800 TL Ye Kadar Android Telefon Önerisi
-
BeyinAdam bunu yazdı
Ben telefonu vatandan aldığımda son güncelleme yüklü gelmişti. Galiba seri seri üretim yapıyorlar, o sorunlu discoveryler ilk üretimlerden çıkıyor olabilir. Discovery alacak arkadaşlar alacağı yere dikkat etsin güncel olanını almaya çalışsın naçizane tavsiyem.
evet ilk serilerde sıkıntılar vardı. sonradan farkettikçe düzelttiler. ben ağustosta aldım problem yaşamadım fakat benden 1 ay öncesine kadar alanlarda şikayet oranı çok fazlaydı.
-
Prometheus bunu yazdıBeyinAdam bunu yazdı
Ben telefonu vatandan aldığımda son güncelleme yüklü gelmişti. Galiba seri seri üretim yapıyorlar, o sorunlu discoveryler ilk üretimlerden çıkıyor olabilir. Discovery alacak arkadaşlar alacağı yere dikkat etsin güncel olanını almaya çalışsın naçizane tavsiyem.
evet ilk serilerde sıkıntılar vardı. sonradan farkettikçe düzelttiler. ben ağustosta aldım problem yaşamadım fakat benden 1 ay öncesine kadar alanlarda şikayet oranı çok fazlaydı.
Evet doğrudur. Telefonun tek kötü yanı ergenlerin eline düşmesi. Ergeni geçtim teknosada gezerken küçücük bir çocuğu babasına discovery aldırırken gördüm, boyu kadar telefon kullanıcak eşek sıpası :)
-
Bugun bir müşteri Galaxy s5 bebe telefonu herkez de var oyüzden htc one alacağım dedi.
harbiden daha hiç htc one satamadık. dünya kadar note 3 , gm disovery , s5 , iphone 5s vs satıyoruz :D
-
http://www.kliksa.com/urun/general-mobile-discovery-16-gb-siyah-akilli-telefon/980001099
çok pahalı telefonların özelliklerini taşıyor zaten
ucuzda al gitsin. farklı renkleri var beyaz pembe siyah mavi orjinal kapak 25 tl daha eklersen ön kısmıda kapak oluyor
-
600 e galaxy s3 ümü bırakırım , cm 11 yüklü android kitkat 4.4.2
donanımsal olarak bir sorunu yok ( arka kapakta çatlak var arka kapak orjinal 30 tl değiştirip te yollayabilirim istenirse )
ön tarafta çizik veya döküntü yok tertemiz.
tek problem usb üzerinden cm mod yüzünden sanırım dosyaları sürükle bırak yapamıyorum airdroid kullanıyorum onun yerine her işlemi wifi üzerinden
halledebiliyorum.
cihaz alınalı 19 ay oldu paralel ithalat oldugundan garantisi çok işine yararmı bilmiyorum hiç garantiye gitmedi.
Niye satıyorsun dersen , insan hep daha fazlasını istiyor. Sanırım xperia z2 veya s5 alacağım.
