folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder Ahmet Kayayı Sever-Dim Ama Olay Bitti



Ahmet Kayayı Sever-Dim Ama Olay Bitti

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zulwarn
    Zulwarn's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2003
    Erkek
    DİNLE !
    http://www.gencnesil.org/dosyalar/progumit_herseyvatanicin.mp3

    http://www.turkish-hiphop.net [DJ"S MC"S BB0Y"S BGIRL"S WRITER"S TURKISH HIPHOP Z0NE]
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LYCRa
    LYCRa's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2003
    Erkek
    zulwarn yarın sana burdan kaldırılacak şehit cenazelerinde okunan annelerin feryatlarına kaydedip getireyim tamam mı?

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zulwarn
    Zulwarn's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2003
    Erkek
    Bana deil $u aHmet kayayi savunan $erefSizlere gönder belki bi$iler kaparlar...

    Apoyu Özledik diye yapilan $arkilara sanat diyenlere gönder gerçek sanat nedir ögrensinler..

    http://www.turkish-hiphop.net [DJ"S MC"S BB0Y"S BGIRL"S WRITER"S TURKISH HIPHOP Z0NE]
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cagatay09
    cagatay09's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek
    Bu kadar askerimiz öldü..kaldiki savasi bizim türk askeri acmis gibi..kaldiki kendilerini bizden ayri görenler gibi..kürdistan diye birsey isteyen nasil kardeslikten bahsedebiliyor? baris diyor güvercin diyor..ne diye daglara cikiyorsunuz eskiya gibi milletin sirtindan vuruyorlar..kendilerine saldiran olmadigi halde orduya kafa tutarlar...o ölen askerlerimiz hatta askerlerin icindeki kürt asilli türkler...kendilerini vuruyorlar..dava nedir? neyin davasi? toprak mi? özgürlük mü? onlarin bizden farki nedir? kendi vataninda kendi askerinle yüzyüze gelmek nasil bir serefsizliktir..
    ahmet kaya olayini abartirsak daha cok asparas bilgilere yol almis oluruz...ona toz kondurmayanlar var aksine toz atanlarda var..
    ben sadece ahmet kaya nin kullanildigini düsünüyorum...hak savunmak ile pkk yi savunmak ayni seyler degil..bu adam neyi savundu en önemli unsuru bulmak lazim..benim Or...cocugunun ta kendisi diyebilecegim tek kisi apodur...digerlerine aciyorum sadece hepside kafasiz..davalarinin ne oldugunu bilmiyorlar..ama yaptiklari hata affedilir degil..eger ki ahmet kaya pkk idolojisi tasidiysa bu affedilir degil..ama hak savunuyosa farkli..iyide ne hakki? elllerinden mi alindi bunlarin hakki..neyini engelledik..bakin devlet kategorilerine bir sürü kürt görürsünüz memur personel olarak calisan hemde yillar önce girmisler ise...ben görüyorumda siz niye görmüyorsunuz...bu olay bosta arkadaslar..derdimiz pkk o adam uctu simdi..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    djburack
    djburack's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2005
    Erkek
    zulwarn abi sana + sonsuzzzzzz

    ahmet kayayı sawunan arkadaşım sen istersen ansiklopedileri dök buraya ne yazarsan yaz, adam şarkı yapmış goduumun aposu için we bunu gonulden söylüyo.. sen hala bunu nası sawunuyon bize bunu anlamıorum yani mantıklı bi sebep yok senin o yazılarınııda okudum jaydırıcı hiçbi yanı yok! olamazda saten! herif yapmış şarkıyı söylemişte bu kadar basit neyin tartışmasını yapıonuz! siz gıçınızı yırtın HALa ŞEHİTLER ÖLMEZ BU WATAN BOLUNMEZ! Her karışında turk kanı war bu watanın! Kolay kazanılmadı bu watan aslanım.. ne ahmet kayalar olajak we niceleri bi zikim yiyemeden toprak olajaklar!!!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    djburack
    djburack's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2005
    Erkek
    abi biraz once bişi yazdım ama sildim heralde yanlışlıkla!!! demiştimki diyelim aptalca gerizekalıca bi olasılık ama sizin bu o.ç teroristler bolduler ulkeyi aldınız yarıısını hurdistanmı gurdistanmı her neyse artık ondan oldu!!!! bizden daha miliyetçi olduunu idaa eden arkadaşlara soruorum!!!! bu ülkelerden hangisinde yaşamaı isterdiniz? hangisinde askerlik yapmayı isterdiniz hangisinde kan dökmek isterdiniz? bunu merak ediorum....
    bunu sorarken bile kendime kızıyorum boyle aptalca bi ideanızı bi olasılık bi warsayım olark kullandıım için!!! Yazık size ekmeğini yediiiniz watana ihanet ne kadar acı bişey yaaa
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bokee
    Bokee's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Aralık/2005
    Erkek
    Horby Dostum ahmet kayayı çok severim şarkılarında hep bi benlik vardır.ama bu vakitten sonra gıcık oldum çünkü daha yeni duydum böle demesini KÜRDÜZ ÖLENE KADAR tamam burada kadar hiçbirşey yok ama bundan sonraki sözler VALLAHİ BİZ APOYU ÖZLEDİK VALLAHİ BİZ DOSTU ÖZLEDİK verdiğim videoyu bir daha oku istersen ve gör!!!!!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bokee
    Bokee's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Aralık/2005
    Erkek
    ve ertan kardeşime dolu dolu katılıyorum ama horby sen hala ahmet kaya pkklı deildir diyorsun bir baksan videoya bakmadın sanırım...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    a4tech
    a4tech's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    Şahısa küfredenlere ban koyulması yakın.. Ayrıca horby şu yazını düzelt, şahsen sırf bu yüzden yazılarını okumadım.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    olivetti
    olivetti's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2005
    Erkek
    ertan abinin dedi gibi Ahmet kaya gerçekten büyük sanatçılardan birisiydi(Allah rahmet eylesin)ahmet kaya kürt deil dienlere adam şarkı yazmıştı biz ölene kadar ....z die artık bunuda anlamıyorsan ne diyeyim. Ön yargılı olmuyalım beyler ölmüş bir adamın arkasından ileri geri konuşmak bir müslümana yakışmaz!

    ...
Toplam Hit: 15153 Toplam Mesaj: 99