2020 Olimpiyatları
-
yunusdogan bunu yazdırushOut bunu yazdıcelik bunu yazdı
olimpiyat adaylığımızla taşak geçmemiz gerektiğini düşünen bir ben değilim dimi.
olimpiyat tarihine rezil olup geçeriz
Şu aşağılık kompleksinden çıkın be kardeşim artık yahu senin ataların dunyaya hukmetmıs zamanında nıye ılla herseyı yabancılar yapıor nıye kendınıze guvenmıorsunu anlamıorum. Kendimizi kucuk gormekten vazgecelım hocam artık.
u20 mi ne yapıldı ya.. dünya tarifinde en az seyirci katılımı olan etkinlik olmuş rezillik değğimi abi
U20 gerçekten öyleydi ayrıca Formula 1 yarışlarının istanbul ayağına da çok az kişi geliyordu bu yüzden F1 in istanbul ayağı kaldırılacak mıydı kaldırıldı mı kesin bir şey bilmiyorum fakat ülkemizde çok reklam yapıldığına inanmıyorum en çok bu olimpiyatların reklamı yapıldı. Ve F1 pisti olan İstanbul Park o kadar uzakta ki İstanbulun çok dışında bir yer insanlar gidemiyor ta oralara.
Hocam canlı yayın linki bakmadım hiç ama tv lerde canlı olarak verirler sanırım.
-
rushOut bunu yazdıcelik bunu yazdı
olimpiyat adaylığımızla taşak geçmemiz gerektiğini düşünen bir ben değilim dimi.
olimpiyat tarihine rezil olup geçeriz
Şu aşağılık kompleksinden çıkın be kardeşim artık yahu senin ataların dunyaya hukmetmıs zamanında nıye ılla herseyı yabancılar yapıor nıye kendınıze guvenmıorsunu anlamıorum. Kendimizi kucuk gormekten vazgecelım hocam artık.
siz ne içiyosunuz hocam ya
osmanlı ile olimpiyatların ne alakası var.
Türkiye'de yapılan uluslararası organizasyonları bir araştır, rezillkten baska bir şey yok.
Bizim millet spordan anlamaz hele hele olimpiyat dallarına girmiyorum bile.
Ben istemezmiyim dünya kupası olimpiyatlar gibi organizasyonlar ülkemizde olsun.
Bu iş sadece parayla olmuyor.
Burda ve benzeri sitelerde olimpiyatları babalar gibi yaparız diyenlerin cogunu olimpiyatları alırsak turist parmaklarken görürüz.
-
inş. bize çıkmaz amk iyice batarız ekonomik olarak yunanistanıda batıran bu olimpiyatlardı
-
Palerider bunu yazdıyunusdogan bunu yazdırushOut bunu yazdıcelik bunu yazdı
olimpiyat adaylığımızla taşak geçmemiz gerektiğini düşünen bir ben değilim dimi.
olimpiyat tarihine rezil olup geçeriz
Şu aşağılık kompleksinden çıkın be kardeşim artık yahu senin ataların dunyaya hukmetmıs zamanında nıye ılla herseyı yabancılar yapıor nıye kendınıze guvenmıorsunu anlamıorum. Kendimizi kucuk gormekten vazgecelım hocam artık.
u20 mi ne yapıldı ya.. dünya tarifinde en az seyirci katılımı olan etkinlik olmuş rezillik değğimi abi
U20 gerçekten öyleydi ayrıca Formula 1 yarışlarının istanbul ayağına da çok az kişi geliyordu bu yüzden F1 in istanbul ayağı kaldırılacak mıydı kaldırıldı mı kesin bir şey bilmiyorum fakat ülkemizde çok reklam yapıldığına inanmıyorum en çok bu olimpiyatların reklamı yapıldı. Ve F1 pisti olan İstanbul Park o kadar uzakta ki İstanbulun çok dışında bir yer insanlar gidemiyor ta oralara.
Hocam canlı yayın linki bakmadım hiç ama tv lerde canlı olarak verirler sanırım.
ya zaten f1 de arabalar sırf bende turlasın diye ihaleye mi ne giriyon çok uçuk fiyatlar istedikleri için tr kabul etmiyordu.. o kadar pist yaptılar karpuz tarlası olacak..
-
tanıtımı ilk defa izledim
müzik 10 numara olmuş
ancak tanıtım da biraz daha spor ön plana çıkabilirmiş
ama şu da var olur da alırsak kamu alanlarında olsun stadyumlarda olsun aqp'ye eylemin, prostestonun kralı yapılır.
demek isterdim ancak yıl 2020. o zamana kadar aqp kalırsa ya da bu düzen böyle devam ederse tabi.
-
Tanıtım kliplerini izledikten sonra yazıyorum.
Klip çok hoş olmuş. İnşallah Türkiye alır dedim içimden. Tokyonun klibi olmamış madrid iyi bizimkisi bence en iyisi olmuş umarım bizim olur :)
-
Bizim klibi yapanların kafasına sıçayım
girişte ezan okunuyor salak zenci karının şarkısı başlıyo
Türkçe müzik kalmadı elin bok suratlı karısının müziğini kullanmışlar.Ayrıca bizim klipte spora dair bi bok yok. sanki turistik belgesel çevirmişler.
kaygusuz tarafından 06/Eyl/13 23:10 tarihinde düzenlenmiştir -
bu konuya yazılcak çok varda yazdıktan sonra sildim. çünkü hazımsızlık olucagına tartışma çıkıcagına vs.. adım gibi eminim klasik tbt :)
tek bişi söylemek istiyorum. bir kaç ayda 70 sporcusunun dopingli çıktığı bir ülkeye olimpiyatların gitmesi nekadar doğru..
-
Türkiye buna hazır değil. İzlemeye gelen turistleri siker bizimkiler amk.
-
tanıtım videosunda 02:08 deki fener bayrakları ahengi bozmuş :D
şaka biyana fb nin ne işi var tanıtım videosunda ya da neden sadece fb?
