygı duyuyormusun?


    ⎝Her boku biliyorsun, "Herkes" yazmasını bilmiyorsun.⎠
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yalnizturk
    yalnizturk's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ağustos/2008
    Erkek
    Kumanaga bunu yazdı
    yalnizturk bunu yazdı
    tustanbakanadam bunu yazdı
    Zodiac bunu yazdı
    yalnizturk bunu yazdı

    yakanada saygı duymak lazım yakılanada hepsi bizim insanımız hepsi türk sonuçta

     

    asdasffafsdfsasdadf :) siksinler birbirini dışarıya gitmesin hepsi türk sonuçta, bu nasıl bi mantık lan?

    hıamına :D :D :D nası bi mantık cidden , katilin neresine saygı duyacaksın?

    ve diğer arkadaşlara cevap :

     ben bu olaya bir babanın çocukları arasındaki kavgaya bakması gibi bakıyorum şimdi ne diyeyim yakmadığı halde üstüne havale kalmış sunni türklerimi eleştireyim, siyasi bir plana kurban gitmiş alevi türklerimi  eleştireyim? bu olaya tarafsız ve üzülerek bakıyorum ve bunu kaşımanın art niyetlice bir hareket olduğunu düşünüyorum.

    Dostum peki o yangını çıkaranlar sunni kürtlerse yine saygı duyuyormusun?

    onları evladım olarak görmediğim için tabiki duymuyorum ama bu olayın arkasında onlar yok buradaki saygı mecazidir kelimelere sıkışıp kalmak bizşm milletimiziz en büyük eksikliği eleştirdiğiniz sunnilerde yanan alevilerde bizim insanımız bu kavga niyedir  diye sormaktır o cümle ve ekliyorum bu konuda samimiseniz şii alevi olduğu için katledilen ırak suriye türkmenlerini niye dile getirmiyorsunuz her gün ölüyorlar diyorum ?


    Ey Türk, Titre ve Kendine Dön! Üstte mavi gök çökmedikçe, Altta yağız yer delinmedikçe, Kim bozabilir senin ilini ve töreni!.. Bilge Kağan
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cuneyd
    cuneyd's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek
    yalnizturk bunu yazdı
    cuneyd bunu yazdı

    yalnizturk bunu yazdı

    cuneyd bunu yazdı



    yalnizturk bunu yazdı



    Absolut bunu yazdı





    yalnizturk bunu yazdı





    Tnrsk bunu yazdı


    dostum görüntüleri izlemedin herhalde o insanlar uzaydan inmedi herhalde sünni yapmadı sivas halkı yapmadı kim yapti






    hocam yapan devletti emşn ol yanmadılarda infaz edildiler fakat bu konuyu uzatmak niye ? bugün alevi olduğu için şii olduğu için ırakta türkmenler katlediliyor bunu dile getirmek dururken ölenlerin arkasından bu yaygara niye ?








    tarih tekrarlardan ibarettir hocamsen gecmisini konusmazsan gelecegini agzina alman imkansiz olur gecmisde hatalarini bu devlet konusup telafi etmedigi icin suanda hic birseyi dile getiremez halde ayrica olenlerin arkasindan yaygara cikarmakda nedemek ? olan olmus sktiredin caktirmiorum ama oldulerde iyi oldu ha deseydin hic deilse nieytini anlardik  








    benim için bir insanın türk olmasını önemlidir hocam kürt bir sunni mi inancıma küfretmemek kaydıyla alevi, yahudi, hristiyan bir türkmü deseler türkü sahiplenirim dolayısıyla mezhepsel dinsel tercihlerden dolayı böyle bir olaya sevinecek halim yok ama bunu sürekli gündeme getirmeyi gereksiz görüyorum







    Kafaya bak kafaya. Yav arkadaş, ırkını niye boyle üstün tutarsin hic anlamam. Türk, Kürt, Kızılderili, Aborijin ne fark eder ? Insan hepsi insan. Hepsi de Allah'in kullari. Insanlar aklı ile övünür, doğuştan gelen bir şey ile övünmek kadar saçma bir şey yok.




    bu kutsal milletin bir parçası olmayı Yaradan sana lutfetseydi saçma mı mantıklımı bilebilirdin ama Allah c.c herşeyi bilendir hakkıyla görendin kişi sevdiğiyle beraberdir emin ol kürt olman bir tesadüf değil






    Birakin hocam Allah askina. Milliyetciligi zaten Islam dini yasaklamistir sen hala irkini ustun goruyorsun. Ustunluk yalnizca takva iledir. Bunu da bil bence.


    Senle bu konuyu tartışmayacam hocam zaten Allah c.c sen kuluna vereceği cezayı vermiş sende bu dünyaya bi kere geliyorsun af ve mağfiret dile inşallah ahiret hayatında iyi bir yerde olursun



    Ben Kürdüm diye mi yani Allah bana cezayi vermis ?
    O zaman niye yaratti ki beni ve diger butun irklari ?
    Butun dunya Türk ya sanki boyle atip tutuyorsun :)
    Yahudilerin kendilerini herkesten ustun gormesinden hicbir farkin yok. Hakikaten sasiriyorum. Bir insan nasil boyle olur diye.
    Ben hicbir halki altta hic birini de ustte gormedim gormemde. Sosyalizme inanirim, esitlik ve adaletten ayni zamanda işçi sinifini desteklerim. Şimdiye kadar kimsenin hakkini yemedim cok şükür. Haksizlikta etmedim. Bu halimle "cezali kul" degil inan kendimle gurur duyan bir kul oldum Yaradana karsi.
    Ahiret inancin varsa, goreceksin elbet neyin ne oldugunu. Gec olacak ama goreceksin.

    Siz cebit"e gidin Tayyip sizi yakalicak :B adama o kadar laf sölediniz,küfrettiniz :P sizi tahribat.com t-shirtleri ile yakalicak,böle kıcınıza kıcınıza sopaylan vuracak :B Tayyip sizi ağaca vurduracak :B sonra da cemil cicek"e vericek :B / yeah Cemil cicekkk :B
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KizilS
    KizilS's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Nisan/2015
    Homo

    konuyu takip ediyorum da millet ülkücüler yaptı falan dememiş. demek ki o kanı yenilmiş.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yalnizturk
    yalnizturk's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ağustos/2008
    Erkek

    @cuneyd

    konuyu farklı yerlere çekip beni Allah katında günahkar göstermek istiyorsun fakat ben ırkçı değilim hiç bir zamanda olmadım peygamber efendimizin s.a.s min veda hutbesini asla çiğnemek gibi bir gaflete düşmedim peki nesin dersen milletimi çok seviyorum tüm diğer etkenlerden ayrılmış şekilde sadece türkü türklüğü seviyorum ve milletimin düşmanı 3 milleti sevmiyorum mesela ırkçı olsam yahudileri yunanları sevmemem lazım ama böyle bir ön yargım yok onlar bugün düşman değiller şahıslar kötüyse düşman olurum iyiyse dost hatta ermeniler bile gözümde düşman millet statüsünde değildir bir gün gelir hak yerini bulursa kürt ayrılıkçı hareketinin başı ezilir ve hiç bir tehlike unsuru bulunmazsa, kuzey ıraktaki çapulcu oluşumu tarumar olursa ve millet olarak kürtler yaptığının bedelini öderse nasıl yunanlılara karşı bir düşmanlığım olmadığı gibi kürtlerede olmaz bu içten temiz duygularım ırkçı olmadığımın en büyük kanıtı zira bir çok milletten arkadaşım var

    yalnizturk tarafından 04/Tem/14 12:06 tarihinde düzenlenmiştir

    Ey Türk, Titre ve Kendine Dön! Üstte mavi gök çökmedikçe, Altta yağız yer delinmedikçe, Kim bozabilir senin ilini ve töreni!.. Bilge Kağan
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rhodostethia
    rhodostethia's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 26/Aralık/2009
    Erkek

    Şu atayizlerin de müslümanlar çok salak cahil vs , zeki olan bizleriz düşüncesi beni çok güldürmekte. Dünya üzerinde ateistler kadar cahil başka bir canlı olduğunu düşünmüyorum. 

    Ayrıca, benim karşıma biri geçiçek ben Ateist'im diyecek, ona derim ki : "bana ne ?"
    Ancak aynı şahıs karşıma geçer de, Allah'ınızı S .. falan derse o saniye ben de onun anasını s.. . 
    Ateistler genel olarak kendi fikirlerine saygı duyulmadığını savunur ve hatta müslümanlara karşı saygı duyduklarını söylerler. Bu koca bir yalan. 

    Hiç bir ateistin bir müslümanın karşısına geçip Allah'a küfretmeye götü yemez bu ülkede. Ancak klavye başından yazabilirler öyle şeyler. Bu da Türkiyede ki ateizmin ne kdr dandik bi boyutta olduğunu gösterir.

    Aleviler de garip insanlar ve alevi bi kaç arkadaşım var. 4 Tür diye biliyorum ben alevileri ve inanç tarzları malum. 

    Garip olan şu, aleviler müslümanların yaptığı bazı ibadetleri yapmaz yada bazı ibadetleri farklı sekilde yaparlar. Buraya kdr hersey normal. Ancak çoğu bu durumun neden böyle olduğunu bilmez. Cami de namaz kılmazlar. Neden ? Hz. Ali camii de vefat etti diye. Hz.Ali evinde vefat etseydi nolcakdı Eve hiç girmeyecekmiydin.. nys uzar gider bu konu. 

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KizilS
    KizilS's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Nisan/2015
    Homo
    rhodostethia bunu yazdı

    Şu atayizlerin de müslümanlar çok salak cahil vs , zeki olan bizleriz düşüncesi beni çok güldürmekte. Dünya üzerinde ateistler kadar cahil başka bir canlı olduğunu düşünmüyorum. 

    Ayrıca, benim karşıma biri geçiçek ben Ateist'im diyecek, ona derim ki : "bana ne ?"
    Ancak aynı şahıs karşıma geçer de, Allah'ınızı S .. falan derse o saniye ben de onun anasını s.. . 
    Ateistler genel olarak kendi fikirlerine saygı duyulmadığını savunur ve hatta müslümanlara karşı saygı duyduklarını söylerler. Bu koca bir yalan. 

    Hiç bir ateistin bir müslümanın karşısına geçip Allah'a küfretmeye götü yemez bu ülkede. Ancak klavye başından yazabilirler öyle şeyler. Bu da Türkiyede ki ateizmin ne kdr dandik bi boyutta olduğunu gösterir.

    Aleviler de garip insanlar ve alevi bi kaç arkadaşım var. 4 Tür diye biliyorum ben alevileri ve inanç tarzları malum. 

    Garip olan şu, aleviler müslümanların yaptığı bazı ibadetleri yapmaz yada bazı ibadetleri farklı sekilde yaparlar. Buraya kdr hersey normal. Ancak çoğu bu durumun neden böyle olduğunu bilmez. Cami de namaz kılmazlar. Neden ? Hz. Ali camii de vefat etti diye. Hz.Ali evinde vefat etseydi nolcakdı Eve hiç girmeyecekmiydin.. nys uzar gider bu konu. 

    ahahah ben buna çok gülerim. o zaman cami mi varmış? 4 direk çak üstüne bez geçir al sana cami

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    logas
    logas's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Nisan/2012
    Erkek
    tustanbakanadam bunu yazdı
    rhodostethia bunu yazdı

    Şu atayizlerin de müslümanlar çok salak cahil vs , zeki olan bizleriz düşüncesi beni çok güldürmekte. Dünya üzerinde ateistler kadar cahil başka bir canlı olduğunu düşünmüyorum. 

    Ayrıca, benim karşıma biri geçiçek ben Ateist'im diyecek, ona derim ki : "bana ne ?"
    Ancak aynı şahıs karşıma geçer de, Allah'ınızı S .. falan derse o saniye ben de onun anasını s.. . 
    Ateistler genel olarak kendi fikirlerine saygı duyulmadığını savunur ve hatta müslümanlara karşı saygı duyduklarını söylerler. Bu koca bir yalan. 

    Hiç bir ateistin bir müslümanın karşısına geçip Allah'a küfretmeye götü yemez bu ülkede. Ancak klavye başından yazabilirler öyle şeyler. Bu da Türkiyede ki ateizmin ne kdr dandik bi boyutta olduğunu gösterir.

    Aleviler de garip insanlar ve alevi bi kaç arkadaşım var. 4 Tür diye biliyorum ben alevileri ve inanç tarzları malum. 

    Garip olan şu, aleviler müslümanların yaptığı bazı ibadetleri yapmaz yada bazı ibadetleri farklı sekilde yaparlar. Buraya kdr hersey normal. Ancak çoğu bu durumun neden böyle olduğunu bilmez. Cami de namaz kılmazlar. Neden ? Hz. Ali camii de vefat etti diye. Hz.Ali evinde vefat etseydi nolcakdı Eve hiç girmeyecekmiydin.. nys uzar gider bu konu. 

    ahahah ben buna çok gülerim. o zaman cami mi varmış? 4 direk çak üstüne bez geçir al sana cami

    tustanbakanadam hocam konunun basındaki görüsünle bu mesajındaki görüsün arasında 360 derecelik dönme var farkındamısın normalde bu tür konulara mesaj atmamda komigime gitti yazim dedim sen simdi bana cevap yazarsın ama ben sana cevap yazmayacagım haberin olsun.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    logas
    logas's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Nisan/2012
    Erkek
    HannibALgan bunu yazdı

    Bugün allahın için ne yaktın?

    hic komik degil hocam lütfen

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KizilS
    KizilS's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Nisan/2015
    Homo

     Benim görüşte bir farklılık yok. Şimdi Türk türkü katletmiş ne diyeyim Allah rahmet eylesin. Halkı galeyana getiren Yayınlar yapılmış Halk kışkırmış. Konu başında da bunu diyordum. Alevi diye katledilmiş demedim zaten , ismim alevilerin sevdiği bir isim zaten çok içli dışliyim. Çocukluğumun bir kısmı hacı Bektaş Nevşehir de geçti. Şamanizm geleneklerini yaşatan yerler Cem evleri de. Benim dediğim aq Halk hazır değil ateizme falan. Siz de katledilsin anladınız. Işinize geleni anlıyorsunuz daha doğrusu. 

Toplam Hit: 10485 Toplam Mesaj: 78