2 Temmuz 1993 - Sivas Katliamı
-
yalnizturk bunu yazdıtustanbakanadam bunu yazdıZodiac bunu yazdıyalnizturk bunu yazdı
yakanada saygı duymak lazım yakılanada hepsi bizim insanımız hepsi türk sonuçta
asdasffafsdfsasdadf :) siksinler birbirini dışarıya gitmesin hepsi türk sonuçta, bu nasıl bi mantık lan?
hıamına :D :D :D nası bi mantık cidden , katilin neresine saygı duyacaksın?
ve diğer arkadaşlara cevap :
ben bu olaya bir babanın çocukları arasındaki kavgaya bakması gibi bakıyorum şimdi ne diyeyim yakmadığı halde üstüne havale kalmış sunni türklerimi eleştireyim, siyasi bir plana kurban gitmiş alevi türklerimi eleştireyim? bu olaya tarafsız ve üzülerek bakıyorum ve bunu kaşımanın art niyetlice bir hareket olduğunu düşünüyorum.
Dostum peki o yangını çıkaranlar sunni kürtlerse yine saygı duyuyormusun?
-
Kumanaga bunu yazdıyalnizturk bunu yazdıtustanbakanadam bunu yazdıZodiac bunu yazdıyalnizturk bunu yazdı
yakanada saygı duymak lazım yakılanada hepsi bizim insanımız hepsi türk sonuçta
asdasffafsdfsasdadf :) siksinler birbirini dışarıya gitmesin hepsi türk sonuçta, bu nasıl bi mantık lan?
hıamına :D :D :D nası bi mantık cidden , katilin neresine saygı duyacaksın?
ve diğer arkadaşlara cevap :
ben bu olaya bir babanın çocukları arasındaki kavgaya bakması gibi bakıyorum şimdi ne diyeyim yakmadığı halde üstüne havale kalmış sunni türklerimi eleştireyim, siyasi bir plana kurban gitmiş alevi türklerimi eleştireyim? bu olaya tarafsız ve üzülerek bakıyorum ve bunu kaşımanın art niyetlice bir hareket olduğunu düşünüyorum.
Dostum peki o yangını çıkaranlar sunni kürtlerse yine saygı duyuyormusun?
onları evladım olarak görmediğim için tabiki duymuyorum ama bu olayın arkasında onlar yok buradaki saygı mecazidir kelimelere sıkışıp kalmak bizşm milletimiziz en büyük eksikliği eleştirdiğiniz sunnilerde yanan alevilerde bizim insanımız bu kavga niyedir diye sormaktır o cümle ve ekliyorum bu konuda samimiseniz şii alevi olduğu için katledilen ırak suriye türkmenlerini niye dile getirmiyorsunuz her gün ölüyorlar diyorum ?
-
yalnizturk bunu yazdıcuneyd bunu yazdı
yalnizturk bunu yazdı
cuneyd bunu yazdı
yalnizturk bunu yazdı
Absolut bunu yazdı
yalnizturk bunu yazdı
Tnrsk bunu yazdı
dostum görüntüleri izlemedin herhalde o insanlar uzaydan inmedi herhalde sünni yapmadı sivas halkı yapmadı kim yapti
hocam yapan devletti emşn ol yanmadılarda infaz edildiler fakat bu konuyu uzatmak niye ? bugün alevi olduğu için şii olduğu için ırakta türkmenler katlediliyor bunu dile getirmek dururken ölenlerin arkasından bu yaygara niye ?
tarih tekrarlardan ibarettir hocamsen gecmisini konusmazsan gelecegini agzina alman imkansiz olur gecmisde hatalarini bu devlet konusup telafi etmedigi icin suanda hic birseyi dile getiremez halde ayrica olenlerin arkasindan yaygara cikarmakda nedemek ? olan olmus sktiredin caktirmiorum ama oldulerde iyi oldu ha deseydin hic deilse nieytini anlardik
benim için bir insanın türk olmasını önemlidir hocam kürt bir sunni mi inancıma küfretmemek kaydıyla alevi, yahudi, hristiyan bir türkmü deseler türkü sahiplenirim dolayısıyla mezhepsel dinsel tercihlerden dolayı böyle bir olaya sevinecek halim yok ama bunu sürekli gündeme getirmeyi gereksiz görüyorum
Kafaya bak kafaya. Yav arkadaş, ırkını niye boyle üstün tutarsin hic anlamam. Türk, Kürt, Kızılderili, Aborijin ne fark eder ? Insan hepsi insan. Hepsi de Allah'in kullari. Insanlar aklı ile övünür, doğuştan gelen bir şey ile övünmek kadar saçma bir şey yok.
bu kutsal milletin bir parçası olmayı Yaradan sana lutfetseydi saçma mı mantıklımı bilebilirdin ama Allah c.c herşeyi bilendir hakkıyla görendin kişi sevdiğiyle beraberdir emin ol kürt olman bir tesadüf değil
Birakin hocam Allah askina. Milliyetciligi zaten Islam dini yasaklamistir sen hala irkini ustun goruyorsun. Ustunluk yalnizca takva iledir. Bunu da bil bence.
Senle bu konuyu tartışmayacam hocam zaten Allah c.c sen kuluna vereceği cezayı vermiş sende bu dünyaya bi kere geliyorsun af ve mağfiret dile inşallah ahiret hayatında iyi bir yerde olursun
Ben Kürdüm diye mi yani Allah bana cezayi vermis ?
O zaman niye yaratti ki beni ve diger butun irklari ?
Butun dunya Türk ya sanki boyle atip tutuyorsun :)
Yahudilerin kendilerini herkesten ustun gormesinden hicbir farkin yok. Hakikaten sasiriyorum. Bir insan nasil boyle olur diye.
Ben hicbir halki altta hic birini de ustte gormedim gormemde. Sosyalizme inanirim, esitlik ve adaletten ayni zamanda işçi sinifini desteklerim. Şimdiye kadar kimsenin hakkini yemedim cok şükür. Haksizlikta etmedim. Bu halimle "cezali kul" degil inan kendimle gurur duyan bir kul oldum Yaradana karsi.
Ahiret inancin varsa, goreceksin elbet neyin ne oldugunu. Gec olacak ama goreceksin. -
konuyu takip ediyorum da millet ülkücüler yaptı falan dememiş. demek ki o kanı yenilmiş.
-
@cuneyd
konuyu farklı yerlere çekip beni Allah katında günahkar göstermek istiyorsun fakat ben ırkçı değilim hiç bir zamanda olmadım peygamber efendimizin s.a.s min veda hutbesini asla çiğnemek gibi bir gaflete düşmedim peki nesin dersen milletimi çok seviyorum tüm diğer etkenlerden ayrılmış şekilde sadece türkü türklüğü seviyorum ve milletimin düşmanı 3 milleti sevmiyorum mesela ırkçı olsam yahudileri yunanları sevmemem lazım ama böyle bir ön yargım yok onlar bugün düşman değiller şahıslar kötüyse düşman olurum iyiyse dost hatta ermeniler bile gözümde düşman millet statüsünde değildir bir gün gelir hak yerini bulursa kürt ayrılıkçı hareketinin başı ezilir ve hiç bir tehlike unsuru bulunmazsa, kuzey ıraktaki çapulcu oluşumu tarumar olursa ve millet olarak kürtler yaptığının bedelini öderse nasıl yunanlılara karşı bir düşmanlığım olmadığı gibi kürtlerede olmaz bu içten temiz duygularım ırkçı olmadığımın en büyük kanıtı zira bir çok milletten arkadaşım var
yalnizturk tarafından 04/Tem/14 12:06 tarihinde düzenlenmiştir -
Şu atayizlerin de müslümanlar çok salak cahil vs , zeki olan bizleriz düşüncesi beni çok güldürmekte. Dünya üzerinde ateistler kadar cahil başka bir canlı olduğunu düşünmüyorum.
Ayrıca, benim karşıma biri geçiçek ben Ateist'im diyecek, ona derim ki : "bana ne ?"
Ancak aynı şahıs karşıma geçer de, Allah'ınızı S .. falan derse o saniye ben de onun anasını s.. .
Ateistler genel olarak kendi fikirlerine saygı duyulmadığını savunur ve hatta müslümanlara karşı saygı duyduklarını söylerler. Bu koca bir yalan.
Hiç bir ateistin bir müslümanın karşısına geçip Allah'a küfretmeye götü yemez bu ülkede. Ancak klavye başından yazabilirler öyle şeyler. Bu da Türkiyede ki ateizmin ne kdr dandik bi boyutta olduğunu gösterir.
Aleviler de garip insanlar ve alevi bi kaç arkadaşım var. 4 Tür diye biliyorum ben alevileri ve inanç tarzları malum.
Garip olan şu, aleviler müslümanların yaptığı bazı ibadetleri yapmaz yada bazı ibadetleri farklı sekilde yaparlar. Buraya kdr hersey normal. Ancak çoğu bu durumun neden böyle olduğunu bilmez. Cami de namaz kılmazlar. Neden ? Hz. Ali camii de vefat etti diye. Hz.Ali evinde vefat etseydi nolcakdı Eve hiç girmeyecekmiydin.. nys uzar gider bu konu. -
rhodostethia bunu yazdı
Şu atayizlerin de müslümanlar çok salak cahil vs , zeki olan bizleriz düşüncesi beni çok güldürmekte. Dünya üzerinde ateistler kadar cahil başka bir canlı olduğunu düşünmüyorum.
Ayrıca, benim karşıma biri geçiçek ben Ateist'im diyecek, ona derim ki : "bana ne ?"
Ancak aynı şahıs karşıma geçer de, Allah'ınızı S .. falan derse o saniye ben de onun anasını s.. .
Ateistler genel olarak kendi fikirlerine saygı duyulmadığını savunur ve hatta müslümanlara karşı saygı duyduklarını söylerler. Bu koca bir yalan.
Hiç bir ateistin bir müslümanın karşısına geçip Allah'a küfretmeye götü yemez bu ülkede. Ancak klavye başından yazabilirler öyle şeyler. Bu da Türkiyede ki ateizmin ne kdr dandik bi boyutta olduğunu gösterir.
Aleviler de garip insanlar ve alevi bi kaç arkadaşım var. 4 Tür diye biliyorum ben alevileri ve inanç tarzları malum.
Garip olan şu, aleviler müslümanların yaptığı bazı ibadetleri yapmaz yada bazı ibadetleri farklı sekilde yaparlar. Buraya kdr hersey normal. Ancak çoğu bu durumun neden böyle olduğunu bilmez. Cami de namaz kılmazlar. Neden ? Hz. Ali camii de vefat etti diye. Hz.Ali evinde vefat etseydi nolcakdı Eve hiç girmeyecekmiydin.. nys uzar gider bu konu.ahahah ben buna çok gülerim. o zaman cami mi varmış? 4 direk çak üstüne bez geçir al sana cami
-
tustanbakanadam bunu yazdırhodostethia bunu yazdı
Şu atayizlerin de müslümanlar çok salak cahil vs , zeki olan bizleriz düşüncesi beni çok güldürmekte. Dünya üzerinde ateistler kadar cahil başka bir canlı olduğunu düşünmüyorum.
Ayrıca, benim karşıma biri geçiçek ben Ateist'im diyecek, ona derim ki : "bana ne ?"
Ancak aynı şahıs karşıma geçer de, Allah'ınızı S .. falan derse o saniye ben de onun anasını s.. .
Ateistler genel olarak kendi fikirlerine saygı duyulmadığını savunur ve hatta müslümanlara karşı saygı duyduklarını söylerler. Bu koca bir yalan.
Hiç bir ateistin bir müslümanın karşısına geçip Allah'a küfretmeye götü yemez bu ülkede. Ancak klavye başından yazabilirler öyle şeyler. Bu da Türkiyede ki ateizmin ne kdr dandik bi boyutta olduğunu gösterir.
Aleviler de garip insanlar ve alevi bi kaç arkadaşım var. 4 Tür diye biliyorum ben alevileri ve inanç tarzları malum.
Garip olan şu, aleviler müslümanların yaptığı bazı ibadetleri yapmaz yada bazı ibadetleri farklı sekilde yaparlar. Buraya kdr hersey normal. Ancak çoğu bu durumun neden böyle olduğunu bilmez. Cami de namaz kılmazlar. Neden ? Hz. Ali camii de vefat etti diye. Hz.Ali evinde vefat etseydi nolcakdı Eve hiç girmeyecekmiydin.. nys uzar gider bu konu.ahahah ben buna çok gülerim. o zaman cami mi varmış? 4 direk çak üstüne bez geçir al sana cami
tustanbakanadam hocam konunun basındaki görüsünle bu mesajındaki görüsün arasında 360 derecelik dönme var farkındamısın normalde bu tür konulara mesaj atmamda komigime gitti yazim dedim sen simdi bana cevap yazarsın ama ben sana cevap yazmayacagım haberin olsun.
-
HannibALgan bunu yazdı
Bugün allahın için ne yaktın?
hic komik degil hocam lütfen
-
Benim görüşte bir farklılık yok. Şimdi Türk türkü katletmiş ne diyeyim Allah rahmet eylesin. Halkı galeyana getiren Yayınlar yapılmış Halk kışkırmış. Konu başında da bunu diyordum. Alevi diye katledilmiş demedim zaten , ismim alevilerin sevdiği bir isim zaten çok içli dışliyim. Çocukluğumun bir kısmı hacı Bektaş Nevşehir de geçti. Şamanizm geleneklerini yaşatan yerler Cem evleri de. Benim dediğim aq Halk hazır değil ateizme falan. Siz de katledilsin anladınız. Işinize geleni anlıyorsunuz daha doğrusu.
