2020 Olimpiyatları

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Palerider
    Palerider's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2012
    Erkek
    yunusdogan bunu yazdı
    rushOut bunu yazdı
    celik bunu yazdı

    olimpiyat adaylığımızla taşak geçmemiz gerektiğini düşünen bir ben değilim dimi.

    olimpiyat tarihine rezil olup geçeriz

    Şu aşağılık kompleksinden çıkın be kardeşim artık yahu senin ataların dunyaya hukmetmıs zamanında nıye ılla herseyı yabancılar yapıor nıye kendınıze guvenmıorsunu anlamıorum. Kendimizi kucuk gormekten vazgecelım hocam artık.

    u20 mi ne yapıldı ya.. dünya tarifinde en az seyirci katılımı olan etkinlik olmuş rezillik değğimi abi

    U20 gerçekten öyleydi ayrıca Formula 1 yarışlarının istanbul ayağına da çok az kişi geliyordu bu yüzden F1 in istanbul ayağı kaldırılacak mıydı kaldırıldı mı kesin bir şey bilmiyorum fakat ülkemizde çok reklam yapıldığına inanmıyorum en çok bu olimpiyatların reklamı yapıldı. Ve F1 pisti olan İstanbul Park o kadar uzakta ki İstanbulun çok dışında bir yer insanlar gidemiyor ta oralara.

    Hocam canlı yayın linki bakmadım hiç ama tv lerde canlı olarak verirler sanırım.


    Eskisi gibi değildir belki!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    celik
    celik's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2009
    Erkek
    rushOut bunu yazdı
    celik bunu yazdı

    olimpiyat adaylığımızla taşak geçmemiz gerektiğini düşünen bir ben değilim dimi.

    olimpiyat tarihine rezil olup geçeriz

    Şu aşağılık kompleksinden çıkın be kardeşim artık yahu senin ataların dunyaya hukmetmıs zamanında nıye ılla herseyı yabancılar yapıor nıye kendınıze guvenmıorsunu anlamıorum. Kendimizi kucuk gormekten vazgecelım hocam artık.

    siz ne içiyosunuz hocam ya

    osmanlı ile olimpiyatların ne alakası var.

    Türkiye'de yapılan uluslararası organizasyonları bir araştır, rezillkten baska bir şey yok.

    Bizim millet spordan anlamaz hele hele olimpiyat dallarına girmiyorum bile.

    Ben istemezmiyim dünya kupası olimpiyatlar gibi organizasyonlar ülkemizde olsun.

    Bu iş sadece parayla olmuyor.

    Burda ve benzeri sitelerde olimpiyatları babalar gibi yaparız diyenlerin cogunu olimpiyatları alırsak turist parmaklarken görürüz.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bulusma Fatihi
    Baracuda
    Baracuda's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2010
    Erkek

    inş. bize çıkmaz amk iyice batarız ekonomik olarak yunanistanıda batıran bu olimpiyatlardı


    adam bana çay verdi çay. bana çay verdi. çay veren adam kötü olur mu hiç?
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yunusdogan
    yunusdogan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek
    Palerider bunu yazdı
    yunusdogan bunu yazdı
    rushOut bunu yazdı
    celik bunu yazdı

    olimpiyat adaylığımızla taşak geçmemiz gerektiğini düşünen bir ben değilim dimi.

    olimpiyat tarihine rezil olup geçeriz

    Şu aşağılık kompleksinden çıkın be kardeşim artık yahu senin ataların dunyaya hukmetmıs zamanında nıye ılla herseyı yabancılar yapıor nıye kendınıze guvenmıorsunu anlamıorum. Kendimizi kucuk gormekten vazgecelım hocam artık.

    u20 mi ne yapıldı ya.. dünya tarifinde en az seyirci katılımı olan etkinlik olmuş rezillik değğimi abi

    U20 gerçekten öyleydi ayrıca Formula 1 yarışlarının istanbul ayağına da çok az kişi geliyordu bu yüzden F1 in istanbul ayağı kaldırılacak mıydı kaldırıldı mı kesin bir şey bilmiyorum fakat ülkemizde çok reklam yapıldığına inanmıyorum en çok bu olimpiyatların reklamı yapıldı. Ve F1 pisti olan İstanbul Park o kadar uzakta ki İstanbulun çok dışında bir yer insanlar gidemiyor ta oralara.

    Hocam canlı yayın linki bakmadım hiç ama tv lerde canlı olarak verirler sanırım.

    ya zaten f1 de arabalar sırf bende turlasın diye ihaleye mi ne giriyon çok uçuk fiyatlar istedikleri için tr kabul etmiyordu.. o kadar pist yaptılar karpuz tarlası olacak..

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Florenzi
    Florenzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Şubat/2006
    Erkek

    tanıtımı ilk defa izledim

    müzik 10 numara olmuş

    ancak tanıtım da biraz daha spor ön plana çıkabilirmiş

    ama şu da var olur da alırsak kamu alanlarında olsun stadyumlarda olsun aqp'ye eylemin, prostestonun kralı yapılır.

    demek isterdim ancak yıl 2020. o zamana kadar aqp kalırsa ya da bu düzen böyle devam ederse tabi.


    Tek Yol Atatürk 1881 - ∞
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zeybekustasi
    zeybekustasi's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek

    Tanıtım kliplerini izledikten sonra yazıyorum.

    Klip çok hoş olmuş. İnşallah Türkiye alır dedim içimden. Tokyonun klibi olmamış madrid iyi bizimkisi bence en iyisi olmuş umarım bizim olur :)


    https://www.youtube.com/watch?v=WC3-71NKwPw
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tabela Fatihi
    kaygusuz
    kaygusuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    Bizim klibi yapanların kafasına sıçayım

    girişte ezan okunuyor salak zenci karının şarkısı başlıyo

    Türkçe müzik kalmadı elin bok suratlı karısının müziğini kullanmışlar.

    Ayrıca bizim klipte spora dair bi bok yok. sanki turistik belgesel çevirmişler.

    kaygusuz tarafından 06/Eyl/13 23:10 tarihinde düzenlenmiştir

    Türkiye’deki emekli yaşlı insanları sevmiyorum. Ailemde emekli olanlarda dahil. Geleceğimizin çalınmasına izin verdiler. Umarım ızdırap dolu bir çileli hayat çekip elveda deyip bu dünyadan gidersiniz. Siz gençleri zırnık düşünmediniz hayallerini mahvettiniz.14.500TL ile hiçbirşey almadan karnınızı doyurun gelecek nesili düşünmeden yaşadığınızı sanıp gidin bu dünyadan.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FCN
    FCN's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek

    bu konuya yazılcak çok varda yazdıktan sonra sildim. çünkü hazımsızlık olucagına tartışma çıkıcagına vs.. adım gibi eminim klasik tbt :) 

    tek bişi söylemek istiyorum. bir kaç ayda 70 sporcusunun dopingli çıktığı bir ülkeye olimpiyatların gitmesi nekadar doğru.. 

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Easx
    Easx's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek

    Türkiye buna hazır değil. İzlemeye gelen turistleri siker bizimkiler amk.


    www.kriptopedi.com
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sirri
    sirri's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Haziran/2007
    Erkek

    tanıtım videosunda 02:08 deki fener bayrakları ahengi bozmuş :D 

    şaka biyana fb nin ne işi var tanıtım videosunda ya da neden sadece fb?

Toplam Hit: 43779 Toplam Mesaj: 190